SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari exit 1 aspirant bewoner
29 februari exit 1 bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
welke bus?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef ikmoetdrieten het volgende:
do zei net , het was bij de tweede dag al bekeken dat simone naar huis ging eigenlijk al na de bus maar dat is gemeen he
nou dat vind ik niet ha ha, eerder van nee neequote:Op zondag 28 februari 2016 20:04 schreef Dotteke het volgende:
ha ha we gaan heel veel meer SL krijgen nu met bronno
ze had het over een bus met vluchtelingenquote:
Tussen Do en Bas inquote:Op zondag 28 februari 2016 19:59 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
WTF? Wil die Bronno daar echt liggen?
schiet zo zn hol inquote:Op zondag 28 februari 2016 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 'n douche kruk is het zelfde principe
ah ok thanksquote:Op zondag 28 februari 2016 20:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze had het over een bus met vluchtelingen
bas lacht mee met de grap maar niet van harte, werpt een snelle blik op bronnoquote:Op zondag 28 februari 2016 20:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Bronno tegen Do waarom heb je je weer zo opgemaakt
youre welkomquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Cir het volgende:
[..]
schiet zo zn hol in
levens gevaarlijk
OT :
de koetjes/dieren hebben zogenaamd honger
Ram & Row mopper modus in stal
vlaaien scheppen
helemaal als hij zo reageert op do, had bijna zijn dochter kunnen zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Bonzo een beetje een vieze man.........ranzig type!
Vind ik ook! bahquote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
helemaal als hij zo reageert op do, had bijna zijn dochter kunnen zijn
Een griezel, brrquote:Op zondag 28 februari 2016 20:06 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind Bonzo een beetje een vieze man.........ranzig type!
Voor mij gaat Bonzo naar vrouwen toe, net over de rand, heel naar.......quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
helemaal als hij zo reageert op do, had bijna zijn dochter kunnen zijn
Respectloos!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor mij gaat Bonzo naar vrouwen toe, net over de rand, heel naar.......
Ik vind het gewoon eng klinken brrr.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor mij gaat Bonzo naar vrouwen toe, net over de rand, heel naar.......
nou ik denk dat hij geilt op jonge meidenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik denk dat hij geilt op jonge meiden
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hij houd van een Bullseye toch
en waarom ga je dan vegen?oh sorry de bwerichten schoonvegen, ik dacht dat je echt aan het vegen wasquote:Op zondag 28 februari 2016 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben aan het vegen, vanwege het oeverloze gezeur over topic kapen
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben aan het vegen, vanwege het oeverloze gezeur over topic kapen
Beter een lange tong dan een dubbele, Rolladramonia!quote:
Extra graai kansen bij de vrouwen. Ik zal blij zijn als hij weg is.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh het is Wim zijn feessie vanavond
Thats my quequote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]sorry.. had t niet door, dacht al ben ik nu gek
![]()
Alleen geen gangbang met Smoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Oh weer zuipavond straks, kan rowena weer gaan flirten, en daarna weer janken. Cees weer zeuren over het teveel drinken. Michael en ramona weer roddelen over Do. En weer veel geschreeuw van gabrielle en de andere.
had jij haar gedaan dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen geen gangbang met Smoon.
Cemal is zijn neukertje alweer kwijt!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen geen gangbang met Smoon.
Gelukkig heeft ze de beelden nogquote:Op zondag 28 februari 2016 20:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Cemal is zijn neukertje alweer kwijt!
Do is al jaren gewend aan vieze, geile mannen in haar promotiewerk en weet dat je daar het beste met een glimlach op kunt reageren.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:10 schreef Ranah het volgende:
ik verbaas me dat Do er niet van verblikt of verbloost, juist Bas werp dan een extra blik
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk![]()
Kosten noch moeite worden gespaard om er een feestje van te maken.
[ afbeelding ]
Ik niet, maar ik denk een groot deel van de mannelijke bewoners wel.quote:
nou ze had cup f en dat vinden de meeste mannen wel mooi ,quote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik denk een groot deel van de mannelijke bewoners wel.
Cup Godverdommewatzijnzegroot zelfsquote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ze had cup f en dat vinden de meeste mannen wel mooi ,
dat is mooi mooi mooi manquote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt het mannekoor karrespoor ook voor Wimpie
De tand des tijds, in combinatie met de zwaartekracht, doen meestal niet veel goeds aan cup F.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:19 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ze had cup f en dat vinden de meeste mannen wel mooi ,
geen mooie sappige grasjesquote:Op zondag 28 februari 2016 20:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
die koeien hebben echt een mooi leven daar, gewoon koe zijn , niet gemolken , niet voor het vlees
Nee precies B is groot zatquote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De tand des tijds, in combinatie met de zwaartekracht, doen meestal niet veel goeds aan cup F.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Cup Godverdommewatzijnzegroot zelfs
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De tand des tijds, in combinatie met de zwaartekracht, doen meestal niet veel goeds aan cup F.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Vind ik ook hoor.quote:
zzouden ze het over cees hebben?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:24 schreef Cir het volgende:
Ivan ; hij gunt mij het licht niet
in de ogen
Fikkie ; ik loop altijd weg als hij dat gesprek aan gaat
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
cemal wilde dat volgens mij (ook)quote:Op zondag 28 februari 2016 20:26 schreef DKUp het volgende:
"Hij" wil een nieuwe gym maken dichterbij.
Altijd goedquote:Op zondag 28 februari 2016 20:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Puntjes voor Bennie tegen de Koning ingaan is altijd een pluspunt
zou ivan zich bedreigd voelen door de harde werker cemal? zo werd hij tot nu toe gezienquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja natuurlijk die hadden een ervaring
Heerlijke kerel toch? praten hoeft niet, is nergens voor nodig.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Cemal is lachend de pruim van zijn moeder uitgekomen volgens mij die lacht altijd
quote:
full time? in utopia, met een werkweek van 4 uur per week wel jaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:29 schreef Cir het volgende:
Rob ; moet ik Do dan een beetje gaan inwerken
ik voel me oempah loempah
Fikkie ; komt goed dan heb ik 2 full time banen
oh dat had ik niet eens gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 20:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik dacht al wat ik heb ik zitten tikken daar
aanvaring dus
Gabri heeft een zwaar jaar gehad buiten het afvallenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Die Vic is ook een lui wijf, ligt ook veel op bed, net als Gabs
[ afbeelding ]
mormel en werkenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
full time? in utopia, met een werkweek van 4 uur per week wel ja
echt ..wat een wijfquote:Op zondag 28 februari 2016 20:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
full time? in utopia, met een werkweek van 4 uur per week wel ja
gabs is al heel lang gek op eiwan..quote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Gabs kruipt ook maar bij Ivan en Gina in bed
Ivan zoekt handcontact met Gabs
[ afbeelding ]
DAT GEHANG DAAR ALLEMAAL BIJ ELKAAR, valt mij mee dat ze nog niet allemaal sex hebben door elkaarquote:Op zondag 28 februari 2016 20:33 schreef Dotteke het volgende:
Gabs kruipt ook maar bij Ivan en Gina in bed
Ivan zoekt handcontact met Gabs
[ afbeelding ]
bjorn is al druk bezig met muziekquote:
Unne grote orgie jonguh!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
DAT GEHANG DAAR ALLEMAAL BIJ ELKAAR, valt mij mee dat ze nog niet allemaal sex hebben door elkaar
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Unne grote orgie jonguh!
Leif on striem
Ik vind die twee erg knuffelig de laatste tijd. Volgens mij zag Gina Ivan in het begin ook wel zitten.quote:
heeft iemand verjaardag?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Bronno wilde al investeren in een parenclub
jah das een echte aanraderquote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
zal hij echt zo stinkenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Ranah het volgende:
ra vraagt waarom douche je niet
bas: wel.. geregeld.. gisteren zelfs 2 keer
ik wacht wel weer op de volgende markt
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Cir het volgende:
[..]
jah das een echte aanrader
Bozo in een leren string
tepelpiercing en bonken in het donker
boerman wat heb je een geile stomp dikke harde
![]()
![]()
en toen ging het licht aan
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef Ghostbuster het volgende:
bij mij gaat het licht nu uitquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Cir het volgende:
[..]
Bozo in een leren string
![]()
![]()
Vind hem er ook altijd vies en onverzorgd er uit zien.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
Ramona en Bas over douchen. Bas schijnt weer te stinken.
Ja, en al weken met dat stinkvest aan. Echt onfris ziet hij er uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem er ook altijd vies en onverzorgd er uit zien.
armenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:39 schreef Ranah het volgende:
vic scheert alles, ook armen, dat vindt ze mooi
oh.. daarom douche jij zo lang
nee hoor
jawel, jij doucht echt lang
wat is dat toch...quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
Ramona en Bas over douchen. Bas schijnt weer te stinken.
dat weet hij nu al?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wimpie gaat morgen weg afscheids feest
ze kunnen ook allemaal achter zon bord gaan staan met de piemelemoos er door heen, dan komt cees ook nog aan de beurtquote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef Cir het volgende:
[..]
Bozo in een leren string
![]()
![]()
Dat snap ik dus ook niet, Do is wel heel schoon.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:40 schreef Cir het volgende:
[..]
wat is dat toch...
ff lkkr fris scrubben douchen
Do zegt daar niets van ?
brr
De hele wereld weet al dat Wimmie morgen naar huis mag van de Febo!quote:
die van Cees is binnen gaan wonenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze kunnen ook allemaal achter zon bord gaan staan met de piemelemoos er door heen, dan komt cees ook nog aan de beurt
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze kunnen ook allemaal achter zon bord gaan staan met de piemelemoos er door heen, dan komt cees ook nog aan de beurt
Syndroom van Raynaud piemel blijft binnen voor de kouquote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Cir het volgende:
[..]
die van Cees is binnen gaan wonen
terug getrokken , heeft buitenvrees
do heeft bas maar om een reden, omdat ze denkt dat ze mee lift op zijn populariteit, en dan neem je die mindere kanten op de koop toequote:Op zondag 28 februari 2016 20:40 schreef Cir het volgende:
[..]
wat is dat toch...
ff lkkr fris scrubben douchen
Do zegt daar niets van ?
brr
Schildpad, met ingetrokken kop.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Cir het volgende:
[..]
die van Cees is binnen gaan wonen
terug getrokken , heeft buitenvrees
Ik neem aan dat zelfs zij grenzen heeft?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
do heeft bas maar om een reden, omdat ze denkt dat ze mee lift op zijn populariteit, en dan neem je die mindere kanten op de koop toe
kweenie,...quote:Op zondag 28 februari 2016 20:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De hele wereld weet al dat Wimmie morgen naar huis mag van de Febo!
bas is er in elk geval niet helemaal zeker van dat hij veilig zitquote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef Cir het volgende:
[..]
kweenie,...
Bas is vandaag echt stiller , anders semi deprie
zou me niets verbazen als Bonzo
opdracht van Febo heeft/of nog krijgt
nah emand ie echt naar ruikt..quote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
do heeft bas maar om een reden, omdat ze denkt dat ze mee lift op zijn populariteit, en dan neem je die mindere kanten op de koop toe
Ik hoop echt op die variantquote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef Cir het volgende:
[..]
kweenie,...
In hun geval is het geen flirten. Ze zoeken elkaar op sinds het missen van mark en met ivan mocht ze knuffelen van mark vertelde ze gisteren. En ook wel met wim.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik vind die twee erg knuffelig de laatste tijd. Volgens mij zag Gina Ivan in het begin ook wel zitten.
nou tot nu toe kruipt ze er nog elke avond bij,quote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zelfs zij grenzen heeft?
Ik zou een diepe buiging voor de Febo maken als ze Wimmie erin zouden houden............quote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef Cir het volgende:
[..]
kweenie,...
het moet en betje eerlijk zijn ,al anders is het fake en niet geloofwaardigquote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef Cir het volgende:
[..]
kweenie,...
Het is ook een vies wijf maar dat krijg je met douchen niet wegquote:Op zondag 28 februari 2016 20:44 schreef Gooddeal het volgende:
Ramoon gaat douchen, ze voelt zich vies.
Wat denk jij die douchekop gaat er helemaal in.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is ook een vies wijf maar dat krijg je met douchen niet weg
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Karakter spoel je niet af he?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
nou dan mag vik nooit meer uit de douche komenquote:Op zondag 28 februari 2016 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Of die valse rollade wil Bas een hak zetten door dat over de stream te gooien. Wij kunnen het toch niet op waarheidsgetrouwheid controleren.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, Do is wel heel schoon.
Ik heb het niet over haar kut, maar over haar karakterquote:Op zondag 28 februari 2016 20:47 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Wat denk jij die douchekop gaat er helemaal in.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:47 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Haar karakter is wel kut.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het niet over haar kut, maar over haar karakter
Nah, als ik Bas zo zie, schaar ik hem niet onder de frisgewassen mensen.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of die valse rollade wil Bas een hak zetten door dat over de stream te gooien. Wij kunnen het toch niet op waarheidsgetrouwheid controleren.
Bonzo vast in de houtsnippers......en niemand zal hem missen!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Bronzo zit zeker vast in de houtsnipperts nergens meer te zien
kappeh kappehquote:Op zondag 28 februari 2016 20:47 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Ranah het volgende:
bjorn vloekt en zegt er sjacherijnig van te worden
Vind je het gek dit is killing voor de scene.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Ranah het volgende:
Aanpappen met de mannelijke publieksfavoriet kost alleen maar populariteit..quote:Op zondag 28 februari 2016 20:43 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het gaat vriezen ookquote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bonzo vast in de houtsnippers......en niemand zal hem missen!
volgens mij neemt bronno een klein napjequote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bonzo vast in de houtsnippers......en niemand zal hem missen!
Do heeft toch ook meer dan eens gezegd dat Bas niet heel fris ruikt?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of die valse rollade wil Bas een hak zetten door dat over de stream te gooien. Wij kunnen het toch niet op waarheidsgetrouwheid controleren.
ik loop wel vaker achter jaquote:Op zondag 28 februari 2016 20:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
jij loopt nog een stukkie achter zie ik
Wil niet weten waar die douchekop al gezeten heeft.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Cir het volgende:
[..]
kappeh kappeh
omg heb beeld nu
1 douche kop,....
al die grotteh in
< en het is nog steeds dezelfde doukop vanaf week 3
whaaa hellup
en gio dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aanpappen met de mannelijke publieksfavoriet kost alleen maar populariteit..
Rule 1 in 17 jaar RLS-geschiedenis, dus daar zal ze het echt niet om gedaan hebben.
Crybabybjorn AKA DJ Jankmuil doet zijn naam eer aan!quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Ranah het volgende:
Geef jij een plausibele verklaring waarom ze met hem aanpapt? Ze is niet verliefd en seks lijken ze ook niet te hebben. Dus om de lust zal het dan ook niet zijn. Welk voordeel heeft ze hier bij?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aanpappen met de mannelijke publieksfavoriet kost alleen maar populariteit..
Rule 1 in 17 jaar RLS-geschiedenis, dus daar zal ze het echt niet om gedaan hebben.
nou als dat dagelijks is, zou ik er mee naar de dokter gaanquote:
goeie goeiequote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Geef jij een plausibele verklaring waarom ze met hem aanpapt? Ze is niet verliefd en seks lijken ze ook niet te hebben. Dus om de lust zal het dan ook niet zijn. Welk voordeel heeft ze hier bij?
Alleen bij billy ging ie er pas in nadat Ruud er overheen was gegaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Cir het volgende:
[..]
kappeh kappeh
omg heb beeld nu
1 douche kop,....
al die grotteh in
< en het is nog steeds dezelfde doukop vanaf week 3
whaaa hellup
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:53 schreef Ranah het volgende:
ik hoop niet dat hij zegt: dan zing ik zelf maar wat
moet ineens aan de Proi denken van Iesquote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Geef jij een plausibele verklaring waarom ze met hem aanpapt? Ze is niet verliefd en seks lijken ze ook niet te hebben. Dus om de lust zal het dan ook niet zijn. Welk voordeel heeft ze hier bij?
Ze was al fan van Bas voor dat ze er in kwam.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:52 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
integendeel, zij niet, haar moeder welquote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ze was al fan van Bas voor dat ze er in kwam.
O ja, een markt schuimpje?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Iamjack het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Cir het volgende:
Bonzo vergat waar hij lag
klats verkeerde kant het bed uit
Allebei dan.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
integendeel, zij niet, haar moeder wel
liefst nu meteen voor row begintquote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Zet er maar een paar lekkere Ghetto tunes up hoppa pimp's hoe's and the whole shit
Grappig hé?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef mario390 het volgende:
ik wollt nu en post lezen straks was het weg![]()
Met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op zondag 28 februari 2016 20:57 schreef Cir het volgende:
oh ik dacht dat ze bas niet leuk vond maar bjornquote:Op zondag 28 februari 2016 20:54 schreef Iamjack het volgende:
[..]
is ook zo, haar moeder was Bas fanquote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze bas niet leuk vond maar bjorn
Kijk even het intro filmpje, daar zegt ze het wel met Bas te kunnen vinden.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
oh ik dacht dat ze bas niet leuk vond maar bjorn
Tijdens het boksgala viel me juist op dat hij zo fris rook.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nah, als ik Bas zo zie, schaar ik hem niet onder de frisgewassen mensen.
dan slinger ik ze aanquote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef Bblurker2 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ze nu snel dronken worden. En een fitty zit er ook wel in, met de (te) brutale Bronno.
Toen zat hij nog niet in zijn retrohippieveganfase toch?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tijdens het boksgala viel me juist op dat hij zo fris rook.
Hij had zich voor de markt ook gedoucht Oma Nijn, en Ramona zei nog, nu hoeft het een paar weken niet meer.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
zijn normaal retrohippievegans, allemaal smeerpijpen? is dat wat je eigenlijk zegt?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen zat hij nog niet in zijn retrohippieveganfase toch?
rappen dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
God zij dank slapende mensen kunnen niet zingen
Je neus was in de warquote:Op zondag 28 februari 2016 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
zijn normaal retrohippievegans, allemaal smeerpijpen? is dat wat je eigenlijk zegt?
john de mol druk?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef Ranah het volgende:
gina: "Jdm druk"
gabrie: dat mag je niet zeggen
Nee, klopt. Dat was in oktober. Scheelt inderdaad wat maanden ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]![]()
moet je je voorstellen als je een keer goed dronken bent, en je dan vergeet dat je maar 1 been hebt
Ga je daar van stinken dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
wat zeg je dan?quote:
nooit over de Opper Indiaan pratenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef Ranah het volgende:
Door de "JdM druk" denken ze ook heel hard te werken, als het opperhoofd aan de touwtjes trekt, moeten de poppetjes dansen......of ze willen of niet!quote:Op zondag 28 februari 2016 21:03 schreef Ranah het volgende:
ik denk het, ze zitten in een soap he dan mag je overdag als er wat te doen is niet slapen denk ik van ome johnquote:
Helaas geldt dat gelijkheidsbeginsel niet als de harde kern van je je achterban uit een horde losgeslagen bloemetjesjurken bestaat.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en gio dan?, hij liep met de vrouwelijke favoriet he, maar in nederland zijn mannen envrouwen gelijk
Ow echt.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:05 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Je gaat er serieus anders van ruiken idd.
sjees, wat moet jij een vol hoofd hebbenquote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas geldt dat gelijkheidsbeginsel niet als de harde kern van je je achterban uit een horde losgeslagen bloemetjesjurken bestaat.
Denk maar aan Bart en Sabine (BB1), Roel en Dido (BB5), Tijn en Monique (BB6), Huub en Lieke (DGK), om er maar eens een paar te noemen.
Andersom pakt inderdaad meestal wel goed uit voor de mannelijke kandidaat die met een (zeldzaam in een RLS voorkomende) vrouwelijke favoriet gaat. Denk naast Gio maar aan Job (DB1), die goed garen spinde bij zijn relatie met Antonette.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helaas geldt dat gelijkheidsbeginsel niet als de harde kern van je je achterban uit een horde losgeslagen bloemetjesjurken bestaat.
Denk maar aan Bart en Sabine (BB1), Roel en Dido (BB5), Tijn en Monique (BB6), Huub en Lieke (DGK), om er maar eens een paar te noemen.
Andersom pakt inderdaad meestal wel goed uit voor de mannelijke kandidaat die met een (zeldzaam in een RLS voorkomende) vrouwelijke favoriet gaat. Denk naast Gio maar aan Job (DB1), die goed garen spinde spon bij zijn relatie met Antonette.
maar ging hij toen wel in de douche dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Bas er in het begin veel verzorgder uitzag, netter gekleed, frissere uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |