abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160401513
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.
pi_160401526
Oeps, had niet door dat ik 'm sloot :+
pi_160403112
Rollende A! *O* Terugrolmama *O*.

Fijn dat iedereen weer opgeknapt is Jagar!

Twist, dit klinkt echt als een (vreselijke) fase. Wij hebben ook twee keer zo'n periode gehad met Mies. We hebben het gewoon op verlatingsangst gegooid en zijn er in meegegaan. Lekker bij ons in bed gelegd.

Verder las ik over komkommers en muizenholletjes. Dat komt vanzelf goed! Ik had ook het idee dat er echt een steekje teveel gezet was. Zelfs tampons gingen moeilijk.

Over muizen gesproken, hier liep er een in huis net. Pousse komt vaak met volle mond binnen sjouwen en spuugt dan voor mn voeten en springlevende, ongedeerde muis uit.
pi_160407849
Sorry, egopost. We zijn nog steeds ziek.
Wat helpt tegen keelpijn bij een baby (bijna 11 maanden)?
pi_160408566
Tijmsiroop, ijslollies.
pi_160408636
* Sillie meldt voor dienst bij team zombie :O :z :Z
  vrijdag 4 maart 2016 @ 07:04:13 #7
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160408726
Joe, present :O ;(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_160408792
'Morgen :O
pi_160409296
Na twee dagen van koortsige en huilerige nachten, maar vrolijke dagen, is Ketel vandaag weer naar de GO gegaan. Er werd vannacht nog wel gejammerd, maar hij heeft geen koorts meer en ik vertrouw er nu genoeg op dat hij overdag in elk geval wel vrolijk is. Nu de achterstand op mijn werk een beetje wegwerken...
pi_160409381
Bleh. Hier ook een belabberde nacht! (Vooral voor man 😊) eerst om 00.30 beide wakker geworden van een van onze honden die beneden tekeerging als een beest. (Er stond een ambulance met knipperende lichten op onze oprit voor de buurvrouw) en vanaf 02.00 heeft T. Zich ieder uur laten horen voor zijn tut. Ik hoorde hem alleen pas om 05.00 voor 't eerst! Volgens manlief was ik héél ver weg na een hele drukke week werken!

De combinatie nieuwe tand, verkouden en héél moe van een dag KDV was hier dus geen succes vannacht. Maar gelukkig is ie wel weer vrolijk nu!
pi_160409385
Goeiemorgen! :W

Team gisteren was ik nog een zombie, maar vannacht vond ik mijn menselijkheid weer terug present. *O*

N. gaat zo naar de GO en ik ga voor het eerst sinds augustus weer naar de kapper. :D

Ze klapt nu trouwens op commando, zo schattig! O+ O+ O+
pi_160409580
Hier gelukkig ook weer een goede nacht gehad, maar nu is man ziek (geen manflu maar echt ziek-ziek helaas) ;(

Wat waren ook al weer tips tegen berg? :? De Minion zit af en toe ook aan dr hoofdje te krabben en zag ineens wat berg zitten. Gisteren al wat olie op gedaan (wordt je ook niet blij van met zo'n bos haar }:| )

Oh, en als ik dan toch bezig ben :')
Het is me nu al een paar keer opgevallen dat er wat melk uit dr neusje loopt terwijl ze drinkt :? Ze lijkt er weinig last van te hebben (hoeft ook niet te hoesten ofzo), maar het ziet er zo gek uit... Is dat normaal of zit er dan anatomisch echt iets verkeerd? :D
  vrijdag 4 maart 2016 @ 09:28:28 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160410017
Nee dat is normaal Twist, maar wel freaky als je het voor t eerst ziet he! :D

Tegen berg geen tips, hier ook een bos haar bij E dus olie ga ik niet aan beginnen. Maargoed, nu bijna 3 jaar en nog steeds wat berg :')
pi_160410062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:56 schreef twist02 het volgende:
Hier gelukkig ook weer een goede nacht gehad, maar nu is man ziek (geen manflu maar echt ziek-ziek helaas) ;(

Wat waren ook al weer tips tegen berg? :? De Minion zit af en toe ook aan dr hoofdje te krabben en zag ineens wat berg zitten. Gisteren al wat olie op gedaan (wordt je ook niet blij van met zo'n bos haar }:| )

Oh, en als ik dan toch bezig ben :')
Het is me nu al een paar keer opgevallen dat er wat melk uit dr neusje loopt terwijl ze drinkt :? Ze lijkt er weinig last van te hebben (hoeft ook niet te hoesten ofzo), maar het ziet er zo gek uit... Is dat normaal of zit er dan anatomisch echt iets verkeerd? :D
Anatomisch gezien is het volgens mij de bedoeling dat er een verbinding is tussen neus en mond. Misschien komt de melk haar de neus uit inmiddels :+

Het was zo'n nacht waarvan ik niet meer weet of ie goed of slecht was. Ik ga mezelf gewoon goed voorhouden. :P Hoewel er een andere dwarsligger bij ons in bed kroop en om 5 uur besloot dat het ochtend was. Om vervolgens in slaap te vallen als het echt ochtend is. :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_160410303
Huistuinenkeuken tegen berg is inderdaad olie en krabbelen. J had er echt last van (en ook veel haar) en de kinderarts schreef ons toen Denorex shampoo voor. Maar dat zou ik alleen doen als je baby er echt last van heeft.

Hier ook een slechte nacht met zieke baby (extra zwaar als je zelf ook ziek bent, gelukkig was mijn schoonmoeder gisteren hier en had ik dus overdag al5 uur geslapen). Dadelijk naar de huisarts.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 09:49:26 #16
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160410372
Baby hier was van 5 tot half 10 ontroostbaar :/ geen verhoging (misschien iets, hij is van zichzelf iets onder 37), pcm gegeven, al 3 flessen :') schiet ook niet op natuurlijk met dat spugen van hem, maar dat was het enige dat hielp. Toen ging hij poepen en kon hij weer lachen.
Hij heeft al wel dagen een rode wang en zure poep, is tandjesleed echt zo ontroostbaar?
Snel dentinox halen maar :?
pi_160410396
Ik hoor goede verhalen over zalf voor berg van dr Leenarts. Ik ken het zelf niet, A heeft ook berg maar er geen last van.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 09:50:51 #18
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160410400
Nu zit hij in de doek bij me, maar hij gaat maar niet slapen :')
pi_160410440
Cool kids... Never sleep :)
pi_160410455
Mogguh!

Hier een dagje gehad dat ik me echt supermamma ipv team zombie voelde. Kind naar de opvang, gewerkt, kind opgehaald, man was van huis dus met kind gespeeld, eten gemaakt voor ons beide en gevoederd, kind op bed en daarna nog de keuken, woonkamer en een was gedaan. ZalZal voor sommige mensen misschien dagelijkse kost zijn mast ik voelde me echt supermamma. :')

Kus voor de huidige team Zombie leden.

Mijn nacht was zwaar ok. Om 2 uur een voeding en om 6 uur toen ik toch op moest staanstaan. L. Heeft nog uitgeslapen tot half 8.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 4 maart 2016 @ 09:58:27 #21
56471 pinquit
oh my lama!
pi_160410527
Je stottert wel een beetje kris! Heerlijk he, diie productieve dagen, ik kan daar ook zo van opladen
pi_160410576
Mijn baby zegt steeds mamamama. Als ik me inbeeld dat ze het over mij heeft is het echt O+ :D
pi_160410827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef pinquit het volgende:
Je stottert wel een beetje kris! Heerlijk he, diie productieve dagen, ik kan daar ook zo van opladen
Ik heb zoveel energie dat ik ga stotteren.;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_160410970
:* en c_/ voor team Zombie! Wij hebben (nog) niks te klagen over onze nachten. N. komt netjes om de 3 a 4 uur en heel soms een keer extra, maar gaat na zijn flesje keurig weer slapen. Zo fijn! Hopelijk blijft hij het zo goed doen.

Geen berg tips helaas. Bij mijn dochter ging het na dr derde ineens vanzelf weg en bij zoon al eerder. N. heeft het nog niet.

En dat supermama gevoel herken ik! Op donderdag zijn de 2 oudste eigenlijk alijd bij mijn moeder, maar die brak vorige week haar pols toen ze met dochter aan het voetballen was dus die is tijdelijk even uitgeschakeld en dus was ik gister voor het eerst een hele dag alleen met 3 kindjes. En het was echt een heerlijke dag O+. 3 tevreden en blije kindjes, hele dag bezig geweest met eten of drinken maken voor steeds weer een ander kind, hut gebouwd voor dochter, 2x stof gezogen, boodschappen gedaan, gekookt en heel veel gespeeld en geknuffeld met alle 3. Gisteravond voelde ik wel dat ik pas 13 dagen daarvoor bevallen was, maar ik voelde me wel het gelukkigste en rijkste mens op de wereld O+. En vandaag doen we het gewoon nog een keer, alleen vandaag werkt vriend maar een halve dag :).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_160411080
Hier was het echt elk uur drama vannacht. Meneer vond het om 22,23,00,00:30, 1:30 en 2:30 tijd om te drinken en om 3 uur vond meneertje dat het tijd was om op te staan en Bwuubaaahbhwaaahw'de dus mama ook maar uit bed. Heel fijn. :O uiteindelijk sliep W. nog wle bij mama in bed.
En vanochtend voelde ik me vervolgens een mega slechte mama, want W had echt een mega vieze luier. Helemaal aangekoekt en rode billen, dus wsl werd 'ie daar steeds wakker van :') . Volgende keer dat maar even goed checken :z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')