abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160346831
Hoi allemaal, sorry voor het lange verhaal alvast.
Ik heb iets heel fouts gedaan, namelijk in de telefoon van mijn vriend gekeken. Ik weet dat ik dat nooit had moeten doen, ik ben normaal gesproken juist degene die dit soort jaloers gedrag ontzettend afkeurt. Maar ik kon mezelf niet bedwingen.

Het gaat al langer niet heel geweldig in onze relatie. In de datingsperiode hadden we het heel leuk en fijn samen. Het was gezellig, er was passie in bed en volop vertrouwen in elkaar. Al sinds onze tweede date hebben we uitgesproken exclusief met elkaar te daten, omdat het zo goed klikte.

Na een tijdje kwamen bij hem de twijfels. Hij vond het leuk met mij, maar was niet zeker of hij wel een relatie wilde. Het speelde mee dat ik zijn eerste serieuze 'potentiele vriendin' was, hij had gewoon wat tijd nodig. Dat vond ik oké en heb ik hem ook gegeven, totdat ik het na enkele maanden wel beu was. Als je na maanden daten met elkaar nóg niet zeker weet of je een relatie met iemand wil, is het gewoon een 'nee', lijkt me. Dit heb ik bij hem aangekaart en hij gaf aan geen twijfels meer te hebben en dat hij zeker een relatie met me wilde.

Inmiddels zijn we weer een hele tijd verder en de laatste tijd merkte ik het een en ander aan hem, waardoor onze relatie wat stroever begon te lopen. Ten eerste had hij minder vaak zin in seks en werd de seks ook minder passievol. Verder vertelde hij dat hij met carnaval een vriendin van hem een aantal keer op de mond gekust had (zonder tong). Hij zag hier verder het probleem niet van en vond dat dat wel moest kunnen als het gewoon een vriendin is, maar niet als het een vreemde zou zijn (??). Hij heeft wel een geschiedenis met dit meisje. Een aantal jaar geleden hebben zij gezoend, maar zij kreeg al vrij snel daarna een vriend. In die tijd is er dus niks gebeurd tussen hen. Dit is dus sinds kort uit en toen is zij hem op zijn mond gaan kussen en hij deed het dus ook terug. Hij vond het niet van belang omdat ze dronken waren en er verder niks gebeurd was.

Daarnaast vertelt hij wel eens over zijn beste vriend die met uitgaan altijd allerlei meisjes zoent, terwijl hij al jaren een vaste vriendin heeft. Niemand van hen zegt dus iets tegen dat meisje, zelfs het zusje van zijn vriend niet. Ik vond dat zielig voor haar en ook behoorlijk kut dat iedereen om haar heen ervan weet, behalve zij. Omdat mijn vriend hier nogal laconiek over deed ben ik uiteindelijk gaan denken dat hij dit misschien ook wel doet, tenslotte zal ik het dan ook nooit te weten komen.

Ook zie ik weleens dat er berichtjes van meisjes binnenkomen op zijn telefoon als we samen zijn.

In het begin vertrouwde ik mijn vriend voor 100%, zelfs tijdens onze dateperiode. Hij had aangegeven dat hij nooit vreemd zou gaan, hij heeft ook nooit one night stands of zo gehad omdat hij daar niet van houdt en zei dat hij het andersom ook verschrikkelijk zou vinden als ik dat zou doen. Ik geloofde hem, want dat doe je nou eenmaal als je verliefd bent.

Maar door al deze bovenstaande dingen kwamen uiteindelijk wel twijfels opzetten. Nu heb ik toen wij samen waren en hij even ging douchen in zijn whatsapp gekeken en kwam allerlei berichtjes tegen van verschillende meisjes. De berichten waren eerder al gewist, want ze begonnen ergens middenin een gesprek. Ik kwam een berichtje tegen van de tijd dat wij nog (exclusief) aan het daten waren, waarin hij tegen een meisje zei dat hij met meerdere meisjes aan het daten was en dat dat niet zo netjes van hem was. Ik had het niet erg gevonden om te wachten met exclusief daten in die tijd, maar hij wilde dat graag. Waarschijnlijk was dat alleen maar omdat hij niet wilde dat ik iets met anderen zou doen. Daarnaast kwam ik met nog drie meisjes gesprekken tegen over dat hij ze wilde kussen en afspreken en met eentje dat hij haar wel eens zijn piemel zou laten zien want dan zou ze sowieso seks met hem willen (de loser). Bij die laatste was hij wel overduidelijk dronken. Ook had hij het er met een meisje over dat hij met haar gezoend had (geen idee wanneer). Geen van de meisjes ging erop in, omdat ze allemaal van mijn bestaan weten en zeiden dat dat niet kon. Hij drong dan ook niet verder aan.

Ik geloof niet dat mijn vriend seks heeft gehad met anderen. Ten eerste omdat hij nog thuis woont en dus weinig gelegenheid heeft, maar ten tweede ook omdat hij daar echt het type niet voor is (hij houdt niet van one night stands enzo). Dat hij gezoend heeft met andere meisjes terwijl wij samen waren, of in ieder geval aan het daten, dat blijkt dus wel en eerlijk gezegd doet me dat net zoveel pijn. Zelfs al zou er niet gezoend zijn en zouden het dus alleen die berichtjes zijn, vind ik het zwaar kut. Hij wil met ze kussen en afspreken... Hoezo?!

Ik heb mijn vriend hierover nog niet aangesproken, omdat hij toen ik dit gelezen had al vrij snel weg moest en ik het niet over de telefoon wilde zeggen. Ik zie hem dit weekend weer.

Het is een langer verhaal geworden dan ik wilde en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier mee wil, ik denk gewoon even mijn verhaal kwijt of misschien zijn er mensen die ook zoiets hebben meegemaakt? Moet ik het hierom uitmaken of verdient hij nog een kans? Ik weet nog even niet... Daarnaast schaam ik me dat ik zomaar in zijn telefoon heb gekeken en dit tegen hem moet zeggen. Ik zou het ook helemaal niet tof hebben gevonden als hij dat bij mij gedaan zou hebben, ook al heb ik niks te verbergen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:52:27 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160346906
Dumpen die handel, even z'n Piemel laten zien. :') Vertrouwen is toch helemaal weg, of niet? Zonder vertrouwen geen relatie, imho.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:53:39 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160346936
Ik zou komend weekend wat anders gaan doen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_160346976
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:53 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zou komend weekend wat anders gaan doen.
Of iemand hueehueehuee

Maar even serieus, hoeveel signalen/alarmbellen heb je nog nodig?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 18:57:17 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_160347011
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Of iemand hueehueehuee

Maar even serieus, hoeveel signalen/alarmbellen heb je nog nodig?
Ik was eigenlijk ook best serieus. Ik zou dit aan hem melden, desnoods telefonisch, en zeggen dat je komend weekend eerst iets anders wil en dat je daarna wel contact opneemt.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_160347075
Je schrijft dat hij 'thuis woont', voor het gemak ga ik er dan vanuit dat jullie niet >25 zijn. Je kan het misschien toewijzen aan 'nog niet klaar voor volwassen stap'. Welke conclusie je daar aan verbindt... het uitmaken, of voorlopig een minder vaste relatie, (open? Terug naar datefase?) moet je zelf weten natuurlijk.
And the druids turn to stone...
pi_160347161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:49 schreef Inteachan het volgende:
Moet ik het hierom uitmaken of verdient hij nog een kans? Ik weet nog even niet...
Begin maar eens eerst na te denken over wat je nou eigenlijk wil. Hierboven lees ik vooral een relaas dat je hem niet vertrouwt en dat je je gedwongen voelde om dat voorbij je eigen grenzen te gaan onderzoeken. Dan krijg je soort van bevestiging en nu vraag je wildvreemden online of je hem nog een kans moet geven. Misschien beter eerst even bedenken wat zo een kans nou precies in zou houden en wat jij nodig zou hebben om er weer vertrouwen in te krijgen. Tenminste, als jullie echt nog gek op elkaar zijn en beide door willen gaan voor een enigszins overeenkomende invulling van een relatie..
pi_160347267
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Begin maar eens eerst na te denken over wat je nou eigenlijk wil. Hierboven lees ik vooral een relaas dat je hem niet vertrouwt en dat je je gedwongen voelde om dat voorbij je eigen grenzen te gaan onderzoeken. Dan krijg je soort van bevestiging en nu vraag je wildvreemden online of je hem nog een kans moet geven. Misschien beter eerst even bedenken wat zo een kans nou precies in zou houden en wat jij nodig zou hebben om er weer vertrouwen in te krijgen. Tenminste, als jullie echt nog gek op elkaar zijn en beide door willen gaan voor een enigszins overeenkomende invulling van een relatie..
Je hebt gelijk, ik weet ook nog helemaal niet wat ik wil. Of ja: ik wil hem eigenlijk niet kwijt, maar misschien is het wel beter om er een eind aan te maken. Ik weet niet of ik hem nog wel kan vertrouwen. We wonen ver uit elkaar, dus als we niet samen zijn kan hij doen wat hij wil zonder dat ik er ooit achter kom. Ik denk dat ik even moet afwachten hoe hij reageert als ik het hem vertel. Gaat hij alles ontkennen of wordt hij boos, dan denk ik niet dat ik nog verder met hem wil. Als hij oprecht veel spijt heeft en zijn fouten inziet, misschien nog wel. Maar dan zal het er dus aan liggen of ik dat vertrouwen weer terug kan krijgen. De hele tijd in onzekerheid zitten en me afvragen 'wat als...' wil ik niet.

Of ik het moet uitmaken of niet was meer een soort hardop denken en 'wat zou jij doen', uiteindelijk ligt de beslissing natuurlijk nog altijd bij mij zelf en ga ik die niet laten afhangen van wat hier gezegd wordt.
pi_160347470
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:07 schreef Inteachan het volgende:
Ik denk dat ik even moet afwachten hoe hij reageert als ik het hem vertel. Gaat hij alles ontkennen of wordt hij boos, dan denk ik niet dat ik nog verder met hem wil.
Zou je zelf ook niet boos worden als hij in jouw telefoon had lopen snuffelen? Niet om zijn acties goed te praten, maar zwart/wit gaat misschien ook niet zo handig zijn.

quote:
Als hij oprecht veel spijt heeft en zijn fouten inziet, misschien nog wel.
Wat is oprecht in jouw ogen? Moet hij kruipen om weer bij je in de gunst te komen? Denk je dat het een goede basis is om jullie relatie proberen voort te zetten op het punt dat alleen hij fouten zouden hebben gemaakt?

Heb je weleens aangekaart dat het je opviel dat er minder seks en interesse was voor jouw gevoel en wat dat met je deed enzo?

quote:
Maar dan zal het er dus aan liggen of ik dat vertrouwen weer terug kan krijgen. De hele tijd in onzekerheid zitten en me afvragen 'wat als...' wil ik niet.
Dat moet je ook niet willen, maar dan moet je ook wel een beetje een idee hebben wat je zekerder gaat maken en hem niet in onmogelijke bochten laten wringen als je door de afstand het sowieso niet kan loslaten ofzo..

quote:
Of ik het moet uitmaken of niet was meer een soort hardop denken en 'wat zou jij doen', uiteindelijk ligt de beslissing natuurlijk nog altijd bij mij zelf en ga ik die niet laten afhangen van wat hier gezegd wordt.
Dan is het goed ^O^
pi_160347478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:59 schreef Panthera1984 het volgende:
Je schrijft dat hij 'thuis woont', voor het gemak ga ik er dan vanuit dat jullie niet >25 zijn. Je kan het misschien toewijzen aan 'nog niet klaar voor volwassen stap'. Welke conclusie je daar aan verbindt... het uitmaken, of voorlopig een minder vaste relatie, (open? Terug naar datefase?) moet je zelf weten natuurlijk.
Wij zijn inderdaad vrij jong en dat hij nog volwassen moet worden is zeker waar. Hij heeft nog nooit een relatie gehad (geen behoefte aan gehad), woont nog bij zijn ouders en loopt qua studie/werk flink wat achter op leeftijdsgenoten. In die opzichten ben ik een stuk volwassener dan hij, ondanks dat ik wat jaartjes jonger ben. Ik snap ook wel dat het voor hem wennen is om ineens zo serieus te zijn met een meisje en alle 'verplichtingen' die daar misschien bij komen kijken. Maar hij heeft tegenover mij altijd gezegd dat hij er nu wel klaar voor is en dat hij het juist leuk vindt om een relatie te hebben. Hij is ook heel enthousiast om samen dingen te plannen en af te spreken. Als hij nog niet klaar was voor een relatie had hij dat moeten zeggen. Zeker toen ik hem er expliciet naar vraag (vanwege zijn twijfels), had hij daar de kans voor. Maar hij heeft toen gezegd dat hij er klaar voor was.
Een open relatie past niet bij mij en ook niet bij hem, want hij wil absoluut niet dat ik iets met andere jongens doe. Terug naar de datingsfase wil ik denk ik ook niet. Het is alles of niets en ik vind dat hij echt voor mij moet gaan of, als hij zo nodig met andere meisjes wil appen en kussen, dat hij dan maar eerlijk tegen mij moet zijn en het over is.
pi_160347737
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zou je zelf ook niet boos worden als hij in jouw telefoon had lopen snuffelen? Niet om zijn acties goed te praten, maar zwart/wit gaat misschien ook niet zo handig zijn.

[..]

Wat is oprecht in jouw ogen? Moet hij kruipen om weer bij je in de gunst te komen? Denk je dat het een goede basis is om jullie relatie proberen voort te zetten op het punt dat alleen hij fouten zouden hebben gemaakt?

Heb je weleens aangekaart dat het je opviel dat er minder seks en interesse was voor jouw gevoel en wat dat met je deed enzo?

[..]

Dat moet je ook niet willen, maar dan moet je ook wel een beetje een idee hebben wat je zekerder gaat maken en hem niet in onmogelijke bochten laten wringen als je door de afstand het sowieso niet kan loslaten ofzo..

[..]

Dan is het goed ^O^
Fijn dat je even kritisch leest Scary_Mary ;) Geeft me stof om over na te denken.

Ik zou zeker boos worden als hij in mijn telefoon gekeken had. Maar als daar dingen in hadden gestaan die kut voor hem waren, had ik me ook schuldig gevoeld en zou ik wel inzien dat hij gelijk zou hebben dat ik ook fout bezig was. Hij mag ook best boos worden, als het maar niet alléén boosheid is en er niet gepraat kan worden over de inhoud van de whatsappjes. Ik vind dat hij zijn eigen fouten moet inzien en erkennen.

Oprechte spijt... Ik weet zelf niet zo goed wat dat is. Kruipen hoeft hij niet, van overdreven slijmerig gedoe word ik zelf nogal flauw. Maar om het vertrouwen weer op te kunnen bouwen (als dat al lukt) heb ik wel veel nodig denk ik. Zoals zijn telefoon mogen inkijken, dat soort dingen. Ik weet het zelf niet echt eigenlijk :( Lastig. Ik denk dat dat met de tijd uitgezocht zal moeten worden. Misschien blijkt uiteindelijk dat het me niet lukt om hem nog te vertrouwen of misschien vinden we een manier waarop het toch wel lukt.

Ik heb het er een tijdje geleden met hem over gehad, toen ik merkte dat er minder contact was via whatsapp. Ik vind het belangrijk dat we iedere dag even contact hebben, omdat we elkaar maar 1 keer in de week kunnen zien. Hij reageerde ineens wat kortaf en heel laat, totaal anders als het eerst ging. Ik heb toen een lang gesprek met hem gehad dat ik het gevoel had dat ik niet zo belangrijk voor hem was als hij voor mij en dat hij minder moeite deed (ook met afspreken liet hij het steeds maar een beetje gaan toen). Hij snapte dit wel en ging beter zijn best doen en dat merkte ik toen ook wel. Dit gaat nu nog steeds wel goed, alleen is nu sinds kort dus de seks minder. Hier heb ik het nog niet met hem over gehad.
pi_160347902
Hij gaat vreemd. En als je dat om vindt, geen punt. Maar ik geloof nav jouw verhaal niet dat hij je trouw is.

Hij pakt wat hij pakken kan. En hij gaat jou echt niet vertellen wat hij uitspookt alanjener niet bij bent.
Whatever...
pi_160347904
Dit zou voor mij einde relatie zijn. Maar dat is vooral omdat ik iemand op basis van deze informatie niet meer zou kunnen vertrouwen. En belangrijker: ik ben niet vergevingsgezind en zou er steeds aan blijven denken. Het zou niet meer goed kunnen komen - al zou iemand nog alle moeite van de wereld doen. Puur omdat ik dit soort dingen niet vergeet, het sneu en respectloos vind en alleen een relatie wil als ik iemand 100% kan vertrouwen.

Maar als jij dit wel kan vergeven en hij wil moeite doen, dan ja... Het ligt aan jezelf.
pi_160348002
He's not thát into you...
pi_160348098
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:07 schreef Inteachan het volgende:

Als hij met zoveel andere meisjes appt en beweert met ze te zoenen of zelfs seks mee te willen hebben (dronken of niet), dan denk ik niet dat hij nog oprecht interesse in je heeft. Meteen confronteren, je kan hem nog een kans geven, is aan jezelf. Misschien ziet hij 't licht en denkt hij shit waar ben ik mee bezig geweest, misschien vindt hij dat hij een tekort aan aandacht krijgt (ookal is dit absoluut niet de manier om daarmee om te gaan). Het is jouw keuze, als je hem niet meer kan vertrouwen kun je het beter niet doen want dan kom je toch nergens. Ja wellicht over een paar jaar ofzo maar ik zou er niet vanuit gaan.
pi_160348140
Niet iedereen beleeft een relatie op dezelfde manier, als deze personen samen een relatie krijgen gaat het bij minimaal 1 persoon pijn doen, in dit geval bij jou. Als jullie er samen niet uitkomen dan is hij niet de juiste persoon voor je. Confronteer hem dus met je bevindingen, vertel hem dat het je pijn doet en vraag hem te kiezen. Kiest hij voor jou, geniet dan van de tijd samen, kiest hij er voor om zijn piemel aan andere meisjes te laten zien verbreek dan de relatie. Uiteraard kun je ook de keuze/eer aan jezelf houden. In dat geval adviseer ik je, op basis van je OP, de relatie, bij voorkeur per whatsapp, te verbreken zonder verdere opgaaf van reden. Succes
pi_160348244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:24 schreef Inteachan het volgende:

[..]

Fijn dat je even kritisch leest Scary_Mary ;) Geeft me stof om over na te denken.
:*

quote:
Ik zou zeker boos worden als hij in mijn telefoon gekeken had. Maar als daar dingen in hadden gestaan die kut voor hem waren, had ik me ook schuldig gevoeld en zou ik wel inzien dat hij gelijk zou hebben dat ik ook fout bezig was. Hij mag ook best boos worden, als het maar niet alléén boosheid is en er niet gepraat kan worden over de inhoud van de whatsappjes. Ik vind dat hij zijn eigen fouten moet inzien en erkennen.
Dat klinkt genuanceerder en evenwichtiger ja.

quote:
Oprechte spijt... Ik weet zelf niet zo goed wat dat is. Kruipen hoeft hij niet, van overdreven slijmerig gedoe word ik zelf nogal flauw. Maar om het vertrouwen weer op te kunnen bouwen (als dat al lukt) heb ik wel veel nodig denk ik. Zoals zijn telefoon mogen inkijken, dat soort dingen. Ik weet het zelf niet echt eigenlijk :( Lastig. Ik denk dat dat met de tijd uitgezocht zal moeten worden. Misschien blijkt uiteindelijk dat het me niet lukt om hem nog te vertrouwen of misschien vinden we een manier waarop het toch wel lukt.
Als je de verantwoording om jouw onzekerheid op te lossen maar niet volledig aan hem uitbesteed, want hij en zijn gedrag alleen gaan dit niet kunnen fixen. Daar moet jij ook wel iets voor doen natuurlijk, zodat de balans niet scheef blijft.
Een beetje een idee hebben hoe en wat kan helpen om samen in gesprek te gaan over jullie er samen uit zouden kunnen komen, dus vraag hem ook hoe hij een en ander voor zich ziet en hoe jij aan hem een en ander kan merken enzo.

quote:
Ik heb het er een tijdje geleden met hem over gehad, toen ik merkte dat er minder contact was via whatsapp. Ik vind het belangrijk dat we iedere dag even contact hebben, omdat we elkaar maar 1 keer in de week kunnen zien.
En wat vindt hij, qua contactfrequentie enzo? Sommige mensen zijn nu eenmaal niet van dagelijks appen en dat hoeft niet te betekenen dat er minder interesse is enzo. Kan een struikelpuntje zijn, omdat jij dat misschien nu extra aan onzekerheid gaat koppelen en het voor hem misschien teveel een verplichting kan voelen ofzo..

quote:
Hij reageerde ineens wat kortaf en heel laat, totaal anders als het eerst ging. Ik heb toen een lang gesprek met hem gehad dat ik het gevoel had dat ik niet zo belangrijk voor hem was als hij voor mij en dat hij minder moeite deed (ook met afspreken liet hij het steeds maar een beetje gaan toen). Hij snapte dit wel en ging beter zijn best doen en dat merkte ik toen ook wel. Dit gaat nu nog steeds wel goed, alleen is nu sinds kort dus de seks minder. Hier heb ik het nog niet met hem over gehad.
Het is ook weer niet heel ongewoon dat je na een paar maanden de wittebroodsweken wel voorbij bent. Verwacht je misschien niet te veel als je iedere week die ene keer dat jullie elkaar zien vuurwerk wil? Bij wijze van spreken dan hè. Heeft hij misschien ook andere manieren waarop hij je probeert te laten zien dat je veel voor hem betekent, die jij misschien iets minder helder als zodanig opvat?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:54:20 #18
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_160348758
'exclusief daten' maar geen relatie?
Vind het maar raar. Het is geen bioscoopkaartje dat je reserveert.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_160348799
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
'exclusief daten' maar geen relatie?
Vind het maar raar. Het is geen bioscoopkaartje dat je reserveert.
Imo vind je iemand ook niet echt leuk als je na een paar dates nog met anderen wil daten.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:29:10 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_160354300
Lijkt me een prima geschikte vent, niet zo achterdochtig zijn. Trekt vanzelf wel bij naarmate jullie ouder worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_160354554
Lopen laten.
Hij wilt nog geen relatie.
Life is a highway...let's ride it!
pi_160366974
Hij gaat vreemd dmv kussen van vrouwen waar zich duidelijk door aangetrokken voelt, praat als een puber dat hij zijn piemel wel even wil laten zien en verzwijgt dit soort dingen voor je MAAR je wil wel bij hem blijven. Waarom hou je jezelf zo voor de gek :').
pi_160367280
Wat een gedoe. TIjdens het schrijven van dit gebeuren zou er toch al een lampje moeten zijn gaan branden zonder enige verdere discussie nodig ;)
Ja doei.
pi_160367473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 18:49 schreef Inteachan het volgende:
Dat hij gezoend heeft met andere meisjes terwijl wij samen waren, of in ieder geval aan het daten, dat blijkt dus wel en eerlijk gezegd doet me dat net zoveel pijn. Zelfs al zou er niet gezoend zijn en zouden het dus alleen die berichtjes zijn, vind ik het zwaar kut. Hij wil met ze kussen en afspreken... Hoezo?!
Dit is toch de essentie? Bespreek het met hem; maar beter trek je je eigen conclusies...
  woensdag 2 maart 2016 @ 15:04:45 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160367680
Nu hij je heeft is het een stuk minder leuk. Oppassen vlak na het dumpen, dat soort type komt dan vaak vrij snel terug gekropen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')