Ik kijk liever een pot van de fc nerdsquote:Op zondag 28 februari 2016 23:03 schreef Pascalus het volgende:
Flikker op met je kutinterlands en je kutblind en je kutbert van oostveen bah bah
Ook leukquote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
we hebben het nog niet over voetbal gehad. Was korfbal.
Griezmann in vorm tegen van Beek, of zo. Mijn popcorn ligt al in de magnetron.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ook nog tegen Frankrijk.
Wat een vernederingsrondje wordt dat.
Ronaldo naar United , Depay als opvolger naar Madrid.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
voor? Bale? Nee Ronaldo. Die wordt alleen maar uitgefloten. Ronaldo weer naar Engeland.
Bwahahahaha.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ronaldo naar United , Depay als opvolger naar Madrid.
Hij past beter in de Spaanse competitie.
Bruma had m woensdag toch mmaar mooi bijna in zijn achterzak.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Griezmann in vorm tegen van Beek, of zo. Mijn popcorn ligt al in de magnetron.
Als Zoet op doel staat is Griezmann kansloos.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Griezmann in vorm tegen van Beek, of zo. Mijn popcorn ligt al in de magnetron.
Mijn pees die zit vast.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk liever een pot van de fc nerds
Jij hebt er echt verstand van.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Frankrijk wordt trouwens Europees kampioen.
U hoorde het hier voor het eerst.
Ik steun #TEAMROSSIYAquote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk toch echt Bahreinquote:Op zondag 28 februari 2016 23:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ligt Bahrein in Europa?quote:Op zondag 28 februari 2016 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk toch echt Bahrein
Het clubvoetbal is daar van hoog niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |