jezus wat een kutmuziekquote:
wielrennenquote:
ff doorheen geskipt, maar is niet mijn dingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, alsof je geluisterd hebt
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zij rijden daar ook allemaal positief rond
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zij rijden daar ook allemaal positief rond
Bedankt makkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
ben blij voor jullie dat jullie je ermee vermaken
als hij ons kan vinden..quote:
Oh ja, vroeger en ook Parkzicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk weleens in de energiehal geweest? Zag daar laatst een docu over en man dat moet vet geweest zijn
gwnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hey, hoezo ben jij niet meer blauw?
Het zou wat worden als Frank ook helemaal beserk-mad wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat frank straks als ie online komt een hele lap tekst vol wijze woorden schrijft waarin hij beide kanten begrijpt en dat alles dan weer goed komt en de sc weer open gaat
ja parkzicht kwam er ook in voor idd, daar gingen ze heen nadat het feest in de energiehal voorbij wasquote:
Ik denk niet dat Frank ooit echt boos is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
ik hoop dat frank straks als ie online komt een hele lap tekst vol wijze woorden schrijft waarin hij beide kanten begrijpt en dat alles dan weer goed komt en de sc weer open gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |