Oink, Oink.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef luckass het volgende:
[..]
40 afgevallen en nog steeds een zwijn
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:56 schreef luckass het volgende:
[..]
40 afgevallen en nog steeds een zwijn
Ja, ik snap totaal niet wat hij in haar ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:03 schreef matthijst het volgende:
Die kop van deze gast...
Dat wijf is wel een verwend blaag
quote:
Ik ben juist een type Nathalie. Ik serveer iedereen af die niet in mijn straatje past af en dan hou ik de juiste persoon over.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:07 schreef matthijst het volgende:
Mijn eerste indruk is meestal wel goed...
Daarom ben ik ook vrijgezel.
Oh wacht
Daarom zitten we ook op FOK! met z'n allen. Ben benieuwd naar Nathalie haar username.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben juist een type Nathalie. Ik serveer iedereen af die niet in mijn straatje past af en dan hou ik de juiste persoon over.
Dit is ook meteen de reden waarom ik vrijgezel ben.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik blijf er bij. Hij is te goed voor haar qua niveau.
voor de rest eens, qua niveau en oppervlakkigheidquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:07 schreef Vermecelli het volgende:
De hele tijd dat plop geluidje, verschrikkelijk
*plop*quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:07 schreef Vermecelli het volgende:
De hele tijd dat plop geluidje, verschrikkelijk
Pijnlijk herkenbaar jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben juist een type Nathalie. Ik serveer iedereen af die niet in mijn straatje past af en dan hou ik de juiste persoon over.
Dit is ook meteen de reden waarom ik vrijgezel ben.![]()
Anabolengirl1987.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Daarom zitten we ook op FOK! met z'n allen. Ben benieuwd naar Nathalie haar username.
Goed plan!quote:
Jij niet alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik krijg kromme tenen van die yori en Nathalie
Ja lijkt wel of hij een bochel heeft en dat hoge lachje is ook irritant, en zijn kapsel is geen gezichtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef Revanches het volgende:
Mwa ik vind die Yori ook totaal niet aantrekkelijk, hij loopt ook nogal met een kromme rug
Sowieso zijn hele uitstraling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja lijkt wel of hij een bochel heeft en dat hoge lachje is ook irritant, en zijn kapsel is geen gezicht![]()
Hij is wel aardig denk en zij is ook een kutwijf btw
En dat wordt alleen maar erger naar mate ze ouder wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso zijn hele uitstraling.
Zij ook trouwens. Dat zuinige, ontevreden bakkes van haar.
Kippenvel.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger naar mate ze ouder wordt
Ja ze is alleen maar met de buitenkant en buitenwereld bezig. Zielig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:18 schreef matthijst het volgende:
Ze zoekt een man voor d'r vriendinnen, niet voor zichzelf.
Sneutje.
Ja maar ook weer super saai. Experiment geslaagd en op naar e.a. stel, denk ik dan.quote:
Nou en, het is toch sprookjesachtig mooi?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ja maar ook weer super saai. Experiment geslaagd en op naar e.a. stel, denk ik dan.
Het is ook wel weer verschrikkelijk RTL met alle flashbacks en forwards en slechts 3 minuten nieuw materiaal in elk blok.
Ja hij is gewoon echt een sulletje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja lijkt wel of hij een bochel heeft en dat hoge lachje is ook irritant, en zijn kapsel is geen gezicht![]()
Hij is wel aardig denk en zij is ook een kutwijf btw
precies dit. Ze is 29 toch? Ziet er 10 jaar ouder uit ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef vincenzo78 het volgende:
Nathalie is zo'n type vrouw die bij voorkeur wordt uitgewoond door van zonnebankgebruinde anabolenvolgespoten fitnesspopi-Jopie's..
Over 5 jaar ziet ze eruit als 55...bahh
hier dusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
Ik kijk wel maar ik kon het topic niet vinden.
inderdaad, dat vind ik dan weer kansloos. Zeg dan heel eerlijk hoe het echt zit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar nou doet ze net alsof het om dat zuipen gaat
Komt wel prachtig uit natuurlijk. Maar dit begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar nou doet ze net alsof het om dat zuipen gaat
En hij ziet eruit als een kind...quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies dit. Ze is 29 toch? Ziet er 10 jaar ouder uit ofzo.
Dit. Jammer.quote:
Ja leer eerst elkaar een beetje kennen denk ik danquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:22 schreef vencodark het volgende:
Tja, je moet ook gewoon aan elkaar wennen. Fysiek contact kan dan even duren.
True.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja leer eerst elkaar een beetje kennen denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |