Kijk, de katholieke kerk bouwt heel erg op goddelijke mensen waar je bij biecht, die de regels voorschrijven, die de ideale mens moeten voorstellen. Of het nu de paus is, bischoppen, pastoors.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe praat je dat goed voor jezelf dan?
Klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Hm ja true.
Volgens mij is er bij andere christelijke stromingen ook wel meer ruimte voor kritiek waar je dat in het katholicisme niet hebt
Wat waardeer je er wel aan dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ik waardeer het katholicisme zeer verder. Een prachtige stroming.
Ik heb dankzij de Nederlandse media nog steeds geen fatsoenlijk beeld van de ideeën van Trump.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je dan zo'n paus politieke opmerkingen ziet maken tegen trump of welke politicus dan ook.
Daar kots ik van.
Trump heeft vrij genuanceerde meningen op veel vlakken. Dit is geen grap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dankzij de Nederlandse media nog steeds geen fatsoenlijk beeld van de ideeën van Trump.
Bij geen enkele presidentskandidaat heb je tot nu toe een daadwerkelijk beeld van inhoud en visie op alles. Het enige wat je weet is dat ze madeliefjes plukken en zeggen dat die niet van me houdt en de ander weer wel. Voor de rest komt er geen correspondent langs die eens een overzicht geeft van de belangrijkste standpunten en zo. Als er al een standpunt gebracht wordt, is het een 'extreem'.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trump heeft vrij genuanceerde meningen op veel vlakken. Dit is geen grap.
Het is echt heel erg in de westerse media ja, ook nauwelijks berichtgeving over de oorlogsmisdaden van Shillaryquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij geen enkele presidentskandidaat heb je tot nu toe een daadwerkelijk beeld van inhoud en visie op alles. Het enige wat je weet is dat ze madeliefjes plukken en zeggen dat die niet van me houdt en de ander weer wel. Voor de rest komt er geen correspondent langs die eens een overzicht geeft van de belangrijkste standpunten en zo. Als er al een standpunt gebracht wordt, is het een 'extreem'.
''Ja Bernie Sanders is heel erg populair bij jongeren''quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt heel erg in de westerse media ja, ook nauwelijks berichtgeving over de oorlogsmisdaden van Shillary
Welterusten Stijn, wat een wijze woorden zo voor het slapen!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik ga ook zo maar in bed liggen. Nog even TV kijken voor het slapen gaan.
Ik moet ook wat naast het volgens jou naïeve kijk hebben op voetbal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welterusten Stijn, wat een wijze woorden zo voor het slapen!
Hoe weet je dan wel wat hun objectieve punten zijn als elke westerse media-bron gekleurd is en de politici zelf geen waarheden vertellen om hun campagne kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt heel erg in de westerse media ja, ook nauwelijks berichtgeving over de oorlogsmisdaden van Shillary
Door zoveel mogelijke kanten te laten belichten, en kritisch na te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wel wat hun objectieve punten zijn als elke westerse media-bron gekleurd is en de politici zelf geen waarheden vertellen om hun campagne kracht bij te zetten
Niet
Ja maar hoe wil je die kanten belichten als ze nooit naar voren komen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door zoveel mogelijke kanten te laten belichten, en kritisch na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |