Hoezoquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, moet je maar van houden![]()
ja en hoe veganisten de as van het kwaad zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:12 schreef zeer het volgende:
[..]
fijn dat je workshops over veganisme geeft
je zit al lang zonder werk zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en hoe veganisten de as van het kwaad zijn
ik hoef niet eens te werken, ik werk vd lolzquote:
pas wel op dat je gekort wordt op je uitkering danquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:16 schreef PeZu het volgende:
ik hoef niet eens te werken, ik werk vd lolz![]()
uitkering?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:28 schreef zeer het volgende:
[..]
pas wel op dat je gekort wordt op je uitkering dan
maar je hoeft niet te werken? als in je hebt genoeg geld om te rentenieren? of je hebt iemand anders die voor je zorgt?quote:
jups iets in die strekkingquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
maar je hoeft niet te werken? als in je hebt genoeg geld om te rentenieren? of je hebt iemand anders die voor je zorgt?
iets van die strekkingquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups iets in die strekking![]()
en het 'werk' wat ik nu doe is samen met een vriend dus dat is ongedwongen en leuk
okquote:
tof hoorquote:
rentenieren <-> iemand anders zorgt voor jequote:Op donderdag 3 maart 2016 08:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
hihi zulks een leuk, super ludiek ook [ afbeelding ]
jups iets in die geestquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:42 schreef zeer het volgende:
[..]
rentenieren <-> iemand anders zorgt voor je
'iets van die strekking![]()
![]()
![]()
![]()
'
Goodlifequote:Op donderdag 3 maart 2016 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups iets in die strekking![]()
en het 'werk' wat ik nu doe is samen met een vriend dus dat is ongedwongen en leuk
quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups iets in die geest![]()
je vraagt, ik geef een antwoord niet zo huillie doen als het antwoord niet naar je gading is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |