Daar ben ik ook al tijden naar aan 't kijken. Maar de processor en 't feit dat er geen accu in zit, zijn voor mij nu nog dealbreakers.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:03 schreef RobertNL het volgende:
De PIPO X9 is wel een leuke tablet, helaas nog wel met de ''oude'' atom processor. Nog even wachten op de X9+ dus
Die accu mogen ze houden, hij staat dan toch stil als internetradio+, de processor upgrade is wel hoognodigquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al tijden naar aan 't kijken. Maar de processor en 't feit dat er geen accu in zit, zijn voor mij nu nog dealbreakers.
Hoi, ik zie inderdaad dat ze net de status hebben verander in 'coming soon' en dat er een opmerking is geplaatst op de productpagina. Ik ga dit voor je navragen en zorg ervoor dat ik morgen een antwoord voor je heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:14 schreef Capitan het volgende:
Heb je enig idee wanneer de Chuwi HI8 Pro beschikbaar zal zijn? http://www.banggood.com/C(...)ablet-p-1010313.html
Ah, ze hebben de prijzen verlaagd zonder me dat te laten weten.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, je krijgt 34 dollar korting op de 16GB tablet, 170,99 dollar maar (en eventueel nog 5% via de cashbackxl o.i.d.).
En die 64GB met windows is maar 243,99 met de coupon, geen idee hoe het kan maar de coupons geven meer korting ofzo.
Hoi, ik heb het voor je nagevraagd, maar de leverancier is niet duidelijk in wanneer wij deze tablet precies kunnen verwachten. Als ik nieuws heb zal ik dat laten weten.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:14 schreef Capitan het volgende:
Heb je enig idee wanneer de Chuwi HI8 Pro beschikbaar zal zijn? http://www.banggood.com/C(...)ablet-p-1010313.html
Hi, voor zover ik weet zijn er op dit moment geen plannen voor een grotere Xiaomi-tablet. Ik kan uit eigen ervaring wel vertellen dat de Mipad 2 een fijne tablet is en het wat kleinere formaat de tabletbeleving zeker niet minder maakt.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn er plannen bij Xiaomi om een grotere tablet te fabriceren? ik twijfel nog.. de Mi Pad spreekt mij aan maar heb misschien toch liever een scherm van 10 inch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |