Oh pls dat was nog niet eens een beetje plagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij zat mensen af te zeiken en dat vond Pharkus niet leuk.
autismequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd.Echt grappig om dat soort dingen te lezen.
Vraag me vaak af waarom ze meedoen, want een gezellig ontspannen spel is het niet. Altijd gezeik en gedoe over de regels.
Doet er niet toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh pls dat was nog niet eens een beetje plagen
Je moet bar weinig te doen hebben als je daar je tijd in gaat steken. Ik ga niet de fucking trein pakken voor een uur om een stok uit een struik te vissen. Zoek een baan ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is vaker gebeurd.Echt grappig om dat soort dingen te lezen.
Vraag me vaak af waarom ze meedoen, want een gezellig ontspannen spel is het niet. Altijd gezeik en gedoe over de regels.
Waarom moet ik opdonderen? Ik doe niks verkeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Donder zelf op ga huilen in klaagbalk feedback ofzo.
niet naar mikey luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom moet ik opdonderen? Ik doe niks verkeerd.
mikey is gewoon een rasautist met een meerderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet naar mikey luisteren
die heeft er een gewoonte van gemaakt overal overdreven op te reageren
Met de auto touren kan af en toe best leuk zijn, dus als je dat dan combineert met die stok kan ik het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet bar weinig te doen hebben als je daar je tijd in gaat steken. Ik ga niet de fucking trein pakken voor een uur om een stok uit een struik te vissen. Zoek een baan ofzo
Zal best, maar dat doet 9/10 niet volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de auto touren kan af en toe best leuk zijn, dus als je dat dan combineert met die stok kan ik het me wel voorstellen.
zo kun je het ook zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mikey is gewoon een rasautist met een meerderwaardigheidscomplex
udowu enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar het doet me wel denken aan vroeger, sc dicht alles
die in amsterdamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat die meet waar iemand achtergelaten werd?![]()
ik ga niks zeggen, is banwaardig volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was toch een hoax? Iemand die superlang zat te wachten en er niemand kwam opdagenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:24 schreef Chai het volgende:
[..]
everybody loves raymond is er vast wel ergens opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan terugkijken? Heb al tokkies gezien bij de rijdende rechter, tokkies bij sbs gestalkt
Outsidersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan terugkijken? Heb al tokkies gezien bij de rijdende rechter, tokkies bij sbs gestalkt
Dat was een andere.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat was toch een hoax? Iemand die superlang zat te wachten en er niemand kwam opdagen
Tokkie in de spiegel waar je van een bepaalde mod in moet kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Rot op naar je eigen land, Arm in Nederland? eigen schuld, etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |