Ik vind haar echt kaolo lekker. Wel m'n grootste celebrity crush. Naast Chloe Moretz dan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:08 schreef Baas_bas het volgende:
Die niki minaj, gadverdamme wat een smerige hobbit
wie vindt dat nou weer aantrekkelijk? ordinaire hoer
Aan wat? Aan haar toen ze 16 ofzo was? Niks. Nu? Alles.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:16 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als eerste, wat een lekker wijf. En als tweede, wat is er nep aan?
Hoe heet ze, kan ik ff pics zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Aan wat? Aan haar toen ze 16 ofzo was? Niks. Nu? Alles.
Je vond Kim K toch geweldig? Wel opmerkelijk dat je Chloe Moretz noemt btw aangezien zij in een totaal andere categorie valt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind haar echt kaolo lekker. Wel m'n grootste celebrity crush. Naast Chloe Moretz dan.
Die chloe is vies.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:08 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Je vond Kim K toch geweldig? Wel opmerkelijk dat je Chloe Moretz noemt btw aangezien zij in een totaal andere categorie valt.
Ik vind d'r gezicht ietwat mannelijk of doel je daar niet op? Vind Chloe overigens wel aantrekkelijker dan Nicki Minaj zowel qua karakter als uiterlijk.quote:
Nee, dat lichaam. Wat een bagger.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:15 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Ik vind d'r gezicht ietwat mannelijk of doel je daar niet op? Vind Chloe overigens wel aantrekkelijker dan Nicki Minaj zowel qua karakter als uiterlijk.
Gewoon petite, niet per definitie bagger wat mij betreft.quote:
Petite nog welquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:29 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Gewoon petite, niet per definitie bagger wat mij betreft.
Hoe zou je het dan moeten omschrijven?quote:
Lomp en mannelijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:53 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan moeten omschrijven?
Lol, mjp is aan vanavondquote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij valt zeker op die opgespoten plofkippen als Nicki Minaj
Neequote:Op woensdag 2 maart 2016 00:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij valt zeker op die opgespoten plofkippen als Nicki Minaj
Mwah heb wel liever Nicki dan Kim K. En klopt Chloe is wel anders, maar er zijn veel mooie vrouwen dat is niet beperkt tot één lichaamstype.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:08 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Je vond Kim K toch geweldig? Wel opmerkelijk dat je Chloe Moretz noemt btw aangezien zij in een totaal andere categorie valt.
Nicki liever dan Kim K. qua lichaam of gezicht?quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah heb wel liever Nicki dan Kim K. En klopt Chloe is wel anders, maar er zijn veel mooie vrouwen dat is niet beperkt tot één lichaamstype.
Kim heeft wel mooier gezicht ja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:37 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Nicki liever dan Kim K. qua lichaam of gezicht?
Ja echt raar als mensen geen volledig homogene smaak hebben :squote:Op woensdag 2 maart 2016 00:08 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
vrouw gespotquote:Op woensdag 2 maart 2016 01:37 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Nicki liever dan Kim K. qua lichaam of gezicht?
En De Telegraaf is de meest gelezen krant..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Tot nu toe genieten dikke billen toch de voorkeur van de meeste mannen die gestemd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |