Als je weer zoals vandaag speelt acht ik weinig kans.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AZ wel tikkie gehad in hun goeie reeks dus wie weet
Vejinovic anders ook. wat speelde die slecht zeg jezus minaquote:Op zondag 28 februari 2016 21:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je weer zoals vandaag speelt acht ik weinig kans.
Moet echt veel beter, en Elia moet raus.
Iedereen buiten Vilhena, Kramer, Kuyt speelde echt niet bijzonder goed helaas.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vejinovic anders ook. wat speelde die slecht zeg jezus mina
Botteghin en Vermeer halen meestal ook wel een 6 of hogerquote:Op zondag 28 februari 2016 21:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen buiten Vilhena, Kramer, Kuyt speelde echt niet bijzonder goed helaas.
Ahmadi wel weer stukkie beter dan vorige wedstrijden.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
fr12:
"Milik is zelfde type als Kramer, lekker met Kramer spelen tegen AZ dus"
????????/
Kon niet slapen. Dus even hardop gelachen in KLB SC.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
Was je weer nachtje aan het discussiėren hier Inso
Wat is die Aardbei een idioot eerste klasquote:Op zondag 28 februari 2016 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kon niet slapen. Dus even hardop gelachen in KLB SC.
Je hebt die onzin toch niet teruggelezen.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:40 schreef Fok-it het volgende:
Hij ging eerst zeggen hoe hilarisch het zou zijn als PVV de grootste partij zou worden door de leden die ze hebben om vervolgens te zeggen: ja ik twijfel nog tussen de pvv![]()
Stukjequote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt die onzin toch niet teruggelezen.
Sowieso typerend, hij, zonder opleiding komt toch echt 40-45 keer intelligenter over dan zo`n mafketel die dan uni doetquote:Op zondag 28 februari 2016 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Deadprez enige die wel aardig is daar. Al hij heeft hij zn rare fratsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |