Fanillekwark natuurlijk weer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of iemand anders met een F in het begin.
Haha nee. Vragen meer mensen. Ik heb gewoon in google fantasie namen in getikt omdat ik echt niks wist en het iets anders moest zijn dan wat ik normaal gebruik op websites.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is je username gebaseerd op dit nummer?
Achteraf gezien wel, maar werd ook steeds laconieker.quote:
Owquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee. Vragen meer mensen. Ik heb gewoon in google fantasie namen in getikt omdat ik echt niks wist en het iets anders moest zijn dan wat ik normaal gebruik op websites.
Waar houdt hij dan zoal van?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef Catkiller het volgende:
Gelukkig dan maar, door Jimmy zitten we al aan ons quotum van mensen met een slechte muzieksmaak.
Goede vraag, gewoon een gok dat hij slechte smaak heeft omdat hij stom is.quote:
ik had niet meer het gevoel dat er echt toezicht wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel, maar werd ook steeds laconieker.
Kan beter m'n aandacht op andere dingen richten
Huh? Heb bazensmaak. In alles trouwens.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef Catkiller het volgende:
Gelukkig dan maar, door Jimmy zitten we al aan ons quotum van mensen met een slechte muzieksmaak.
Geen van allen eigenlijk. Ben over het algemeen Republikein, maar erger me veel aan al die anti-abortus religekkies die er tussen zitten.quote:
wow echt SUPER verwarrendquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:01 schreef Amarantha het volgende:
Wel verwarrend trouwens want er is ook een amaranta op FOK!.
Wat kortzichtig. Ik weet alleen dat hij trio's afwijst, maar dat zegt natuurlijk niks over zijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede vraag, gewoon een gok dat hij slechte smaak heeft omdat hij stom is.
Moet je religieus zijn om tegen abortus te zijn dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen van allen eigenlijk. Ben over het algemeen Republikein, maar erger me veel aan al die anti-abortus religekkies die er tussen zitten.
nee gewoon een normale gekkie zijn is al genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je religieus zijn om tegen abortus te zijn dan?
Nee, maar die twee gaan doorgaans samen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je religieus zijn om tegen abortus te zijn dan?
Ik ben ook tegen abortus, zoals iedereen die zich er in gaat verdiepen zou moeten zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, maar die twee gaan doorgaans samen.
Ook als kind zwaar gehandicapt ter wereld komt? Gevalletje Zika of Braddie?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen abortus, zoals iedereen die zich er in gaat verdiepen zou moeten zijn.
als leven het doel is, is iedereen kansarmquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
abortus = moord, tenzij kansarm of kind van rinus.
Daarom kan ik nu het juffie palen, zonder de boel te laten verwateren, nieuwe meester aangesteld en allesquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:00 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had niet meer het gevoel dat er echt toezicht was
beetje tikkertje op het schoolplein terwijl de meester de juf paalt in het materialenhok
zeg je ook alleen maar omdat je bang bent dat jij in de prullenbak verdwenen wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen abortus, zoals iedereen die zich er in gaat verdiepen zou moeten zijn.
doe je goed man, welkom terugquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom kan ik nu het juffie palen, zonder de boel te laten verwateren, nieuwe meester aangesteld en alles
Ja. Je voert gehandicapten nu toch ook geen cyaankali?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook als kind zwaar gehandicapt ter wereld komt? Gevalletje Zika of Braddie?
TR, we houden het wel gezellig hier ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook als kind zwaar gehandicapt ter wereld komt? Gevalletje Zika of Braddie?
Ariër en alfa, dus nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:04 schreef zeer het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar omdat je bang bent dat jij in de prullenbak verdwenen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |