Weinig materiaal voor iets wat een maand geduurd heeft. Ze zullen ongetwijfeld wat logistiek beperkt geweest zijn door accu's en opnameschijven: daarnaast zullen die dagen dat niemand nog een voet voor de andere kon zetten ook wel van invloed geweest zijn op de activiteit van de cameramensen. Maar, hoe dan ook, het was wel wat mager. Sommige mensen zijn nauwelijks in beeld geweest.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me echt erg tegen voor zo'n spectaculair gebracht programma.
sowieso.. t programma wijst zich toch wel ? Waarom moet hij er steeds tussendoor met een shot uit de rimboequote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
Wie gaat zich nog meer inschrijven voor het nieuwe seizoen?
heb jij je aangemeld?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
Wie gaat zich nog meer inschrijven voor het nieuwe seizoen?
"Zonder water droog je uit"quote:
Afdeling opendeurquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
"Zonder water droog je uit"
"Vuurmaken is essentieel"
"Met nauwelijks te eten verlies je je krachten"
Nog niet, eerst even overleggen op kantoor of ik eventueel 4 weken aaneengesloten vrij kan krijgen.quote:
Ze hebben ervoor gekozen om voornamelijk emoties in beeld te brengen. Daar hadden ze dus wel de energie voor. Ik had het leuker gevonden om meer survivalbeelden te zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig materiaal voor iets wat een maand geduurd heeft. Ze zullen ongetwijfeld wat logistiek beperkt geweest zijn door accu's en opnameschijven: daarnaast zullen die dagen dat niemand nog een voet voor de andere kon zetten ook wel van invloed geweest zijn op de activiteit van de cameramensen. Maar, hoe dan ook, het was wel wat mager. Sommige mensen zijn nauwelijks in beeld geweest.
Om aan ons uit te leggen dat het belangrijk is dat iemand genoeg water drinkt, want anders snappen wij niet waarom ze het zo moeilijk hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sowieso.. t programma wijst zich toch wel ? Waarom moet hij er steeds tussendoor met een shot uit de rimboe
hij is de sleutel naar huis, maar idd hahahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Gaan hun voor hem klappen, beetje omgekeerde wereld.
1 dagquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:03 schreef Prisha het volgende:
whut? Voorafgaand hebben ze training gehad?????
ze hebben niet goed opgeletquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
Ik had liever die Andy als commentator gehad...
BAMquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
There's no right or wrong, only wet and dry
Ja en dat tot 23uquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan, allemaal dingen die we allang weten.
ja en een overdaad aan Arie ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik vind er niks aan, allemaal dingen die we allang weten.
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Door die beelden van de voorbereiding zie je wel hoeveel ze afgevallen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |