Jij niet alleen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik krijg kromme tenen van die yori en Nathalie
Ja lijkt wel of hij een bochel heeft en dat hoge lachje is ook irritant, en zijn kapsel is geen gezichtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:26 schreef Revanches het volgende:
Mwa ik vind die Yori ook totaal niet aantrekkelijk, hij loopt ook nogal met een kromme rug
Sowieso zijn hele uitstraling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja lijkt wel of hij een bochel heeft en dat hoge lachje is ook irritant, en zijn kapsel is geen gezicht![]()
Hij is wel aardig denk en zij is ook een kutwijf btw
En dat wordt alleen maar erger naar mate ze ouder wordtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso zijn hele uitstraling.
Zij ook trouwens. Dat zuinige, ontevreden bakkes van haar.
Kippenvel.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat wordt alleen maar erger naar mate ze ouder wordt
Ja ze is alleen maar met de buitenkant en buitenwereld bezig. Zielig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:18 schreef matthijst het volgende:
Ze zoekt een man voor d'r vriendinnen, niet voor zichzelf.
Sneutje.
Ja maar ook weer super saai. Experiment geslaagd en op naar e.a. stel, denk ik dan.quote:
Nou en, het is toch sprookjesachtig mooi?quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:14 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ja maar ook weer super saai. Experiment geslaagd en op naar e.a. stel, denk ik dan.
Het is ook wel weer verschrikkelijk RTL met alle flashbacks en forwards en slechts 3 minuten nieuw materiaal in elk blok.
Ja hij is gewoon echt een sulletje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja lijkt wel of hij een bochel heeft en dat hoge lachje is ook irritant, en zijn kapsel is geen gezicht![]()
Hij is wel aardig denk en zij is ook een kutwijf btw
precies dit. Ze is 29 toch? Ziet er 10 jaar ouder uit ofzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:51 schreef vincenzo78 het volgende:
Nathalie is zo'n type vrouw die bij voorkeur wordt uitgewoond door van zonnebankgebruinde anabolenvolgespoten fitnesspopi-Jopie's..
Over 5 jaar ziet ze eruit als 55...bahh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |