ja maar als je het zo invoert wijst ie je door. zit er al ruim 10 jaar dus ik noem het nog steeds zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:17 schreef Anton91 het volgende:
Solemio is al ongeveer een jaar geleden verandert in Misolo
Ik zie nu pas dat Pavarotti dood is!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:14 schreef Hyaenidae het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luciano Pavarotti: 'O Sole Mio'
ik inmiddels al ong 6jaar of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:21 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
ja maar als je het zo invoert wijst ie je door. zit er al ruim 10 jaar dus ik noem het nog steeds zo
doodsverwensing tr gemachtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:47 schreef sinadOH het volgende:
Hier serieus op ingaan. Gooi jezelf toch weg ts.
Ik maak een tr vanwege kuttopic.quote:
Genoegen nemen met Van Bommel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:46 schreef Meeuw29 het volgende:
Van Bommel schoenen.
Rechtse rakkers schoenen!
maak daar maar 8,5 vanquote:
quote:
Oh... Je weet alles over mij?quote:
Napolitaanse liedjes altijd +oneindigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:14 schreef Hyaenidae het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luciano Pavarotti: 'O Sole Mio'
Ze zijn spuuglelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:55 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga ik morgen chick mee versieren
had voorheen gewoon deze :' )
[ afbeelding ]
Strootmanquote:
daar zitten toch ook advocaten of niet. geen idee maar ze geloofde t allemaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:06 schreef hugecooll het volgende:
Als je je nou voordoet als advocaat, hè ... Hoe kom je er dan op om het OM als je werkgever op te geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop