abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160379460
Sinds 3 weken heb ik contact met een vrouw. In dit verhaal gaat het dus nog om een vriendin en niet mijn vriendin. Van begin af aan heb ik aangegeven dat ik haar leuk vind. Het probleem was dat zij wel een vriend heeft. We hadden dan ook besloten om voor een vriendschap te gaan.

Het contact tussen ons is allemaal heel leuk, maar het gaat allemaal heel erg snel. We hebben al vaak afgesproken, we hebben een aantal keren gebeld en we Whatsappten veel. Dit alles terwijl ze nog in een relatie zit, maar wel zonder bijbedoelingen (dus vriendschappelijk). Ik merkte de laatste paar dagen aan haar dat haar iets dwars zat. Ik heb geprobeerd om erachter te komen wat dat was en al snel kwam ik er achter dat ze er van geschrokken is hoe snel wij zo'n sterke band hebben opgebouwd. Ook zit ze er mee dat we een paar keer hebben afgesproken, zonder dat haar vriend hier iets van wist.

Vandaag sprak ik haar weer en ze gaf aan dat ons contact voor haar voelde als een combinatie van een vriendschap en een relatie. Ze wil niet in 2 relaties tegelijk zitten (begrijpelijk natuurlijk) en daarom vroeg ze of we het contact misschien wat konden minderen, tot 2 keer in de week. Hier stemde ik mee in. Ze gaf wel aan dat ze mij niet kwijt wilde. Achteraf had ik een goed gevoel bij het gesprek. Als dat haar zorgen weg zou nemen dan voelt die keuze voor mij ook goed. Ik wil voor haar ook het beste.

Vandaag had ik een sollicitatiegesprek, nog nadat ik met haar gesproken had. Een paar uur nadat ik met haar gesproken had kreeg ik nog een Whatsappje 'Succes zometeen met de sollicitatie'. Er was dus niks aan de hand, zo leek het tenminste. Na de sollicitatie stuurde ik haar een berichtje hoe de sollicitatie gegaan was. Eenmaal thuis aangekomen had ik een aantal berichtjes van haar gekregen. Geen reactie op dat de sollicitatie naar mijn gevoel goed was gegaan, maar berichten dat het haar beter leek om geen contact meer te hebben. Iedereen zal wel begrijpen dat dat voor mij geheel onverwacht kwam. Op Facebook heeft ze me verwijderd, op Whatsapp heeft ze me geblokkeerd. Hierna heb ik haar nog gebeld, maar ze pakte niet op. Vervolgens heb ik haar nog gesms't met de vraag of ze haar telefoon alsjeblieft op wilde nemen omdat ik even wil praten omdat ik haar reactie niet aan zag komen. Gebeld hebben we daarna niet meer. Wel nog een paar sms'jes heen en weer, maar dat was het dan ook.

In de weken dat ik haar heb leren kennen ben ik er wel achtergekomen dat ze een wat onzeker type is die zich snel drukmaakt (vaak om niks) en die soms niet weet wat ze precies wilt. Ik heb het gevoel dat ze die laatste Whatsappjes stuurde uit een soort van paniek. Dat ze het even niet meer wist en dan dacht dat alle contact verbreken de enige oplossing is. Ik heb haar keuze uiteraard wel geaccepteerd en aangegeven dat ik het heel jammer vind dat het contact nu verbroken is en dat als ze in de toekomst weer contact wilt zoeken dat de deur dan altijd voor haar open staat.

Ik denk zelf dat ze over een paar weken terugdenkt aan wat ze gezegd heeft en dat ze toch wel graag wilt werken aan een goede vriendschap. Ik heb genoeg mensenkennis om dat wel een beetje in te schatten (ik zit in de sales). Ik ben hoe dan ook van plan om over een paar weken contact met haar op te nemen hoe het dan met haar gaat, mits zij dat al gedaan heeft natuurlijk. Dit is de eerste keer dat ik zo'n geval meemaak, dus kan ik haar het beste bellen (is het meest persoonlijk, dus lijkt mij het beste) of kan ik haar beter sms'en of mailen?
pi_160379636
NicoRosberg,ben jij het?
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:24:00 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160379685
Run like hell in the opposite direction.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160379720
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef alors het volgende:
NicoRosberg,ben jij het?
Net te laat....
pi_160379729
quote:
NicoRosberg,ben jij het?
:+ :+ :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_160379747
quote:
NicoRosberg,ben jij het?
Nee. Zijn verhaal zag ik een paar dagen geleden inderdaad ook voorbij komen met een soortgelijk verhaal. Maar ik ben een andere gebruiker.
pi_160379756
Uhm.. Waarom wil je dit?
pi_160379768
Der vriendje is achter je bestaan gekomen en heeft haar verboden nog met je om te gaan.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_160379778
TS heb je haar op een sportschool ontmoet?
Strek je eens uit !
pi_160379876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
Supermarkt, maar dat doet er niet toe waar ik haar ben tegengekomen. Het punt is dat ik haar nu kwijt ben terwijl ik dat niet wil en zij moet er denk ik nog achter komen dat zij dat eigenlijk ook niet wil.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:31:51 #11
123170 alors
zlata1234
pi_160379956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:26 schreef Wanderingwhy het volgende:
Nico heeft zijn heil inmiddels op Viva gezocht, op zoek naar mensen die hem bevestiging geven. Maar het is ook daar niet echt gelukt.

OT, ik snap echt niet wat mensen van dit soort types willen. Wat zou je zelf denken als je vriendin zoveel contact heeft met een ander, afspreekt met een andere jongen die ze net kent?

Ik denk niet dat je andere adviezen krijgt dan Nico in zijn topic. Wegwezen bij zulke types. Zoals je eraan komt, kom er ook weer af. Zullen constant op zoek gaan naar bevestiging bij anderen. Echt, mankeert er wat aan je zelfbeeld dat je je zo op de tweede plek laat zetten?
know'm sayin?
word? word.
pi_160380005
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:29 schreef DistrictZuyd het volgende:

[..]

Supermarkt, maar dat doet er niet toe waar ik haar ben tegengekomen. Het punt is dat ik haar nu kwijt ben terwijl ik dat niet wil en zij moet er denk ik nog achter komen dat zij dat eigenlijk ook niet wil.
Ok serieus nu: lees nog eens wat je zegt en begrijp dat ze in een relatie zit. En dan nog eens lezen.

Je bent verliefd en je ziet het zelf nog niet. Zij wel en ze wil het niet. Snap je nou haar gedrag?
Strek je eens uit !
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:33:29 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160380016
quote:

[..]

Maak jezelf nou niks wijs. Ze is gewoon keihard haar vriend aan het belazeren en doet een poging om van twee walletjes te eten. Jullie willen voor vriendschap gaan? Laat me niet lachen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160380086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maak jezelf nou niks wijs. Ze is gewoon keihard haar vriend aan het belazeren en doet een poging om van twee walletjes te eten. Jullie willen voor vriendschap gaan? Laat me niet lachen.
Of dit ja. Hoe dan ook; geen relatiemateriaal. Lullig voor je op de korte termijn, maar beter op de lange termijn.
Strek je eens uit !
pi_160380266
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:18 schreef DistrictZuyd het volgende:
Eenmaal thuis aangekomen had ik een aantal berichtjes van haar gekregen. Geen reactie op dat de sollicitatie naar mijn gevoel goed was gegaan, maar berichten dat het haar beter leek om geen contact meer te hebben. Iedereen zal wel begrijpen dat dat voor mij geheel onverwacht kwam.
Nee. Dat had je echt van mijlenver kunnen zien aankomen.

Maar goed, zij heeft haar keuze gemaakt. Voor jou zit er helaas niks anders op dan daar maar te leren leven. Misschien verandert ze nog van gedachten, het is tenslotte een vrouw.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_160380903
lekker voor haar huidige vriend ook.....ik denk niet dat hij blij zou zijn met julie vriendschap als ie er achter komt. :N
pi_160381121
Je wordt aan het lijntje gehouden
pi_160381304
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:04 schreef matthias24 het volgende:
lekker voor haar huidige vriend ook.....ik denk niet dat hij blij zou zijn met julie vriendschap als ie er achter komt. :N
Dit. Is afgekapt door hem, en terecht. Better save than sorry, iedereen begint als vrienden nietwaar?
pi_160381567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dit. Is afgekapt door hem, en terecht. Better save than sorry, iedereen begint als vrienden nietwaar?
ja idd. eerst begint het bij vriendschap maar uiteindelijk komen er toch altijd meer gevoelens bij kijken. ik snap haar heel goed dat ze het contact met TS heeft verbroken.
pi_160381626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef Lienekien het volgende:
Run like hell in the opposite direction.
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:39:00 #21
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_160381709
quote:
We hadden dan ook besloten om voor een vriendschap te gaan.
"we" :')
uuhuu
pi_160381841
quote:

of kan ik haar beter sms'en of mailen?
het beste wat jij kan doen is haar gewoon met rust laten. ze heeft toch nog een vriend? of niet soms?
pi_160381923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef matthias24 het volgende:

[..]

het beste wat jij kan doen is haar gewoon met rust laten. ze heeft toch nog een vriend? of niet soms?
Klopt, maar het is niet mijn insteek om die relatie kapot te maken. Zij zit met zichzelf in de knoop doordat ons contact zo snel ging en doordat ze het gevoel had dat ze 2 relaties had. Hoe ik haar ken denk ik dat ze er spijt van krijgt dat ze het contact helemaal verbroken heeft en dat ze hier op terugkomt. Omdat ze zich nu slecht voelt wil ik na een week of 2 wel graag weten hoe het dan met haar gaat. Ik wil dan contact met haar opnemen om te vragen hoe het met haar gaat en hoe ze dan denkt over wat gebeurd is.
pi_160381958
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:32 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja idd. eerst begint het bij vriendschap maar uiteindelijk komen er toch altijd meer gevoelens bij kijken. ik snap haar heel goed dat ze het contact met TS heeft verbroken.
Hoewel, ik ken wel een paar meiden die ik ook echt als vriend zie en verder niks mee zou willen, of ligt dat dan aan mij?
pi_160382000
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:50 schreef DistrictZuyd het volgende:

[..]

Klopt, maar het is niet mijn insteek om die relatie kapot te maken. Zij zit met zichzelf in de knoop doordat ons contact zo snel ging en doordat ze het gevoel had dat ze 2 relaties had. Hoe ik haar ken denk ik dat ze er spijt van krijgt dat ze het contact helemaal verbroken heeft en dat ze hier op terugkomt. Omdat ze zich nu slecht voelt wil ik na een week of 2 wel graag weten hoe het dan met haar gaat. Ik wil dan contact met haar opnemen om te vragen hoe het met haar gaat en hoe ze dan denkt over wat gebeurd is.
ja maar ze heeft nog steeds een relatie met een andere jongen. dus jij verstoord dat alleen maar door contact te blijven zoeken. kijk als zei de gene is die contact met jou opneemt is het natuurlijk een ander verhaal. maar anders kan je haar beter gewoon met rust laten.
pi_160382052
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Hoewel, ik ken wel een paar meiden die ik ook echt als vriend zie en verder niks mee zou willen, of ligt dat dan aan mij?
ja maar dat is anders want je bent niet verlieft op de meiden. maar dat is TS dus duidelijk wel. en als er eenmaal meer gevoelens bij komen kijken betekend dat voor TS om haar linea recta te ontwijken. :Y
pi_160382104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:58 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja maar dat is anders want je bent niet verlieft op de meiden. maar dat is TS dus duidelijk wel. en als er eenmaal meer gevoelens bij komen kijken betekend dat voor TS om haar linea recta te ontwijken. :Y
Niet fokken met iemand in een relatie, 't zou een wet moeten worden.
pi_160382149
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:01 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Niet fokken met iemand in een relatie, 't zou een wet moeten worden.
precies eigenlijk zou het gewoon verboden moeten worden. heeft de politie weer een reden om boete's uit te delen. :') 100 euro boete voor het verstoren van andermans relatie. :')
pi_160382161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:04 schreef matthias24 het volgende:

[..]

precies eigenlijk zou het gewoon verboden moeten worden. heeft de politie weer een reden om boete's uit te delen. :') 100 euro boete voor het verstoren van andermans relatie. :')
Kan er wel bij in Nederland joh
  donderdag 3 maart 2016 @ 00:15:53 #30
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_160382357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:04 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Eigenlijk zit er wel wat in, je mag ook niet spugen op straat of bier drinken. En je doet iemand wat ergers aan dan dat.

@TS, je bent een oelewapper
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_160384873
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 00:15 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Eigenlijk zit er wel wat in, je mag ook niet spugen op straat of bier drinken. En je doet iemand wat ergers aan dan dat.

@TS, je bent een oelewapper
zo is dat. :Y) TS wees nou eens verstandig want nu ben je een beetje losbandig. :Y
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:39:41 #32
433390 GeeTeeOo
SURPRISE MOTHERFUCKER
pi_160385109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:25 schreef DistrictZuyd het volgende:

[..]

Nee. Zijn verhaal zag ik een paar dagen geleden inderdaad ook voorbij komen met een soortgelijk verhaal. Maar ik ben een andere gebruiker.
NicoRosberg, oprotten nou met je getroll. Het erge is dat het je nog lukt ook :')
pi_160385148
quote:
Sinds 3 weken heb ik contact met een vrouw.
quote:
Ik denk zelf dat ze over een paar weken terugdenkt aan wat ze gezegd heeft en dat ze toch wel graag wilt werken aan een goede vriendschap. Ik heb genoeg mensenkennis om dat wel een beetje in te schatten (ik zit in de sales).
Serieus gap, wat is deze?!
Over een paar weken hebben jullie al langer geen contact meer dan dat er überhaupt is geweest.

quote:
Ik ben hoe dan ook van plan om over een paar weken contact met haar op te nemen hoe het dan met haar gaat, mits zij dat al gedaan heeft natuurlijk. Dit is de eerste keer dat ik zo'n geval meemaak, dus kan ik haar het beste bellen (is het meest persoonlijk, dus lijkt mij het beste) of kan ik haar beter sms'en of mailen?
Dit weet je dan weer niet..

quote:
Het punt is dat ik haar nu kwijt ben terwijl ik dat niet wil en zij moet er denk ik nog achter komen dat zij dat eigenlijk ook niet wil.
En dit dan weer wel.. _O-

Je kan niet kwijt zijn, wat je nooit hebt gehad en je moet niet raar opkijken als men geen trek meer heeft in contact met je als je zo betweterig gaat zitten doen :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 09:50:07 #34
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_160385285
quote:
en zij moet er denk ik nog achter komen dat zij dat eigenlijk ook niet wil.
quote:
ik zit in de sales
Joh, echt??! Fijn dat een verkoper weet wat goed voor iemand anders is.

Hier even een reality check: jij bent geil op haar, je zou maar dolgraag die zogenaamde vriendschap naar een hoger niveau willen tillen en haar bestaande relatie kapot maken. Dus jij zit ongelofelijk voor haar in te vullen.

Maakt mij verder niet uit -- all is fair in love and war -- maar wees dan tenminste eerlijk naar jezelf.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_160385297
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 23:50 schreef DistrictZuyd het volgende:

[..]

Wat is precies wel je insteek dan? Jij wil vrienden zijn met iemand voor wie je gevoelens hebt? Slecht idee.
pi_160385926
Denk je nu echt dat niemand gelooft dat je NicoRosberg bent?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 3 maart 2016 @ 10:34:25 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160385981
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:32 schreef Ludachrist het volgende:
Denk je nu echt dat niemand gelooft dat je NicoRosberg bent?
Deze is inderdaad wel way too obvious. Raar ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160386020
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nouja, je moet wel erg scherp zijn om er doorheen te kijken hoor. Hij heeft zich goed ingedekt. Zo heeft hij de plaats van ontmoeting aangepast en gepost dat hij niet NicoRosberg is.

Aan de andere kant waren er ook hints. Zo post hij precies hetzelfde verhaal als een paar weken terug en is ook deze jongen een echte salestijger. Ik wacht nog even op een berichtje dat ook DistrictZuyd zijn zusje heeft gevingerd voor ik het écht met 100% zekerheid durf te zeggen trouwens.
pi_160388502
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nouja, je moet wel erg scherp zijn om er doorheen te kijken hoor. Hij heeft zich goed ingedekt. Zo heeft hij de plaats van ontmoeting aangepast en gepost dat hij niet NicoRosberg is.

Aan de andere kant waren er ook hints. Zo post hij precies hetzelfde verhaal als een paar weken terug en is ook deze jongen een echte salestijger. Ik wacht nog even op een berichtje dat ook DistrictZuyd zijn zusje heeft gevingerd voor ik het écht met 100% zekerheid durf te zeggen trouwens.
goed gedaan geheime agent. :') :')
pi_160388522
quote:
Sinds 3 weken heb ik contact met een vrouw. In dit verhaal gaat het dus nog om een vriendin en niet mijn vriendin. Van begin af aan heb ik aangegeven dat ik haar leuk vind. Het probleem was dat zij wel een vriend heeft. We hadden dan ook besloten om voor een vriendschap te gaan.
:') :')

Gelijk deze bullshit weer. Dat is niet een vriendin, nog niet een beetje. Dat is iemand waar je een relatie mee wil en/of wil neuken. Niet een vriendin of zou het hypothetisch ook kunnen dat je je vrienden ooit een keer gaat neuken?

Zo nou eens verder lezen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:45:05 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_160388690
quote:

[..]

Haar kwijt ben...

Knul, je kent haar 4 weken. Ze zit ineen relatie.
Ik snap jongens als jou echt niet :')

Er zijn veel meer leuke vrouwen op de wereld zonder relatie.
Mijn god zeg... :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 13:29:16 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_160389736
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af wat er in zulke mensen om gaat. Bijna alsof horen wat je wil horen belangrijker is dan de eigenlijke situatie. Dat terwijl, ook al zeggen 1000 mensen hier wat NicoRosberg wil horen, de realiteit nog altijd is dat die meid er geen zin in heeft. Dus wat bereik je dan met het aanmaken van kloons en dat soort shit.

Ik snap dat niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_160391092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af wat er in zulke mensen om gaat. Bijna alsof horen wat je wil horen belangrijker is dan de eigenlijke situatie. Dat terwijl, ook al zeggen 1000 mensen hier wat NicoRosberg wil horen, de realiteit nog altijd is dat die meid er geen zin in heeft. Dus wat bereik je dan met het aanmaken van kloons en dat soort shit.

Ik snap dat niet.
wie zegt dat hij echt een kloon is. ik bedoel iedereen kan wel een kloon zijn.......meschien ben jij zelf ook wel een kloon. kan toch? :')
pi_160391906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:41 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wie zegt dat hij echt een kloon is. ik bedoel iedereen kan wel een kloon zijn.......meschien ben jij zelf ook wel een kloon. kan toch? :')
Stil maar, John2406.
pi_160391979
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Stil maar, John2406.
en meschien ben jij ook wel een kloon van de konining. of meschien ben jij wel een kloon van alle fokers hiero. :') :') :')
  donderdag 3 maart 2016 @ 15:59:50 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160392671
Ja. Ho maar weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 3 maart 2016 @ 16:11:26 #47
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_160392942
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:59 schreef Copycat het volgende:
Ja. Ho maar weer.
Mijn post was op zich serieus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_160393078
quote:
Dit is de eerste keer dat ik zo'n geval meemaak, dus kan ik haar het beste bellen (is het meest persoonlijk, dus lijkt mij het beste) of kan ik haar beter sms'en of mailen?
Je kan beter helemaal niks, leuk dat jij jezelf wilt opdringen en een goede vriendschap wilt, maar als zij geen contact meer wilt lijkt me het signaal toch behoorlijk duidelijk en moet je je daar bij neerleggen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160393383
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:59 schreef Copycat het volgende:
Ja. Ho maar weer.
sorry het spijt me.
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:51:12 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160394818
quote:

[..]

Juist. En geef haar dan ook de tijd om er achter te komen. Onder druk (teveel berichtjes etc.) van jou gaat ze weer in de paniek modus en dan gooit ze snel alle deuren dicht. Wacht een maandje en toon dan op de een of andere manier (met woorden, met emoticon,) dat jij haar nog altijd graag wilt en haar mist.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')