maar serieus, ik snap het niet helemaal... klb sc is een bloedput van mensen die elkaar haten, dan komt er iemand, die wordt ook gehaat en dan is het ineens heel erg allemaal en dan moeten we ineens verplicht van elkaar houden... dat werkt toch nooitquote:
Ik hou van iedereen hoor.. ook van jou schatquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar serieus, ik snap het niet helemaal... klb sc is een bloedput van mensen die elkaar haten, dan komt er iemand, die wordt ook gehaat en dan is het ineens heel erg allemaal en dan moeten we ineens verplicht van elkaar houden... dat werkt toch nooit
dat is grappig, want ik weet niet eens wie jij bentquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:46 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen hoor.. ook van jou schat
Ik fap secret op je kale kopquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is grappig, want ik weet niet eens wie jij bent
ook nog iemand die al in 5 andere SC's zitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar serieus, ik snap het niet helemaal... klb sc is een bloedput van mensen die elkaar haten, dan komt er iemand, die wordt ook gehaat en dan is het ineens heel erg allemaal en dan moeten we ineens verplicht van elkaar houden... dat werkt toch nooit
Houd nou eens je bek man, je verpest het weeerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:48 schreef deadprez het volgende:
misschien wil frank de sc weer openmaken als ie online komt
onbegrijpelijk dat dit soort gedrag wordt ondersteund ondr het mom van hij is zo jong, ja jezus, dan mag je niet eens op fok komen, lees het reglement...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook nog iemand die al in 5 andere SC's zit
jaquote:
ik noem geen naamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Houd nou eens je bek man, je verpest het weeer
13+ moet je zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat dit soort gedrag wordt ondersteund ondr het mom van hij is zo jong, ja jezus, dan mag je niet eens op fok komen, lees het reglement...
het zou eerder nieuws zijn als jullie wel iets aan mij zouden hebbenquote:
Ik vind jou een erg nuttige user hoor, dpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zou eerder nieuws zijn als jullie wel iets aan mij zouden hebben
oh ja 16 iddquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ik dacht 18
amenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zou eerder nieuws zijn als jullie wel iets aan mij zouden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |