is prima hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef MissLuna het volgende:
Oh, voor de mods; aangezien dit over terugsturen gaat heb ik een nieuw topic aangemaakt. Als hij ergens in een centraal topic moet, hoor ik dat graag. Zit mobiel, dus zoeken ging niet echt lekker.
Heb met cc betaald. Ik krijg de verzendkosten vergoed tot maximaal de helft van het product, dus dat komt wel uit. Ik krijg niet zomaar een nieuwe, moest ook eerst bevestiging krijgen van de fabrikant door een filmpje op te sturen. Wat moet er allemaal op zo'n document staan?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
is prima hoor. Ik gooide altijd een cn22 formulier erop, maar is ook afhankelijk van de waarde dacht ik. En het kost sowieso iets van 20 euro, is dat de moeite wel van het terugsturen of heb je PayPal retour aangezet destijds?
cn22 is als je het zonder track en trace gaat verzenden, anders gebruik je het cn23 formulier. Beide zijn gewoon bij het postkantoor op te halen, moet wat simpele standaard info op. Voorbeelden zijn wel te vinden als je zoekt op cn23 postnl.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Heb met cc betaald. Ik krijg de verzendkosten vergoed tot maximaal de helft van het product, dus dat komt wel uit. Ik krijg niet zomaar een nieuwe, moest ook eerst bevestiging krijgen van de fabrikant door een filmpje op te sturen. Wat moet er allemaal op zo'n document staan?
Prima! Heb alles ingevuld op het formulier en uiteindelijk een nieuw product en verzendkosten retour gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lokquote
Hoe is dit uitendelijk afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |