Ben benieuwd jaquote:
Kwart voor 9 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe laat is.
Moet een afpsraak maken donderavond
niet zo veel en ligt er beetje aanquote:
niet verkeerd danquote:
oke opzich okequote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo veel en ligt er beetje aan
afgelopen week was ik midweekje in duitsland dus maar 10 uur gewerkt
maar over het algemeen 20-25 per week
Komt dat omdat je niet meer wil/kan werken of word je gewoon niet meer ingeroosterd?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet zo veel en ligt er beetje aan
afgelopen week was ik midweekje in duitsland dus maar 10 uur gewerkt
maar over het algemeen 20-25 per week
ingeroosterdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt dat omdat je niet meer wil/kan werken of word je gewoon niet meer ingeroosterd?
Netjes netjesquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ingeroosterd
liefst zou ik meer werken want meer moneys maar voor nu is het wel goed zo
als het binnenkort het seizoen weer begint kijken of ik bij wat keukens hier in de buurt kan gaan werken
voorbereiding op kinderenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
een van de weinige nadelen is wel dat ik ogen in mijn rug moet hebben als ik gehurkt sta
altijd gekloot met theedoeken
wat voor een werk doe je :squote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:35 schreef wietparkiet het volgende:
een van de weinige nadelen is wel dat ik ogen in mijn rug moet hebben als ik gehurkt sta
altijd gekloot met theedoeken
Koude kant in commerciėle keukenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je :s
Hij ruimt zeepjes op in douches van gevangenissen, daarom dat hij ogen in z`n kop wil hebben als hij gehurkt staatquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je :s
gewoon opsluiten in koelcelquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
sta ik in de koelcel wat te zoeken komt de souschef achter me staan om me te spanken met theedoek
Als ik iets geleerd heb van de verhalen van mijn broertje over in een keuken werken is iedereen daar gekquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
sta ik in de koelcel wat te zoeken komt de souschef achter me staan om me te spanken met theedoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |