Heb ik inderdaad al eens ondervonden. Toen ik het pas had ontdekt dacht ik ah, probeer 't gewoon ff met 200 euro, dat in combinatie met geen kennis werkt echt niet. Heel spannend wel hou ervanquote:Op maandag 29 februari 2016 19:18 schreef MSchofield het volgende:
In je demo-game kan dat nog niet zoveel kwaad, maar als je voor het eggie gaat zul je merken dat je psychologische zwakheden met je aan de haal gaan zodra de koers niet doet wat je had verwacht/gehoopt. Zeker als je er met een flink bedrag in bent gegaan.
whahaha, jep die situaties heb je ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef MSchofield het volgende:
Ja, vond ik ook. Tot Draghi, totaal tegen de marktverwachting in, z'n wapenarsenaal niet wilde inzetten. Kon wel janken toen ik geen S/L had ingesteld die dag.
Thanks mate! Heb ook een boel geleerd van de forexschool op forexfoxquote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef edraket31 het volgende:
Hier wat leesvoer....
Een link naar ruim 1000 PDF's van boeken mbt traden.
https://www.reddit.com/r/(...)f_forextrading_pdfs/
De pagina waar uiteindelijk alles staat, kan nog wel eens wat moeilijk bereikbaar zijn. Waarschijnlijk zit ie dan aan z'n capaciteit.
Mijn eigen favoriete boeken:
* Elliott Wave Principle - Frost + Prechter: DE bijbel voor EW-fans. Taai, technisch boek maar als je een EW trader bent of wil worden is dit een must!
* Trading in the zone - Mark Douglas: door velen onderschat maar psychologie is 1 van de belangrijkste aspecten bij het (actief) traden.
* Beat the Forex dealer - Agustin Silvani: verhelderende blik achter de schermen van de forex markt. Hoe werken de institutionele beleggers (en de dealers) om een koers op een bepaalde keylevel te krijgen (of stophunting) en hoe kun je daar als kleine trader op inspelen.
* Market Wizards - J. Schwager: interview van een stuk of 10 zeer succesvolle traders. Waardoor zijn ze succesvol geworden, wat is er gebeurd waardoor ze niet meer telkens verloren (yep, allen verloren eerst bakken met geld)
check de link, die heb ik aangepastquote:Op maandag 29 februari 2016 19:31 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Thanks mate! Heb ook een boel geleerd van de forexschool op forexfox
Ik kan 'm niet openen..quote:Op maandag 29 februari 2016 19:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
check de link, die heb ik aangepast
Dan wordt het lastig he. Ey, is het misschien een cool idee om een groepje te creëren waarin we samen traden, zodat we van elkaars fouten kunnen leren? Ik heb verder niemand in me sociale omgeving die deze obsessie met me deeltquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
hele site lijkt er uit te liggen
Als je nou even omhoog scrollt, daar heb ik een link neergezet naar een chatgroep op Telegram.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig he. Ey, is het misschien een cool idee om een groepje te creëren waarin we samen traden, zodat we van elkaars fouten kunnen leren? Ik heb verder niemand in me sociale omgeving die deze obsessie met me deeltWant als we nou met een aantal mensen zijn die elkaar laten weten waarop we moeten inzetten lijkt me meer en makkelijker winst en 't is ook nog gezellig ook
Nou, met zo'n instelling zou ik er idd niet aan beginnen nee. Alles begint toch met leren en oefenen?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:16 schreef The_Temp het volgende:
Sorry hoor, maar zo te lezen heb je nauwelijks ervaring met beleggen en ga je je nu storten op de grootste internationale valutamarkt? Als ik het topic zo lees is het risico groot dat je binnen een paar maanden failliet bent. Ook als je een paar pdf'jes leest en chatgroepen bezoekt.
Waarom wil je dit zo graag?
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je nou even omhoog scrollt, daar heb ik een link neergezet naar een chatgroep op Telegram.
Wat mezelf betreft: geen interesse in zo'n groep....heb er al genoeg meegemaakt in de afgelopen jaren en heb er weinig aan gehad. Daarnaast vaar ik altijd mijn eigen koers en ga niet af op tips van anderen. En vwb het "elkaar leren": ik ben een hele slechte ongeduldige leraar dus dat wordt 'm ook niet.
Haha, eerlijk eerlijk... kan alleen je telegram niet vindenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je nou even omhoog scrollt, daar heb ik een link neergezet naar een chatgroep op Telegram.
Wat mezelf betreft: geen interesse in zo'n groep....heb er al genoeg meegemaakt in de afgelopen jaren en heb er weinig aan gehad. Daarnaast vaar ik altijd mijn eigen koers en ga niet af op tips van anderen. En vwb het "elkaar leren": ik ben een hele slechte ongeduldige leraar dus dat wordt 'm ook niet.
gevonden. alleen me server kan m niet openenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:16 schreef johandepohan het volgende:
[..]
[..]
Haha, eerlijk eerlijk... kan alleen je telegram niet vinden
Forex is easy.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:33 schreef johandepohan het volgende:
[..]
gevonden. alleen me server kan m niet openen
Binary optionsquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Forex is easy.
Je hebt bijna niks aan indicatoren. Je moet weten hoe de markt in elkaar zit.
[ afbeelding ]
Hier een foto van mijn live account. Als je niet WEET wat je doet. Begin niet met echt geld. Ik zelf begon ook eerst met echt geld en toen werd ik broke. Nu kan ik ervan leven. Wees niet te greedy. Je kan niet na 1 week een miljonair worden!
Ik zelf zit er al bijna een jaar erin. Begon 1 juli 2015 kan ik mij nog herinneren. Ben nu een succesvolle forex trader en een binaire option trader.
Hoeveel verdien je er zo'n beetje mee? En welke software gebruik je, hoe heb je het geleerd enz?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Forex is easy.
Je hebt bijna niks aan indicatoren. Je moet weten hoe de markt in elkaar zit.
[ afbeelding ]
Hier een foto van mijn live account. Als je niet WEET wat je doet. Begin niet met echt geld. Ik zelf begon ook eerst met echt geld en toen werd ik broke. Nu kan ik ervan leven. Wees niet te greedy. Je kan niet na 1 week een miljonair worden!
Ik zelf zit er al bijna een jaar erin. Begon 1 juli 2015 kan ik mij nog herinneren. Ben nu een succesvolle forex trader en een binaire option trader.
Dat is toch geheel afhankelijk van hoeveel kapitaal je inzet, welke leverage je gebruikt, welk risico je bereid bent te nemen etc etc. Ik heb wel eens een week gehad met +300% om de week erna een paar duizend euro te verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je er zo'n beetje mee? En welke software gebruik je, hoe heb je het geleerd enz?
Dat is inderdaad gewoon gokken ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:59 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Binary options![]()
![]()
![]()
Als ik jou was zou ik daar per direct mee stoppen
100% winst, is weer 0% winst als je na afloop 50% verlies maakt...quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is toch geheel afhankelijk van hoeveel kapitaal je inzet, welke leverage je gebruikt, welk risico je bereid bent te nemen etc etc. Ik heb wel eens een week gehad met +300% om de week erna een paar duizend euro te verliezen.
Laat je niet lekker maken door alle grote winstverhalen, zoals ik al eerder schreef: 90% van de newbies gaat binnen 90 dagen kapot. Het gros van degene met de dikke winstverhalen vertellen nooit over hun verliesgevende trades
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |