Niet dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Denken dat je fleshlight zwanger kan raken
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
XL condooms zijn 1 fucking mythe voor mensen die willen opscheppen. Als je lul werkelijk niet in een gewone past hoe is dit dan mogelijk:
[ afbeelding ]onnozelaars
Mijn pener is langer dan 10 cm.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
XL condooms zijn 1 fucking mythe voor mensen die willen opscheppen. Als je lul werkelijk niet in een gewone past hoe is dit dan mogelijk:
Condooms ookquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:40 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
[..]
Mijn pener is langer dan 10 cm.
Die niet, dus je gaf een slecht voorbeeld.quote:
En dat denk jij? Volgens mij overschat je je lengte toch wel zeerquote:Op donderdag 3 maart 2016 17:57 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Die niet, dus je gaf een slecht voorbeeld.
lekkers strak welquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
Goede vergelijking man. Ze kunnen de condooms inderdaad nog wel strakker en steviger maken. Als je het genoeg oprekt past het om alles.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
De XL condooms passen altijd goed bij mij, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
En dat denk jij? Volgens mij overschat je je lengte toch wel zeerAlsook een onderschatting van de grootte van die jongen zn hoofd + wat er nog boven uit steekt.
Ja want als het om het hoofd kan zal het echt je lul klemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goede vergelijking man. Ze kunnen de condooms inderdaad nog wel strakker en steviger maken. Als je het genoeg oprekt past het om alles.
Alleen zit het dan zo strak dat je pener blauw aanloopt.
Ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja want als het om het hoofd kan zal het echt je lul klemmen!
Grappig altijd, die fok'ertjes die denken dat seks iets is wat je nooit zal hebben omdat ze het zelf nooit hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:07 schreef CarltonBanks het volgende:
Je neukt toch niet, dus lekker boeiend. of heeft je mama weer een appeltaart gebakken?
Van douchen zonder regenjas krijg je geen kindertjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
condooms
je gaat toch ook niet douchen met je regenjas aan?
Van douchen zonder slippers kun je wel voetschimmel krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:51 schreef Jordy-B het volgende:
En als je zonder regenjas onder verschillende douches staat, levert je dat ook geen druiper als een lekkend kraantje op, zo een met groengele pus.
Jij hebt geen XLquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:44 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
De XL condooms passen altijd goed bij mij, dus wat is je punt?
Ik durf te wedden dat ie zelfs te groot is voor jouw uitgerekte anus.quote:
Jij doet het met je voeten? Fetisjist.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:20 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Van douchen zonder slippers kun je wel voetschimmel krijgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:43 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ie zelfs te groot is voor jouw uitgerekte anus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop