en

voor team Zombie! Wij hebben (nog) niks te klagen over onze nachten. N. komt netjes om de 3 a 4 uur en heel soms een keer extra, maar gaat na zijn flesje keurig weer slapen. Zo fijn! Hopelijk blijft hij het zo goed doen.
Geen berg tips helaas. Bij mijn dochter ging het na dr derde ineens vanzelf weg en bij zoon al eerder. N. heeft het nog niet.
En dat supermama gevoel herken ik! Op donderdag zijn de 2 oudste eigenlijk alijd bij mijn moeder, maar die brak vorige week haar pols toen ze met dochter aan het voetballen was dus die is tijdelijk even uitgeschakeld en dus was ik gister voor het eerst een hele dag alleen met 3 kindjes. En het was echt een heerlijke dag

. 3 tevreden en blije kindjes, hele dag bezig geweest met eten of drinken maken voor steeds weer een ander kind, hut gebouwd voor dochter, 2x stof gezogen, boodschappen gedaan, gekookt en heel veel gespeeld en geknuffeld met alle 3. Gisteravond voelde ik wel dat ik pas 13 dagen daarvoor bevallen was, maar ik voelde me wel het gelukkigste en rijkste mens op de wereld

. En vandaag doen we het gewoon nog een keer, alleen vandaag werkt vriend maar een halve dag

.