quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zou wat worden als Frank ook helemaal beserk-mad wordt
Allemaal over de kniequote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Frank ooit echt boos is.
denk niet dat ze een andere mod gaan ondermijnen toch? Pharkus zei dixht tot maandag. Maar wat is er mis met deze sc dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat frank straks als ie online komt een hele lap tekst vol wijze woorden schrijft waarin hij beide kanten begrijpt en dat alles dan weer goed komt en de sc weer open gaat
Ik wil er niet aan denken nogquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die spanning voor de eerste bergettape begint
kijk mijn filmpje jonguhquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken nogMaar binnenkort beginnen voorjaarsklassiekers
![]()
Dan ga ik mijn Gesink-UI van stal halen
Dat geloof ik echt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zou wat worden als Frank ook helemaal beserk-mad wordt
frank is niet voor niks vadertje klbquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denk niet dat ze een andere mod gaan ondermijnen toch? Pharkus zei dixht tot maandag. Maar wat is er mis met deze sc dan?
autistenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met deze sc dan?
hier komt het wel op neer iddquote:
Sinds ik de TT en OP aan heb gepast, eigenlijk niets meerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
denk niet dat ze een andere mod gaan ondermijnen toch? Pharkus zei dixht tot maandag. Maar wat is er mis met deze sc dan?
Wel in JL-kleding mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken nogMaar binnenkort beginnen voorjaarsklassiekers
![]()
Dan ga ik mijn Gesink-UI van stal halen
"KLB-Knuffelmarokkaan 2015"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:23 schreef Crip het volgende:
ik wil ook rode billetjes door Frank krijgen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"KLB-Knuffelmarokkaan 2015"
"hjb"
"hjb"
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gaat eerst 3 dagen in zijn eentje in een gesloten topic doorposten.
JA VERDOMME HOE WEET JIJ DAT IK EEN OUDE UI HEB MET BELKINquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Wel in JL-kleding mag ik hopen.
Ik zie hem er nog voor aan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gaat eerst 3 dagen in zijn eentje in een gesloten topic doorposten.
Die sprong er wel uit jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
JA VERDOMME HOE WEET JIJ DAT IK EEN OUDE UI HEB MET BELKIN
Ik heb zelf in The Dalton Saloon gewerkt. Daar gingen al die wauzen dan zondagochtend heen vanuit Parkzicht voor de afterparty. Was ook een gekkenhuis daar. Sinds een jaar of 7 eveneens gesloten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja parkzicht kwam er ook in voor idd, daar gingen ze heen nadat het feest in de energiehal voorbij was
kreeg gewoon al kippenvel van de beelden van de energiehal, moet echt epic zijn geweest daar
supervetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb zelf in The Dalton Saloon gewerkt. Daar gingen al die wauzen dan zondagochtend heen vanuit Parkzicht voor de afterparty. Was ook een gekkenhuis daar. Sinds een jaar of 7 eveneens gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |