Volgens mij wil ze jou vermoordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze sprong laatst bijna in mijn nek. Niet omdat ze lief wou doen!
Het is een enorme trut soms haha. Als ze niet geaaid wil worden dan gaat ze je gewoon meppenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze jou vermoorden
witje weet wel wie de baas in huis isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik werd gisteren echt zo bang...Ze lag op een stoel naast mij. En ze keek mij echt aan alsof ze wou gaan vermoorden, nagels ook helemaal uit, grote ogen en mij helemaal aankijken en ook steeds iets dichterbij komen
Ben maar stukje opzij gegaan hahaha.
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mijquote:
Waarom zeg je dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mij
doe eens een linkjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mijn post gespot wordt. Dan is het ook weer even fok-vakantie voor mij
Living on the edge tochquote:
Oh het was hier, dacht US ofzoquote:
Ik zie jou nou niet in een museum als ik eerlijk benquote:
zie DMquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou nou niet in een museum als ik eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |