Fransen wellicht. Rotterdam Centraal is de eerste halte met de trein vanuit Frankrijk waar echt alles te koop is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat snap ik al helemaal niet, bij wiet kan ik het me nog voorstellen maar wie de fuck gaat er nou coke kopen op straat van een of andere random gast
hmm ja dat zou wel kunnen iddquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Fransen wellicht. Rotterdam Centraal is de eerste halte met de trein vanuit Frankrijk waar echt alles te koop is.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmm ja dat zou wel kunnen idd
vind het wel echt dom
Ik ben niet meer te reddenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik probeer die HPLC te helpen.
hihiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
hplc heeft zijn talent aan mij gegeven zo te zien
moest lachen om kantoornegers, schaam me nu een beetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inderdaad.
Laatst ook nog trouwens toen ik uitstapte bij Schiedam Centrum. Ik vraag aan een keurig geklede swa of 'ie een ATM wist. Wist 'ie niet, maar vroeg me nog wel even of ik nog wat nodig had. Ik dacht echt wtf, kantoornegers ook al?
Maakt toch niet uit? We schieten echt door in Nederland als we ook al geen neger meer mogen zeggen. Is gewoon een ras ten zuiden van de Sahara.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
moest lachen om kantoornegers, schaam me nu een beetje
dat is waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? We schieten echt door in Nederland als we ook al geen neger meer mogen zeggen. Is gewoon een ras ten zuiden van de Sahara.
godverdomme hansquote:
ik heb geen ideequote:
hoop het voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat hugo er wel om kan lachen, hihi
ik welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk dat hugo er wel om kan lachen, hihi
Vond het vroeger altijd wel tof met die swa's in de Spaceball Club in R'dam. Was ik de enige blanke.quote:
ben jij eigenlijk weleens in de energiehal geweest? Zag daar laatst een docu over en man dat moet vet geweest zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vond het vroeger altijd wel tof met die swa's in de Spaceball Club in R'dam. Was ik de enige blanke.
Heb dit jaar die van Dumoulin gekochtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al een "gesink-wint-de-tour-scheurkalender"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |