Doe eens normaal Niels.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Pff, nog erger dan wat er naast ligt. Gorkum. Jammer dat die kerk nog niet omgelazerd is.
haha vertelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
Dead, ik was vandaag in Maastricht en er waren zo veel vreemde dingen gebeurd. Blijft echt junkiecentral.
grgrquote:
nee doe maar nietquote:
quote:
wat voor bier heb jequote:
Werd aangevallen door een moslimduif, bijna gemotorboat door een junkie daar bij oriental, jongen probeerde een conversatie te starten met ''hey normaal val ik niet op fat chicks'', een oude man 40-50 vroeg aan mijn vriendin en ik of we samen een kopje koffie met hem wilde drinken en dan naar zijn huis gingen, een rare junk op station ging buiten bij die stenen ronde bankjes in het midden opeens een slagroombus uit zijn binnenzak pakken en keek ons echt mad aan terwijl hij die schudde, wij dachten dat hij ons ging onderspuiten (hihaho) en speedwalkte weg. Vervolgens spuit hij de halve slagroombus in zijn bakkes en stopt hem daarna in de borstzak van zijn jaszak en vervolgt zijn weg.quote:
lkkrquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu Hertog Jan #aanbieding+gratisglas #skeretatta
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Werd aangevallen door een moslimduif, bijna gemotorboat door een junkie daar bij oriental, jongen probeerde een conversatie te starten met ''hey normaal val ik niet op fat chicks'', een oude man 40-50 vroeg aan mijn vriendin en ik of we samen een kopje koffie met hem wilde drinken en dan naar zijn huis gingen, een rare junk op station ging buiten bij die stenen ronde bankjes in het midden opeens een slagroombus uit zijn binnenzak pakken en keek ons echt mad aan terwijl hij die schudde, wij dachten dat hij ons ging onderspuiten (hihaho) en speedwalkte weg. Vervolgens spuit hij de halve slagroombus in zijn bakkes en stopt hem daarna in de borstzak van zijn jaszak en vervolgt zijn weg.
Dat was het zo'n beetje.
ja echt he, van de SC-haters die het stiekem wel leuk vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef deadprez het volgende:
al die kutusers die zich in klb fb lopen te bemoeien met onze struggles
zou er ook van genieten als ik hen was thoughquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja echt he, van de SC-haters die het stiekem wel leuk vinden
Oh, ff kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:44 schreef deadprez het volgende:
al die kutusers die zich in klb fb lopen te bemoeien met onze struggles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |