SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Op het moment dat er hartslag is is het gewoon moord. Hoe je er ook over denkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, ook al ben ik voor abortus kan ik me wel voorstellen ,en vind ik het zelf ook al moreel wat verwerpelijker worden hoe langer het proces al gaande is
Dan vertel je toch dat je een miskraam hebt gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat kans op miskraam groot is voor die tijd.
Ja dat is simpel gedacht. Als je graag een kindje wil dan is dat niet iets wat je graag aan iedereen wil vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan vertel je toch dat je een miskraam hebt gehad.
Naja zal wel simpel gedacht zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat is niet iets wat je iederen wil vertellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar na die grens kan je ook een miskraam krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is simpel gedacht. Als je graag een kindje wil dan is dat niet iets wat je graag aan iedereen wil vertellen.
Kans is wel een héél stuk kleiner.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar na die grens kan je ook een miskraam krijgen
Echt extreem veel kleiner.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar na die grens kan je ook een miskraam krijgen
Als dat je morele bezwaar vind zou je geen probleem moeten hebben met een abortus als het nog geen 7 weken oud isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op het moment dat er hartslag is is het gewoon moord. Hoe je er ook over denkt.
Daarvoor is het disctabel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat je morele bezwaar vind zou je geen probleem moeten hebben met een abortus als het nog geen 7 weken oud is
Nee dat is ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Het is niet zomaar bedacht dat je beter kan wachten tot je 3 maanden zwanger bent.
Verschilt per persoon. Maar na 4 maanden zie je het wel vaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo inderdaad.
Na hoeveel weken wordt het uiterlijk zichtbaar dan
Gewoon genen, bij mijn moeder zie je het ook nauwelijks tot het eindequote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve als je dit model bent. Die stond op punt van bevallen op deze foto haha.
Er zijn zelfs vrouwen die gewoon helemaal plat blijven, dat vind ik zo bizar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve als je dit model bent. Die stond op punt van bevallen op deze foto haha.
Dit meisje sportte nog wel iedere dag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon genen, bij mijn moeder zie je het ook nauwelijks tot het einde
Zijn ook vrouwen die zich gewoon vies vol gaan vreten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit meisje sportte nog wel iedere dag.
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen die zich gewoon vies vol gaan vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |