ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat wijf (want geen vrouw) flink gestoord en lang in therapie geweestquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:34 schreef Cir het volgende:
tuurlijk Fikkie
Fikkie geniet zo vanzichzelf ,.....
zag het net met pony wandelen
kutjeklaphaas
eigenlijk zijn het hele onfatsoenlijke maar vooral ongezellige mensenquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:34 schreef sjampoeh het volgende:
vooral niet op de rest wachten.. verbaas me er elke dag over
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hahahaah ernstig he
vanavond krijgt ze de beelden te zien
yupquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hahahaah ernstig he
vanavond krijgt ze de beelden te zien
het leven is 1 grote therapiequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat wijf (want geen vrouw) flink gestoord en lang in therapie geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:38 schreef chufi het volgende:
Wie het eerste klaar is mag nog een keer opscheppen?
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:38 schreef Cir het volgende:
[..]
het leven is 1 grote therapie
maar je moet wel zelf de slingers ophangenJe kan ook doen maar je moet zelf de therapeuten ophangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
6 wat ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb hem al gezienIk hoop dat 6 er later vanavond op komt
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan ook doen maar je moet zelf de therapeuten ophangen
De Heer deelde wijn en spijs en zag dat het goed was.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:36 schreef Cir het volgende:
Ivan neemt een vissekom wijn bij het eten
De Koning is goed gezind vanaaf
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan ook doen maar je moet zelf de therapeuten ophangen
doe telepathiequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:38 schreef rowan634 het volgende:
ik wil fik pijn doen![]()
![]()
muisaanval werkt helaas niet, voodoo werkt niet door beeldscherm
dat komt omdat haar ziel al aan de duivel is verkocht!quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:38 schreef rowan634 het volgende:
ik wil fik pijn doen![]()
![]()
muisaanval werkt helaas niet, voodoo werkt niet door beeldscherm
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:38 schreef Cir het volgende:
[..]
het leven is 1 grote therapie
maar je moet wel zelf de slingers ophangenZei Mark ook al, maar die hing zn slingers op in de douche meldde ie, en richtte op de douche cam, kwak kwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u like ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef rowan634 het volgende:
dat kapsel van ivan vanmorgen.. ik weet niet wat daar het idee achter was. of misschien.. een soort ufo of planeetring..
Wat vooruitdenkend en futuristisch!
Vic's Univanversumquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef rowan634 het volgende:
dat kapsel van ivan vanmorgen.. ik weet niet wat daar het idee achter was. of misschien.. een soort ufo of planeetring..
Wat vooruitdenkend en futuristisch!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:42 schreef rowan634 het volgende:
kom op cosonderdanen willen ook hun koning horen spreken
hoi bjorn, ouwe koeien.. nu is er wel iets mee gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:43 schreef chufi het volgende:
Hoe lang ligt de akker al kaal ? 2 weken nadat Chris weg was... Vele discussie en plannen maar echt niet mee gedaan Applaus voor jezelf Ivan Goed gedaan
Ik zie nog steeds geen kasteeltuin...quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hoi bjorn, ouwe koeien.. nu is er wel iets mee gedaan
work in progress al is het geen echte kasteeltuin, maar gewoon een tuinquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen kasteeltuin...
vind je hem nog steeds leuk zoquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
proppen want wim de echte bouwer komt eraan
geduld sjoef sjoefquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen kasteeltuin...
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
De Heer deelde wijn en spijs en zag dat het goed was.
[ afbeelding ]
true lovequote:Op donderdag 3 maart 2016 18:47 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik kan me rot aan hem ergeren, maar toch geef ik om die jongen
hostivanquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
De Heer deelde wijn en spijs en zag dat het goed was.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:42 schreef rowan634 het volgende:
kom op cosonderdanen willen ook hun koning horen spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |