Oh jawel tuurlijk welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je je levensstijl niet wat aanpassen als je zwanger zou zijn?
Ik een slechte vader.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:00 schreef Amarantha het volgende:
Weet zeker dat ik een goede mama zou zijn
Daarvoor is er ook een argument voor de abortus te maken, niet dat ik daar voor ben. Maar het is een valide argument.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:00 schreef Fok-it het volgende:
Maar oke, dat punt snap ik wel Inso. Zou ik zelf ook wel voor willen zorgen om binnen die periode dat af te handelen. Zeker als je die mogelijkheid gewoon hebt
Dat he bik nu al.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga niet meer over baby's praten. Mijn klokje gaat daar soms wel beetje van tikken als ik over baby's praat of baby's zie
Als ik nog kinderen zou willen dan moet ik de komende jaren toch wel echt aan de vrouw voor ik te oud wordquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga niet meer over baby's praten. Mijn klokje gaat daar soms wel beetje van tikken als ik over baby's praat of baby's zie
Als man kan je lang.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik nog kinderen zou willen dan moet ik de komende jaren toch wel echt aan de vrouw voor ik te oud wordDeprimerend die gedachte
Niet om aan een vrouw teraken, maar dat je straks te oud bent
Denk 35 max nog wel mooie leeftijdquote:
Moet je wel werk en huis regelen he pffffquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:04 schreef Amarantha het volgende:
Hoop toch wel over 5 jaar zwanger te zijn of een baby te hebben eigenlijk.
Jaquote:
Ik heb nog 5 jaar hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je wel werk en huis regelen he pffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |