abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_456235
als dat gebeurt ben ik benieuwd hoe lang ze bij de sik in het hok gaat
zou wel grappig zijn overigens
  Moderator donderdag 9 november 2000 @ 20:50:40 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_456250
Leuke geste.

Maarre... wie zegt dat Annet vanavond het huis uit moet. Beau zei vanavond dat het nog hartstikke spannend was!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_456340
Boeiend, wie zegt trouwens dat Spons Annet eruit gaat? Ik denk het ook wel hoor maar zeker weten.... neuh. Die geit schijnt al weg te zijn hoorde ik trouwens.
pi_456494
Ja die geit is al lang weg, ik betwijfel ook of Annet er uit moet. Ik ben bang dat het Robin wordt, zou ik wel jammer vinden.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 9 november 2000 @ 21:55:41 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_456504
als Anneet d'ruit gaat blijft die robin d'rin.. jaaaah lekker de hele week mongolengrapjes aanhoren ofzo!!?

neuh, ach robin mag 'dr wel uit, ik irriteer me af en toe mateloos aan die vent.. niets mis mee verder hoor, maar hij is af en toe zooooo oeeeuhm.. ach je weet wel wa'k bedoel..

Moderator donderdag 9 november 2000 @ 22:03:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_456525
quote:
neuh, ach robin mag 'dr wel uit, ik irriteer me af en toe mateloos aan die vent.. niets mis mee verder hoor, maar hij is af en toe zooooo oeeeuhm.. ach je weet wel wa'k bedoel..
Tandem?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 9 november 2000 @ 22:04:32 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_456529
ggggrrrrvvvvvv uuuuwwuuuuuuwuuu
pi_456623
Nu die geit er uit is kan Annet er ook wel uit. Robin moet zekers blijven, die jongen kon wel eens heel ver komen ook al werd hij door bijna alle bewoners genomineerd
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')