Ik heb er genoeg van. Ik ga pils halenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond het niet kunnen, ik verwacht wel dat je een beetje achter me staat he... ik doe ook altijd aardig tegen jou, debiele guppenkop
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben schijnbaar de enige die jou niet heeft gezien ooit
beetje als guinness, de eerste is smerig maar na 6 pints wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch denk ik dat je beter kunt doorzetten, net olijven, je gaat het vast waarderen
maak dat deel eens wat groter dan..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeet
voel me zo speciaal en betrouwbaar.. behalve toen die ene keer heb ik dat beschaamd.. en dat kwam door die stomme frankquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeet
bahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als guinness, de eerste is smerig maar na 6 pints wil je niks anders meer
jij hebt nog geen 6 pints gehad dus..quote:
toen pakte ik een foto van haar zus. dat hielp..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zei je vriendin ook laatst toch
Frank zit toch steeds op z'n bril, dus dat maakt niets uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voel me zo speciaal en betrouwbaar.. behalve toen die ene keer heb ik dat beschaamd.. en dat kwam door die stomme frank
adresgegevens van die zus?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen pakte ik een foto van haar zus. dat hielp..
hoop dat hij een keer bespaard en een bril zonder veiligheidsglas kooptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank zit toch steeds op z'n bril, dus dat maakt niets uit.
Albrandswaardsedijk 120-138, 3172 TK Poortugaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
adresgegevens van die zus?
Ok, zal dp vragen of hij nog wat kan brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch denk ik dat je beter kunt doorzetten, net olijven, je gaat het vast waarderen
Hihi dat denk jijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Spekmansquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het bericht dat jullie hier zitten
kut hij heeft ons gevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het bericht dat jullie hier zitten
klikte op jouw username omdat ik hoopte dat je geband was en toen zag ik je pohiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut hij heeft ons gevonden
Misschien toch maar in Abo een SC startenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut hij heeft ons gevonden
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klikte op jouw username omdat ik hoopte dat je geband was en toen zag ik je pohi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |