Inderdaad, met name in NWS zie je deze mensen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:17 schreef Bananenpap het volgende:
Terechte klacht.
Van die nieuwsartikelen over vluchtelingen en dan reageren dat de bingo-avond wordt afgepakt van de ouderen.
Dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Voordat je hier iets zinnigs over kunt zeggen zou je eerst moeten definiëren wat armoede precies is.
Teveel (vaste) lasten tegenoverstaande van te weinig inkomsten, te kleine buffer voor onvoorziene uitgaven.quote:
Leugen-televisiequote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:25 schreef bruinwerker het volgende:
''Als de overheid de uitkeringen wat hoger gooide, hoefde wij ook niet zoveel te doen''
-probleemwijken
per persoon?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Teveel (vaste) lasten tegenoverstaande van te weinig inkomsten, te kleine buffer voor onvoorziene uitgaven.
Volgens mij is het officieel als je rond de ¤1.000 per maand zit qua inkomen.
Vermoed per huishouden eigenlijk. Anders is het nog vrij luxe.quote:
eigenlijk heb je geen idee?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Vermoed per huishouden eigenlijk. Anders is het nog vrij luxe.
"Armoede is een situatie waarin sprake is van onvoldoende materiële, culturele en sociale middelen, waardoor mensen zijn uitgesloten van een levensstandaard die in de samenleving waarin men woont als minimaal wordt gezien."quote:
misschien maakt Gerda de patatzaak wel schoon!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:35 schreef Magemelvin het volgende:
Terechte klacht. Als je zegt dat je in Nederland niet rond kunt komen, ben je als mens niet meer serieus te nemen.
Hier zo'n dikke Gerda die beweert niet rond te kunnen komen, maar wel iedere dag rookt en altijd bij de patatzaak te zien is.
Ah kijk, we hebben de eerste die voldoet aan de doelgroep zoals beschreven in de OP.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:35 schreef Tante__Lien het volgende:
Pubertjes die wel even komen vertellen hoe alles werkt.
Vrouw is vet en gaat overal naartoe met een scootmobiel. Schoonmaken...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:37 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien maakt Gerda de patatzaak wel schoon!
Loop eens niet zo te koop met je eigen kortzichtigheid knul.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Ah kijk, we hebben de eerste die voldoet aan de doelgroep zoals beschreven in de OP.
dat is een mooie omschrijving uit het boekjequote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:37 schreef Abed het volgende:
[..]
"Armoede is een situatie waarin sprake is van onvoldoende materiële, culturele en sociale middelen, waardoor mensen zijn uitgesloten van een levensstandaard die in de samenleving waarin men woont als minimaal wordt gezien."
Tevreden?
Precies. Jongeren kunnen beter met geld omgaan. Vooral hoogopgeleiden...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:35 schreef Tante__Lien het volgende:
Pubertjes die wel even komen vertellen hoe alles werkt.
Al 2 verwijten en geen inhoudelijke reactie op het topic, je voldoet zeker aan de beschrijving.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:40 schreef Tante__Lien het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te koop met je eigen kortzichtigheid knul.
de boekhouding danquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:39 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Vrouw is vet en gaat overal naartoe met een scootmobiel. Schoonmaken...![]()
Beter dan wanneer ik het zelf probeer te omschrijvenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:41 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is een mooie omschrijving uit het boekje
Tijdens het naar binnen werken van een patatje oorlog, 2 frikandellen, een kroket en een Pepsi Light zeker?quote:
juist, en nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Beter dan wanneer ik het zelf probeer te omschrijvenHet is een breed definieerbaar begrip uiteraard.
Blijkbaar heb je ook alle tijd om dat tot in de detail te observeren......quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:45 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Tijdens het naar binnen werken van een patatje oorlog, 2 frikandellen, een kroket en een Pepsi Light zeker?
Nu laten we het topic haar beloop gaan lieve schat.quote:
misschien is ze zwanger en moet ze eten voor 2quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:45 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Tijdens het naar binnen werken van een patatje oorlog, 2 frikandellen, een kroket en een Pepsi Light zeker?
Gelukkig stikt jouw OP niet van de vooroordelen en drogredenen. Niet eens waard om inhoudelijk op in te gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:41 schreef Abed het volgende:
[..]
Al 2 verwijten en geen inhoudelijke reactie op het topic, je voldoet zeker aan de beschrijving.
je bent mij voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je ook alle tijd om dat tot in de detail te observeren......
Kinderen hebben echt veel vaste lasten inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:41 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Precies. Jongeren kunnen beter met geld omgaan. Vooral hoogopgeleiden...
Baart mij zorgen aangezien de ouderen het voorbeeld horen te geven.
Ok doei, succes met zelfgemaakte verjaardagskaarten knippen, vergeet niet de glittertjes erop te plakken.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef Tante__Lien het volgende:
[..]
Gelukkig stikt jouw OP niet van de vooroordelen en drogredenen. Niet eens waard om inhoudelijk op in te gaan.
Brutale vlegel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef Abed het volgende:
Ok doei, succes met zelfgemaakte verjaardagskaarten knippen, vergeet niet de glittertjes erop te plakken.
Ik ben 18 en leef van een minimumloon. Toch houd ik én geld over voor A-merk voedsel én genoeg over voor luxe én houd ik nog geld over.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:47 schreef Tante__Lien het volgende:
[..]
Kinderen hebben echt veel vaste lasten inderdaad.
moeten we niet nog even verder generaliserenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:46 schreef Abed het volgende:
[..]
Nu laten we het topic haar beloop gaan lieve schat.
chapeauquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:49 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ik ben 18 en leef van een minimumloon. Toch houd ik én geld over voor A-merk voedsel én genoeg over voor luxe én houd ik nog geld over.
Iemand die verstandig met zijn geld om weet te gaan en niet wijst naar anderen, klasse.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:49 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Ik ben 18 en leef van een minimumloon. Toch houd ik én geld over voor A-merk voedsel én genoeg over voor luxe én houd ik nog geld over.
Kleine nuance dan, VVD'ers zijn niet de mensen waar ik op doel. Die zijn over het algemeen wat succesvoller.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:52 schreef Vermon het volgende:
Kut Abed.![]()
Niet alle rechtse en bezorgde burgers zijn tokkies.
Dames en heren, nummer 2 is ook gearriveerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:57 schreef BarryOSeven het volgende:
Och hier heb je die droeftoeter ook weer.
Wat is er nou zieliger?
Mensen die zich druk maken om de maatschappij en land of iemand die zich drukt maakt over mensen die zich druk maken om de maatschappij en land.
Abed de huiskneus. Iedereen die kritiek heeft is een tokkie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |