abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6979999
quote:
Bintangs drummer Kees Brouwer is op vrijdag 22 november 2002 op 42-jarige leeftijd uit het leven gestapt.

Kees Brouwer speelde in de Bintangs sinds de heroprichting van de band in december 1989. Daarvoor was hij al actief als drummer in de Frank Kraaijeveld Band en de Haarlemse popgroep Van Dattum. De overige Bintangs bandleden, roadcrew, management, platenlabel en andere betrokkenen zijn diep geschokt door deze zeer trieste gebeurtenis. Op de Website van de band (www.bintangs.nl) is sinds afgelopen weekend een condoleance-register geopend. 'We zijn er allemaal helemaal kapot van, we wisten dat Kees een moeilijke periode in zijn privé-leven doormaakte maar dit hadden wij echt nooit verwacht'.

Vorig weekend hebben de Bintangs met Kees Brouwer nog twee maal opgetreden in Hardenberg en in Goor en ging alles prima. Het optreden op zaterdag 16 november 2002 in zaal De Ster in Goor is helaas zijn laatste concert geworden.

Klote,
De optredens in het Patronaat (Haarlem) waren altijd een groot feest.

Ik wens de bandleden en familie veel sterke toe in deze moeilijke dagen.

pi_6980215
Leuke begeleidende tekst: "Kees is dood!!".

Met maar liefst twee uitroeptekens.

Seriously...

* JayAvenger zou zich omkeren in z'n graf.

pi_6980261
hmm shit

sprakeloos...

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  woensdag 27 november 2002 @ 17:33:56 #4
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_7025245
quote:
Op zondag 24 november 2002 23:18 schreef Pardonlul het volgende:
Klote,
De optredens in het Patronaat (Haarlem) waren altijd een groot feest.

Ik wens de bandleden en familie veel sterke toe in deze moeilijke dagen.

Laat ik nou uit Goor komen. Ben er niet geweest trouwens. Maar het eerste waar ik aan dacht toen ik dit las was: Tsjee, ze hebben pas nog opgetreden hier
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_7428455
quote:
Concert van de Bintangs vervangen door So Long Kees Brouwer avond.
De Haarlemse poptempel Patronaat heeft het programma van vrijdag 24 januari 2003 opgedragen aan Kees Brouwer. Oorspronkelijk stonden de Bintangs voor deze avond gepland. In plaats hiervan spelen nu Koud Goud (met ex-bintang Rob Kruisman), Bad to the bone en de Marcel Scherpenzeel band.
Zeer waarschijnlijk speelt Frank Kraaijeveld enige nummers mee met Bad to the bone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')