hoe heette dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
Je had vroeger ook die parade/optocht met trucks met muziek door Rotterdam in de zomer. Is volgens mij gestopt na dat gedoe met Hoek van Holland. 1 keer geweest, was best leuk
coolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:43 schreef HPLC het volgende:
Denk dat dit het was:
http://partyflock.nl/party/77565:FFWD-Fit-for-Free-Dance-Parade
En dan elk jaar
liepen wel veel rellende feyenoordhooligans meequote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
coolbeetje zelfde idee als ADE zo te zien
Ook wel 'ns gewerkt. Zomer/Caribbean Carnaval heet dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
Je had vroeger ook die parade/optocht met trucks met muziek door Rotterdam in de zomer. Is volgens mij gestopt na dat gedoe met Hoek van Holland. 1 keer geweest, was best leuk
Wat ben ik blij dat ik er uit gestapt benquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:52 schreef deadprez het volgende:
blijft iedereen nou gewoon sc topics openen in klb?
straks mogen we nooit meer terugkomen
kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik er uit gestapt ben
Als ik er dan een paar weken niet kwam en weer kwam kijken zag ik pas wat een aids het toch eigenlijk is vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik er uit gestapt ben
vindt het wel sneu voor Hugo, was leuk samenwerken met hemquote:
hoezo sneu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
vindt het wel sneu voor Hugo, was leuk samenwerken met hem
is sws wel een chille gast vind ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
vindt het wel sneu voor Hugo, was leuk samenwerken met hem
Dat zeker, en ik heb een hoop hulp van hem gehad.quote:
Hart voor de zaakquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:59 schreef deadprez het volgende:
soms denk ik wel dat hij een robot is, die man lijkt nooit te slapen
Wilde jij nog terug naar 450 eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat zeker, en ik heb een hoop hulp van hem gehad.
En leuk om chill mee te praten in DM
eyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |