Ik zie ze nog niet heel snel die finale zomaar winnen verder hoorquote:
Als Utrecht zo speelt als gister nulletje of 6.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie ze nog niet heel snel die finale zomaar winnen verder hoor
Rip Boomerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Ik ga slapen morgen hond inslapen Rip Boomer
sterktequote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
Ik ga slapen morgen hond inslapen Rip Boomer
Kanker uitgezaaid valt elke x om en shit. Ze denken in hersenen ook.quote:
rip boomerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Kanker uitgezaaid valt elke x om en shit. Ze denken in hersenen ook.
Ook ontlasting laten lopen dus ja
Vond je die nou echt zo goed dat je hem nogmaals wilde zien?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel frappant, nu zat Spotlight opeens bijna vol.
GLORYHUNTERS.
Briljant uitgewerkt onderwerp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je die nou echt zo goed dat je hem nogmaals wilde zien?
Actueel onderwerp, dat wel jaquote:
Wel verdient gewonnen de oscar ook.quote:
Het gebeurt ook niet vaak dat het een maatschappelijke film is dus dat mocht ook wel weer eens ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel verdient gewonnen de oscar ook.
Dat was dan ook de kracht, de zakelijkheid waarmee zaken werden afgedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet vaak dat het een maatschappelijke film is dus dat mocht ook wel weer eens ja.
Vond hem alleen zo vlakjes. Verhaal ging alleen maar van priester op priester
Maybequote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was dan ook de kracht, de zakelijkheid waarmee zaken werden afgedaan.
Veel beter dan dat ze het weer eens op een Amerikaanse manier verdramatiseren.
Hier gebruik je een uitdrukking verkeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze lieten in een film van pak hem beet precies de kern van de zaak zien.
Uitstekend.
Dacht alquote:
You don`t say no to Godquote:
Erg herkenbaar wel ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You don`t say no to God
Mooie uitspraak was dat wle ja als hij het over een priester heeft
Hoe dan? Zie je als kind een preker als God?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En nee, niet in de zin van misbruik verder
Het zit heel diep in de katholieke geloof dat ze direct in contact staan met God.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan? Zie je als kind een preker als God?
Is er in Polen trouwens weleens sprake geweest van seksueel misbruik binnen katholieke kerk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit heel diep in de katholieke geloof dat ze direct in contact staan met God.
Kijk ook naar de eeuwen van aflaten.
Zeker in de echte echte orthodoxe dorpen/steden in Polen, die nog tig keer conservatiever zijn dan de VS zijn dat echt de belangrijkste mensen in de gemeenschap.
Uiteraard. Ik denk overal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is er in Polen trouwens weleens sprake geweest van seksueel misbruik binnen katholieke kerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |