Als ze al lekt heb je geloof ik niks aan neussprayquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:41 schreef SaskiaR het volgende:
Nou, pcm zit erin (voor het eerst).
Ze begint alweer praatjes te krijgen! Beter dan huilen
Nu nog neusspray, want ze lekt uit al dr lichaamsopeningen...
Wilde ik ook vragen! Mijn kleintje (quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:41 schreef pinquit het volgende:
Ah Frum, ze is pas 3 wekenLaat haar lekker op jouw in slaap vallen? Of vind je dat niks?
Hhaha, dat worden er nog veel meerquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:55 schreef Frummeltje86 het volgende:
Oké, dus zo gek is het niet dat ik haar dan toch uit bed haal en bij me pakik wil inderdaad niet te streng zijn voor haar; vind het al super dat ze 's nachts wel in haar bedje slaapt. Ik had echt nooit gedacht steeds voor zoveel keuzes te komen staan als moeder.
Aha...quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:01 schreef pinquit het volgende:
Mijn 5maandige kan nog steeds niet zelf in slaap vallen :'D
Oef, dat klinkt pittig... Iemand die het wellicht even een paar uurtjes van je kan overnemen thuis? Dat je even kunt bijkomen zelf?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:09 schreef Estrys het volgende:
mijnes ook niet.
Ik heb het een beetje gehad op het moment. A die niet wil slapen overdag niet en om de twee uur wakker iedere nacht. Vandaag blijft hij maar aan het spugen. Ik ben gestopt met m'n trui afpoetsen of me omkleden. Ik heb een zwarte trui aan, inmiddels zie ik eruit als een pandabeer. Met bijpassende kringen onder m'n ogen.Oudste ligt al twee dagen als een dood vogeltje op de bank en zijn zus hangt tussen wel/geen middagslaap in. Met het gevolg dat ze of niet te harden is of 's avonds tot 22 uur loopt te spoken. En morgen is het studiedag. Whoopdiedoo.
Ik overweeg m'n ouderschapsverlof af te breken en eerder te gaan werken. Kan ik tenminste uitrusten
Heb jij voor A. al een spuug oplossing?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:09 schreef Estrys het volgende:
mijnes ook niet.
Ik heb het een beetje gehad op het moment. A die niet wil slapen overdag niet en om de twee uur wakker iedere nacht. Vandaag blijft hij maar aan het spugen. Ik ben gestopt met m'n trui afpoetsen of me omkleden. Ik heb een zwarte trui aan, inmiddels zie ik eruit als een pandabeer. Met bijpassende kringen onder m'n ogen.Oudste ligt al twee dagen als een dood vogeltje op de bank en zijn zus hangt tussen wel/geen middagslaap in. Met het gevolg dat ze of niet te harden is of 's avonds tot 22 uur loopt te spoken. Oh en morgen is het studiedag. Whoopdiedoo.
Ik overweeg m'n ouderschapsverlof af te breken en eerder te gaan werken. Kan ik tenminste uitrusten
Succes!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:44 schreef Selvaria het volgende:
Frummel, N. viel pas met 8 maanden zelf in slaap, lekker nog even bij je houden dus!En geniet er nog maar van, geloof me, je gaat het missen als ze niet meer zo lekker bij je willen liggen.
![]()
*Nieuwe baby maken gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |