Ghehehe.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef Perrin het volgende:
Na Friso zou je denken dat ze voorzichtiger zijn geworden
Adres post leden Koninklijk Huisquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vervelend zeg, kan ik ergens een kaartje naar toe sturen?
Ja, maar dan krijgt ze m pas als ze weer terug is. Zou graag een kaartje naar het ziekenhuis sturen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Adres post leden Koninklijk Huis
<Hier naam geadresseerde invullen>
Paleis Noordeinde
Postbus 30412
2500 GK Den Haag
https://www.rijksoverheid(...)-het-koninklijk-huis
Ze heeft ook facebookquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijgt ze m pas als ze weer terug is. Zou graag een kaartje naar het ziekenhuis sturen.
Doe je haar de groeten van ons dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijgt ze m pas als ze weer terug is. Zou graag een kaartje naar het ziekenhuis sturen.
De Koninklijke Familie heeft ook een Facebook-pagina. Misschien kun je daar een bericht achterlaten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:48 schreef Perrin het volgende:
Na Friso zou je denken dat ze voorzichtiger zijn geworden
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Waarom?
Het is nu niet bepaald zo dat ze niet al wisten dat skiën bepaalde risico's geeft en het is nu niet dat Friso het eerste slachtoffer van deze risico's is.
Een gebroken been is vrij normaal voor een kind(je). Waarom wordt er überhaupt een draad voor aangemaakt? Hoeveel kinderen breken niet een arm en een been maar nu gaat het om een van de prinsesjes en is het ineens nieuws?
quote:
Maar dit is dus wél een prinses en geen willekeurig buurmeisje. En met zoveel ski-leed in de familie, verwacht ik toch dat ze meer op hun hoede zijn. Je bovenbeen breken, dat betekent dat je een behoorlijke klap hebt gemaaktquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]als het je bezig houdt dat een willekeurig meisje dat toevallig een prinsesje is haar been heeft gebroken. Of als je als krantje of (staats)omroep een artikeltje hierover plaatst.
De enige relevante verschillen zijn dat ze met veel meer welvaart en publiciteit opgroeit en dat ze heel erg misschien ooit eens een professioneel toneelspeelster wordt als opvolger van Willy.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dit is dus wél een prinses en geen willekeurig buurmeisje.
Nogmaals de vraag - die serieus was en geheel los staat van mijn verwondering dat het mensen überhaupt bezig houdt (wat mij dan weer bezig houdtquote:En met zoveel ski-leed in de familie, verwacht ik toch dat ze meer op hun hoede zijn. Je bovenbeen breken, dat betekent dat je een behoorlijke klap hebt gemaakt
Meer op hun hoede? Als in "nooit meer gaan wintersporten?"quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar dit is dus wél een prinses en geen willekeurig buurmeisje. En met zoveel ski-leed in de familie, verwacht ik toch dat ze meer op hun hoede zijn. Je bovenbeen breken, dat betekent dat je een behoorlijke klap hebt gemaakt
Ja, dat begrijp ik ook niet. Waarom zou je stoppen met iets wat je leuk vindt enkel omdat er een risico is op leed? Zolang je niet offpiste gaat blijft het leed waarschijnlijk beperkt tot een breuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Meer op hun hoede? Als in "nooit meer gaan wintersporten?"
Goed idee, denk dat ik dat ga doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De Koninklijke Familie heeft ook een Facebook-pagina. Misschien kun je daar een bericht achterlaten.
Zou je dat willen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe je haar de groeten van ons dan?
Ja doe je gewoon alle users van fok.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Goed idee, denk dat ik dat ga doen.
[..]
Zou je dat willen?
Ik ben geen expert maar dit is toch gewoon Photoshop?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik neem aan dat de foto gewoon geplaatst mag worden. Dan hoeven mensen niet moeilijk te doen met klikken.
[ afbeelding ]
Maxima Hollander ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze skiën ook echt als Hollanders, geen techniek. En maar cool doen.
Ze is wel blond, blankste van Argentinië dan.quote:
Nu we toch bezig zijn met het soapnieuws, wat vinden jullie van de outfit van onze koninklijke familieleden?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar dit is toch gewoon Photoshop?
Ik ben geen ervaren skiër maar hoor je niet je benen goed gebogen te hebben? Ik weet dat ze skaten aanraden om ver genoeg te buigen zodat de knieën voor de tenen uitkomen, ik veronderstel dat voor skiën hetzelfde geldt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze skiën ook echt als Hollanders, geen techniek. En maar cool doen.
Op de foto? Of in het algemeen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn met het soapnieuws, wat vinden jullie van de outfit van onze koninklijke familieleden?
Wat jullie willen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op de foto? Of in het algemeen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |