SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
welke bus?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
do zei net , het was bij de tweede dag al bekeken dat simone naar huis ging eigenlijk al na de bus maar dat is gemeen he
nou dat vind ik niet ha ha, eerder van nee neequote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef Dotteke het volgende:
ha ha we gaan heel veel meer SL krijgen nu met bronno
ze had het over een bus met vluchtelingenquote:
Tussen Do en Bas inquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
WTF? Wil die Bronno daar echt liggen?
schiet zo zn hol inquote:Op zondag 28 februari 2016 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 'n douche kruk is het zelfde principe
ah ok thanksquote:Op zondag 28 februari 2016 20:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze had het over een bus met vluchtelingen
bas lacht mee met de grap maar niet van harte, werpt een snelle blik op bronnoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Bronno tegen Do waarom heb je je weer zo opgemaakt
youre welkomquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Cir het volgende:
[..]
schiet zo zn hol in
levens gevaarlijk
OT :
de koetjes/dieren hebben zogenaamd honger
Ram & Row mopper modus in stal
vlaaien scheppen
helemaal als hij zo reageert op do, had bijna zijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Bonzo een beetje een vieze man.........ranzig type!
Vind ik ook! bahquote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
helemaal als hij zo reageert op do, had bijna zijn dochter kunnen zijn
Een griezel, brrquote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Bonzo een beetje een vieze man.........ranzig type!
Voor mij gaat Bonzo naar vrouwen toe, net over de rand, heel naar.......quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
helemaal als hij zo reageert op do, had bijna zijn dochter kunnen zijn
Respectloos!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor mij gaat Bonzo naar vrouwen toe, net over de rand, heel naar.......
Ik vind het gewoon eng klinken brrr.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor mij gaat Bonzo naar vrouwen toe, net over de rand, heel naar.......
nou ik denk dat hij geilt op jonge meidenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik denk dat hij geilt op jonge meiden
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hij houd van een Bullseye toch
en waarom ga je dan vegen?oh sorry de bwerichten schoonvegen, ik dacht dat je echt aan het vegen wasquote:Op zondag 28 februari 2016 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben aan het vegen, vanwege het oeverloze gezeur over topic kapen
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben aan het vegen, vanwege het oeverloze gezeur over topic kapen
Beter een lange tong dan een dubbele, Rolladramonia!quote:
Extra graai kansen bij de vrouwen. Ik zal blij zijn als hij weg is.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh het is Wim zijn feessie vanavond
Thats my quequote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]sorry.. had t niet door, dacht al ben ik nu gek
![]()
Alleen geen gangbang met Smoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh weer zuipavond straks, kan rowena weer gaan flirten, en daarna weer janken. Cees weer zeuren over het teveel drinken. Michael en ramona weer roddelen over Do. En weer veel geschreeuw van gabrielle en de andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |