abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160314288
Over anderhalve week ga ik een lang weekend naar de ardennen in het plaatsje Blaimont. hebben jullie tips en do's om te gaan doen in deze regio ?. Aangezien mijn Nikon weer grmaakt is zal ik ook een foto verslag plaatsen als we terug thuis zijn.
PhotoGear Nikon D5100 met nikon 18-200mm lens en tamron macro 60mm lens en calumet statief en allerlei kleine spulletjes voor de fotografie
pi_160334350
Dinant is wel aardig, Namen wat leuker als stadje in de buurt.
Bij Dinant zit ook de abdij van Leffe verder nooit geweest, ik vind dat bier niet zo lekker.

Mocht je geen probleem hebben met een ruim uurtje rijden, zou ik naar de Abdij van Orval gaan, daar kun je wel mooie plaatjes schieten.

Verder vind ik het zelf altijd wel leuk om gewoon vanaf mijn huisje een middellange wandeling te maken, en daarna met een welverdiende tripel op de bank :)

Mocht je nog nooit naar de Grotten van Han zijn geweest, die zijn best mooi.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_160340487
Orval of Rochefort staan zo ie zo al op de planning alleen al van wege de biertjes die daar gebrouwen worden
PhotoGear Nikon D5100 met nikon 18-200mm lens en tamron macro 60mm lens en calumet statief en allerlei kleine spulletjes voor de fotografie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')