Ga een boek lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer geen ruk op tv. Iemand tips?
Ditquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het plenst al n tijdje zo hard.
Hier ook al, de hele dagquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar het plenst al n tijdje zo hard.
Premier leaguequote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond weer geen ruk op tv. Iemand tips?
voor je verstandskiezen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog steeds een afspraak bij de kaakchirurg maken
Ja 1tje.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog steeds een afspraak bij de kaakchirurg maken
zou gewoon laten zitten tot ze allemaal doorkomenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 1tje.
Maar ding komt al een jaar door, nooit een greintje last van gehad.
Dus til het even over de zomer.
Oei. Kan wel ineens uit het niets heel heftig wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja 1tje.
Maar ding komt al een jaar door, nooit een greintje last van gehad.
Dus til het even over de zomer.
Mijn idee, ja. Of ik last ga krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
ewoon laten zitten tot ze allemaal doorkomen
ik had niet zozeer last van ofzo. maar uit preventie moesten ze wel eruit, maar konden ook wel even blijven zitten snapjewelquote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn idee, ja. Of ik last ga krijgen.
Mijn tandarts zei dat ik maar moest kijken wanneer ik een afspraak maakte.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:30 schreef Etsu het volgende:
ik had niet zozeer last van ofzo. maar uit preventie moesten ze wel eruit, maar konden ook wel even blijven zitten snapjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |