ik ben niet labiel genoeg vrees ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Mss maken ze het volgend jaar wel wat zwaarder voor je
ja dat is waar...ach....toch wel leuk zo....gelukkig zonder wegstemmen en spelletjes en zo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is al snel overleven. Dat zie je bij Naked and Afraid ook, omdat het een afgebakende periode is.
net als jou username, he uubquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Urb het volgende:
Ik kan het woord energy-level niet meer horen, lijkt wel een aflevering van Dragon Ball Z
nee 2 nog, laatste zal wel zijn dat ze met zijn alle gaan nabespreken dus in principe idd nog maar een aflevering.quote:
Ja dat vissen van ze is wel echt belabberd. Qua survival niet echt toppers die lui bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:27 schreef opreis het volgende:
Ik vind die Mounir eigenlijk toch wel een vieze, hij loopt constant dichtbij Marloes, beetje tegen aanzitten enzo. Maar ondertussen kan hij wel een enorme botte lul zijn naar mensen die in zijn ogen minder zijn dan hem.
Tevens hebben ze uiteindelijk toch wel heel weinig vis of andere bronnen van vlees gevangen
Sws al die ''hippe'' Engelse woordjes die ze gebruiken daarquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:50 schreef Urb het volgende:
Ik kan het woord energy-level niet meer horen, lijkt wel een aflevering van Dragon Ball Z
Dit idee had ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:58 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Ja dat vissen van ze is wel echt belabberd. Qua survival niet echt toppers die lui bij elkaar.
Die varkens, vond het bijna overkomen alsof productie (ja ok, is er niet..) nog even wat biggen los had gelaten zodat die lui toch nog wat zelf zouden kunnen vangen.
Ook mijn idee.quote:
Vond ik ook die biggen zijn dan al zo verwilderd die blijven wel weg bij de mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ook mijn idee.
Hoezo een onbewoond eiland waarop boeren plotseling 2 varkentjes zetten? Ongeloofwaardig verhaal.
dat ook jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Totaal geen band met de kijker ook.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |