typ hett dan ook goed gvdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik probeer die HPCL te helpen.
van de regen in de drup jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik probeer die HPCL te helpen.
dat vragen ze mij dan nooitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]jezus
mij overkomt meestal niet meer dan een paar keer 'ey pssht marijuana??'
ik zie er blijkbaar uit als een drugstoeristquote:
mss omdat ze bijna allemaal mocro zijn en ze mij dan gwn automatisch niet zoiets aanbiedenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie er blijkbaar uit als een drugstoerist
dat zou wel kunnen idd, t zijn idd meestal mocro'squote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
mss omdat ze bijna allemaal mocro zijn en ze mij dan gwn automatisch niet zoiets aanbieden
ook echt van die kki lelijke met vlassige snor, trainingspak en goude tand.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen idd, t zijn idd meestal mocro's
quote:
In R'dam eo word ik vaak aangesproken door swa's die coke aanbieden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:43 schreef deadprez het volgende:
[..]jezus
mij overkomt meestal niet meer dan een paar keer 'ey pssht marijuana??'
dat snap ik al helemaal niet, bij wiet kan ik het me nog voorstellen maar wie de fuck gaat er nou coke kopen op straat van een of andere random gastquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In R'dam eo word ik vaak aangesproken door swa's die coke aanbieden.
Zelfde als met gesneden groente. Snap werkelijk niet dat mensen dat kopen.quote:
lang verhaal, beter niet over hebben en hier gewoon braaf wachten tot ie weer open isquote:
koop altijd zo'n blikje van hakquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelfde als met gesneden groente. Snap werkelijk niet dat mensen dat kopen.
ik heb dmquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
lang verhaal, beter niet over hebben en hier gewoon braaf wachten tot ie weer open is
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |