Behalve de bekende veraf beelden niet nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook foto's van afgehakte hoofd? Of iets in die richting.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:52 schreef Montagui het volgende:
Uitgebreid stuk met diverse foto's, ook van het betreffende kind in leven en de ouders, getuige quote's etc.
https://themuslimissue.wo(...)n-her-cot-for-allah/
En dan deze foto met één zware agent eronderquote:Heavy police presence at station
Daar zijn we weer: het is altijd de schuld van een ander, typisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is Rusland altijd al geweest natuurlijk. En dat Stalin daarna de verschillende etniciteiten nog even flink door elkaar husselde heeft natuurlijk niet echt veel geholpen.
Haalt mij de woorden uit mijn mond. Maar inderdaad, is dat iets Nederlands ofzo, dat als er iets raars gebeurt er automatisch gezegd moet worden: ja maar ze waren zelf ook... vul zelf maar in, fout in een oorlog 60 jaar geleden, kruistochten 300 jaar geleden, vorige week in een winkelcentrum, weet ik veel?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Daar zijn we weer: het is altijd de schuld van een ander, typisch.
Misschien had het kind de Koran verscheurd?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Benieuwd naar de beweegredenen van deze "Allah".
Ach, als ze niet gelovig was had ze het alsnog gedaan, maar dan waren het gewoon de stemmen in haar hoofd geweest die haar opdracht gaven.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:24 schreef frietenstamp het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)randishing-head.html
Allahu Akbar
En dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:27 schreef Woelwater het volgende:
Ach, als ze niet gelovig was had ze het alsnog gedaan, maar dan waren het gewoon de stemmen in haar hoofd geweest die haar opdracht gaven.
Diegene van de foto's die hier eerder geplaatst waren, had in ieder geval wel dezelfde naam. De foto's kwamen van een Odnoklassniki profiel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Woelwater het volgende:
Als dit haar is (van de frontpage):
[ afbeelding ]
Dan is dat toch heel iemand anders dan dat die ene snuffelfokker had gevonden / geplaatst?
Werken in een Siberisch werkkamp tot ze bezwijkt aan de kou en ondervoeding lijkt mij wel een goede behandeling om die kwaal te verhelpen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:03 schreef Zahreddine het volgende:
Aan de foto's te zien zie je gewoon dat zij een gestoorde is.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:30 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
'God beval kindermoord'
MOSKOU -
De verwarde vrouw die maandag in Moskou werd opgepakt met het hoofd van een aan haar zorgen toevertrouwd kind, heeft woensdag gezegd dat Allah haar beval het vierjarig meisje te doden. De vrouw, Goeltsjechra Bobokoelova (38), is woensdag voor de rechter geleid, die haar voorarrest verlengde met twee maanden.
De Russische autoriteiten hebben bevestigd dat ze psychische problemen heeft en kondigden woensdag een psychiatrisch onderzoek aan. Bobokoelova is een Oezbeekse en moeder van drie kinderen. Ze was oppas van het kind dat ze maandag om het leven bracht. Het hoofd droeg ze door de straten. Voorbijgangers vreesden een terroristische aanslag.
De Russische autoriteiten zijn erg alert op terroristische aanslagen door Islamitische Staat, zeker sinds de luchtmacht doelen in Syrië bombardeert.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kindermoord___.html
[ afbeelding ]
geweldige docu van Nick Broomfieldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |