abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160372597
Hallo ik ben Bas, momenteel 25 jaar en ik heb eigenlijk altijd al een vrij slank postuur gehad. Echter merk ik dat ik de laatste jaren steeds meer moeite moet gaan doen om mijn goddelijke lichaam te behouden. Zo sport ik 5 a 6 dagen per week maar sporten is eigenlijk het makkelijkste gedeelte. Hetgeen waar ik veel moeite mee heb is op m'n voeding letten.

Elke keer praat ik het mezelf weer aan, ja ok ik ga echt gezond eten en cutten en dat hou ik dan een dag vol en de dag later loop ik het in te halen door fucking veel te vreten :'( Ik heb echt de zelfdiscipline van een junk :'(

Nu is het niet zo dat ik echt dik begin te worden alleen krijg ik zo'n rolletje op m'n buik die je ook ziet als je zit weet je wel. Als ik hard aanspan zie ik nog net iets van een sixpack maar het spat er al lang niet meer zo uit als toen ik een puber was.

Dus ja ik denk dat ik later een dikkertje ga worden want blijkbaar heb ik de discipline niet om een calvin klein dieet te volgen ;(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160372610
Fattieleef beste leef
pi_160372614
Net ook gvd een halve lasagna op en wat doe ik? Pak ik een stukje kaas als toetje. En kaas is echt de duivel :(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160372731
Vanaf dat je een vriendin hebt hoeft dit toch niet meer. Samen rond en gezond.
pi_160372753
Haha nog maar 25 zijn en nu al in verval terwijl de beste jaren, 27-31, nog moeten komen
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160372803
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:45 schreef Aiciu het volgende:
Haha nog maar 25 zijn en nu al in verval terwijl de beste jaren, 27-31, nog moeten komen
27-31 de beste jaren?

oh vertel waar kan ik naar uit kijken dan?
pi_160372823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:47 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

27-31 de beste jaren?

Een enorme buik. :7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160372825
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:47 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

27-31 de beste jaren?

Dan is een man op zijn sterkst/mooist.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160372854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:48 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Een enorme buik. :7
:'(

quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dan is een man op zijn sterkst/mooist.
Dacht dat dat veel eerder was. Met 30 voel ik me al zo'n oude lul

Waarom zijn vrouwen dan wel het mooiste als ze 16-25 zijn? :(
pi_160372869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

Ik was het lekkerst toen ik 21 was. :7
pi_160372876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

[..]

Omdat die geneukt worden door mannen van 27-31 :D
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160372902
Maar ik heb makkelijk praten, ik ben zo iemand die steeds knapper word :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160372910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:52 schreef Aiciu het volgende:
Maar ik heb makkelijk praten, ik ben zo iemand die steeds knapper word :7
Jij stinkt :7
pi_160372919
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Omdat die geneukt worden door mannen van 27-31 :D
Nou, toch nog goed nieuws dan vanavond
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:54:30 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160372947
Hoi Bas,

Ik heb je bovenstaande bericht gelezen, en wilde even het volgende daar op zeggen:

Je bent goed zoals je bent! Het doet er niet toe wat de maatschappij van je vindt, en of je nu dik bent of dun. Jij mag er zijn! Jij bent uniek! Uiterlijk is maar uiterlijk.
Wees gelukkig!

Groetjes,
je moeder
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160372965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:52 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Jij stinkt :7
Nee, ik heb dat van mijn moeder die wordt altijd veel jonger geschat.
Dat is bij mij ook het geval. Ik zie mensen al grijs en kaal worden terwijl ik elke week bij de kapper zit om het uit te dunnen :') _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160372974
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:54 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi Bas,

Ik heb je bovenstaande bericht gelezen, en wilde even het volgende daar op zeggen:

Je bent goed zoals je bent! Het doet er niet toe wat de maatschappij van je vindt, en of je nu dik bent of dun. Jij mag er zijn! Jij bent uniek! Uiterlijk is maar uiterlijk.
Wees gelukkig!

Groetjes,
je moeder
Het gaat mij er vooral om wat ik van mezelf vind
pi_160372981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Nee, ik heb dat van mijn moeder die wordt altijd veel jonger geschat.
Dat is bij mij ook het geval. Ik zie mensen al grijs en kaal worden terwijl ik elke week bij de kapper zit om het uit te dunnen :') _O_
elke week bij de kapper zitten :')
pi_160373020
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:55 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

elke week bij de kapper zitten :')
Met nekharen rondlopen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160373082
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:57 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jij stinkt :{w
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:01:49 #21
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160373094
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:55 schreef Baas_bas het volgende:
Het gaat mij er vooral om wat ik van mezelf vind
racist
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_160373107
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:57 schreef Aiciu het volgende:

[..]

gewoon zelf scheren, ik heb mijn bovenrug ook zelf geschoren
pi_160373132
21 dagen meedoen aan Marooned :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_160373138
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

gewoon zelf scheren, ik heb mijn bovenrug ook zelf geschoren
Ik laat het liever over aan een professional. Kan die ook gelijk mijn wenkbrauwen bijwerken en evt baard straktrekken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160373165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:04 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik laat het liever over aan een professional. Kan die ook gelijk mijn wenkbrauwen bijwerken en evt baard straktrekken.
Je maakt een grapje met dat laatste hoop ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')