abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 maart 2016 @ 08:42:31 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160360686


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kaasje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Klaasje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_160362368
Nouuu ik had me nog zo voorgenomen om het nieuwe topic te maken met een TT over komende vrijdag :p
't Echte en 't ware!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 maart 2016 @ 11:29:50 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160362908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:59 schreef Japepk het volgende:
Nouuu ik had me nog zo voorgenomen om het nieuwe topic te maken met een TT over komende vrijdag :p
vraag een Tt change aan ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 2 maart 2016 @ 12:50:03 #4
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160364616
Proficiat Klaasje !

K3 Loves You
pi_160372526
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:59 schreef Japepk het volgende:
Nouuu ik had me nog zo voorgenomen om het nieuwe topic te maken met een TT over komende vrijdag :p
yass fissa vrijdag
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160376566
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:59 schreef Japepk het volgende:
Nouuu ik had me nog zo voorgenomen om het nieuwe topic te maken met een TT over komende vrijdag :p
K3 topic meeting vrijdag *O*
Poedel en ik zijn er dus, jij ook en volgens mij Riparius. Wie nog meer? :D
pi_160376861
Ysnke die lily waar jij het over had, die Kon dus gewoon niet naar binnen en heeft verder haar geld niet teruggekregen ofzo?
pi_160376930
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:55 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

K3 topic meeting vrijdag *O*
Poedel en ik zijn er dus, jij ook en volgens mij Riparius. Wie nog meer? :D
Volgens mij niemand belangrijks, behalve onze respectieve squads.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160379835
Ze komen trouwens zaterdag signeren in een winkelcentrum hier vlakbij, maar ik ga maar niet :P
't Echte en 't ware!
pi_160383627
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:28 schreef Japepk het volgende:
Ze komen trouwens zaterdag signeren in een winkelcentrum hier vlakbij, maar ik ga maar niet :P
_O- wat weerhoud je deze keer
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 3 maart 2016 @ 10:43:06 #11
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160386135
Proficiat Hanne !

K3 Loves You
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 maart 2016 @ 11:05:22 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160386537
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:05 schreef HesterB het volgende:
Ysnke die lily waar jij het over had, die Kon dus gewoon niet naar binnen en heeft verder haar geld niet teruggekregen ofzo?
Die zijn inderdaad naar huis kunnen gaan, zonder de show gezien te hebben.
Ook geen geld terug meen ik, k ben aan t zoeken of ik t weer kan vinden.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 maart 2016 @ 11:10:48 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160386624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:05 schreef HesterB het volgende:
Ysnke die lily waar jij het over had, die Kon dus gewoon niet naar binnen en heeft verder haar geld niet teruggekregen ofzo?
Gevonden, moet je even verder lezen vanaf hier
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:21 schreef lily het volgende:
Nou, heel fijn.

Mijn man is met Leah naar Eindhoven, naar K3. Leah helemaal hieper in haar K3 jurk zwaaiend in de auto.
De tickets (93 euro) hadden we juli 2014 al gekocht.

Kreeg ik net een telefoontje, ze komen er niet in. Op dat nummer zaten al mensen binnen :{

Mij man had ook de mailings uitgeprint, samen met de kaarten, maar het mocht niet baten. Jammer maar helaas.

Ze zijn weer op weg terug naar huis met een huilende kleuter.

Ik kan wel janken....
OUD / [OUD SC] Zonder TT ook in t topic erna staat nog erover
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:13:22 #14
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160386675
Schandalig en jammer, ik denk niet dat ik dat had geaccepteerd.
K3 Loves You
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 maart 2016 @ 11:17:29 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160386740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Jodelee het volgende:
Schandalig en jammer, ik denk niet dat ik dat had geaccepteerd.
wat had je willen doen dan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:20:50 #16
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160386810
aangezien ik het bewijs bij mij had dan liet ik het er op aankomen, desnoods de politie erbij, laten de mensen in de zaal ook maar bewijzen dat hun tickets de echte zijn, ik was er niet zomaar mee akkoord gegaan, ik zou in ieder geval mijn geld terug willen hebben.
K3 Loves You
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 maart 2016 @ 11:29:36 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160386990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:20 schreef Jodelee het volgende:
aangezien ik het bewijs bij mij had dan liet ik het er op aankomen, desnoods de politie erbij, laten de mensen in de zaal ook maar bewijzen dat hun tickets de echte zijn, ik was er niet zomaar mee akkoord gegaan, ik zou in ieder geval mijn geld terug willen hebben.
even verder lezen in dat topic ;)
de politie is daar geweest en konden niets doen/ deden niets
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:32:56 #18
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160387063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

even verder lezen in dat topic ;)
de politie is daar geweest en konden niets doen/ deden niets
wat een misser, hoop dat dit niet vaker voorkomt. Ik vindt dat je dit niet kunt maken, maar goed het is gebeurd.
K3 Loves You
pi_160392512
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

even verder lezen in dat topic ;)
de politie is daar geweest en konden niets doen/ deden niets
Ik heb even verder gelezen in dat topic en ik heb ernstige twijfels of ze de tickets wel via de erkende verkoper heeft gekocht zoals ze zelf beweert.

Ze zegt namelijk dat ze 15 euro extra moest betalen voor hardcopy tickets, maar dat die desondanks niet werden geleverd. Dat is voor mij al een indicatie dat het verhaal toch niet helemaal klopt. De echte verkoopbureaux (zoals eventim in Nederland) brengen namelijk geen meerkosten in rekening voor hardcopy tickets, maar alleen de - veel lagere - verzendkosten. Ook is het zo dat je hooguit enkele dagen na je bestelling de hardcopy tickets al in huis hebt als je deze via de officiële kanalen bestelt. Het dralen van de verkoper om met hardcopy tickets op de proppen te komen en deze uiteindelijk toch niet leveren is voor mij voldoende bewijs dat hier geen sprake is geweest van aankoop van tickets via een officiële verkoper.

Hoe dit heeft kunnen gebeuren is natuurlijk weer een andere vraag. Mogelijk wordt er door illegale verkopers gebruik gemaakt van trucs zoals redirects zodat mensen toch op sites van illegale verkopers belanden ook al denken ze zelf op de site van de officiële verkoper te zitten omdat ze immers zijn begonnen op de site van de artiest of de organisatie, in dit geval dus K3 of Studio 100.

Dit alles neemt niet weg dat je door deze praktijken van illegale (weder)verkopers toch in de problemen kunt komen, ook al heb je officiële kaarten. Als er namelijk al iemand binnen zit met een vals ticket met dezelfde barcode, dan is deze barcode al gescand, en dan zal jouw officiële ticket bij het scannen dus inderdaad geweigerd worden.

Mijn advies voor morgen is nu het volgende:

1. Neem behalve je ticket ook de brief van eventim met de bevestiging van je bestelling mee. Op deze brief staat je adres.

2. Neem een bewijsstuk mee waaruit je adres blijkt, bij voorkeur een bankafschrift met jouw adres waaruit ook de betaling aan eventim voor je ticket blijkt.

3. Neem een geldig identiteitsbewijs mee zoals eventim ook aangeeft. Let op: een rijbewijs is geen geldig identiteitsbewijs.

4. Zorg ervoor dat je zeer op tijd aanwezig bent. De deuren van HMH gaan één uur voor aanvang van de voorstelling open, dus om 16:00 uur voor de show van 17:00. Door één uur vóór aanvang aanwezig te zijn verminder je sterk de kans dat er al iemand binnen is met een vals ticket met precies jouw barcode.
  donderdag 3 maart 2016 @ 16:52:35 #20
403253 Meke
after all this time? always.
pi_160393893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 15:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik heb even verder gelezen in dat topic en ik heb ernstige twijfels of ze de tickets wel via de erkende verkoper heeft gekocht zoals ze zelf beweert.

Ze zegt namelijk dat ze 15 euro extra moest betalen voor hardcopy tickets, maar dat die desondanks niet werden geleverd. Dat is voor mij al een indicatie dat het verhaal toch niet helemaal klopt. De echte verkoopbureaux (zoals eventim in Nederland) brengen namelijk geen meerkosten in rekening voor hardcopy tickets, maar alleen de - veel lagere - verzendkosten. Ook is het zo dat je hooguit enkele dagen na je bestelling de hardcopy tickets al in huis hebt als je deze via de officiële kanalen bestelt. Het dralen van de verkoper om met hardcopy tickets op de proppen te komen en deze uiteindelijk toch niet leveren is voor mij voldoende bewijs dat hier geen sprake is geweest van aankoop van tickets via een officiële verkoper.

Hoe dit heeft kunnen gebeuren is natuurlijk weer een andere vraag. Mogelijk wordt er door illegale verkopers gebruik gemaakt van trucs zoals redirects zodat mensen toch op sites van illegale verkopers belanden ook al denken ze zelf op de site van de officiële verkoper te zitten omdat ze immers zijn begonnen op de site van de artiest of de organisatie, in dit geval dus K3 of Studio 100.

Dit alles neemt niet weg dat je door deze praktijken van illegale (weder)verkopers toch in de problemen kunt komen, ook al heb je officiële kaarten. Als er namelijk al iemand binnen zit met een vals ticket met dezelfde barcode, dan is deze barcode al gescand, en dan zal jouw officiële ticket bij het scannen dus inderdaad geweigerd worden.

Mijn advies voor morgen is nu het volgende:

1. Neem behalve je ticket ook de brief van eventim met de bevestiging van je bestelling mee. Op deze brief staat je adres.

2. Neem een bewijsstuk mee waaruit je adres blijkt, bij voorkeur een bankafschrift met jouw adres waaruit ook de betaling aan eventim voor je ticket blijkt.

3. Neem een geldig identiteitsbewijs mee zoals eventim ook aangeeft. Let op: een rijbewijs is geen geldig identiteitsbewijs.

4. Zorg ervoor dat je zeer op tijd aanwezig bent. De deuren van HMH gaan één uur voor aanvang van de voorstelling open, dus om 16:00 uur voor de show van 17:00. Door één uur vóór aanvang aanwezig te zijn verminder je sterk de kans dat er al iemand binnen is met een vals ticket met precies jouw barcode.
Maar, puntje bij paaltje kon de man van Lily er dus niks aan doen, volgens hen hebben ze gewoon via de officiële wegen een kaartje gekocht. Boh, ik word er echt een beetje boos van als ik dit allemaal lees. Niet op jou hoor ;) Maar gewoon, dat je niet meer gewoon een kaartje voor een concert kan kopen en zeker kan weten dat je naar binnen kan! Sta je daar met je goede geweten en je kleuterdochter ;( En al sta je er zonder kinderen of bij een ander concert.. Belachelijk ;)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_160400316
Haha ik had echt verwacht dat dat Maxime personage door Kristel zou worden ingesproken. Also jammer dat hun chibi versie's geen hoog gepitchte stemmen hebben zoals in de Franse versie... Enneh Totally Spies much?

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 3 maart 2016 @ 21:16:23 #22
453989 Jodelee
There is no going back
pi_160400532
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Haha ik had echt verwacht dat dat Maxime personage door Kristel zou worden ingesproken. Also jammer dat hun chibi versie's geen hoog gepitchte stemmen hebben zoals in de Franse versie... Enneh Totally Spies much?

Ik twijfelde of de stem van maxime door kristel was ingesproken, maar dus niet, is inderdaad jammer, was wel leuk geweest.
K3 Loves You
pi_160406271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 21:16 schreef Jodelee het volgende:

[..]

Ik twijfelde of de stem van maxime door kristel was ingesproken, maar dus niet, is inderdaad jammer, was wel leuk geweest.
Bij die 'Ik accepteer alle betaalmiddelen' quote was het wel passend geweest ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 03:07 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

_O- wat weerhoud je deze keer
Mijn trots en mannelijkheid :P

Nee, ik hecht niet zoveel waarde aan het ontmoeten van celebs. Bij K3 vind ik de muziek leuk, en daarom heb ik ook wel zin in morgen. Maar een foto of handtekening, nah.
't Echte en 't ware!
pi_160406366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:49 schreef Japepk het volgende:

[..]

Bij die 'Ik accepteer alle betaalmiddelen' quote was het wel passend geweest ja.

[..]

Mijn trots en mannelijkheid :P

Nee, ik hecht niet zoveel waarde aan het ontmoeten van celebs. Bij K3 vind ik de muziek leuk, en daarom heb ik ook wel zin in morgen. Maar een foto of handtekening, nah.
Bwhahhaha dat had legit een meme kunnen worden als Kristel dat had ingesproken. En also morgen aanschouwen we dus je mannelijkheid? :9
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_160406400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:52 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Bwhahhaha dat had legit een meme kunnen worden als Kristel dat had ingesproken. En also morgen aanschouwen we dus je mannelijkheid? :9
Wordt dit weer een K3-zoekt-K3-tijden foute chatsessie tot iemand opgeeft om te gaan slapen?
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')