Dat wordt daar helemaal niet gesteld.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:46 schreef cjan het volgende:
Mijn vraag is: Mag een verhuurder zomaar de losse rekening afschuiven op de huurder, of moet de verhuurder deze eigenlijk doorberekenen in de kale huur?
Want als deze in de huur hoort te zitten, zoals in deze bron gesteld wordt
http://www.normalehuur.nl/dossier/belastingen-en-heffingen/ , vind ik niet dat ik onverwachts met zo'n rekening van 170 euro opgezadeld hoef te worden.
Rotterdam kent alleen een eigenarendeel rioolheffing.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:03 schreef FredvZ het volgende:
Eigenaars deel is voor voor de verhuurder, gebruikers deel is voor de huurder.
Dus het zou kunnen dat in jou situatie een deel van de riool kosten bij jou terecht komen als je daar zelf geen aparte aanslag voor krijgt.
Ik vind het uiterst vervelend dat dit profiel opduikt in dit topic. Graag verzoek ik u uit te loggen en niet meer in te loggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:06 schreef jundo het volgende:
Een hoge huur wil niet zeggen dat je dan ook automatisch de rest niet hoeft te betalen..Zelfs bij All-in komen er nog steeds kosten bij.
Hij heeft toch echt een goed punt, hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:41 schreef cjan het volgende:
Ik vind het uiterst vervelend dat dit profiel opduikt in dit topic. Graag verzoek ik u uit te loggen en niet meer in te loggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |