abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160260322
Tijdje terug heb ik via Fasttech een boxmod gekocht van 44$. Op tijd binnen gehad, maar helaas defect. Door Chinees Nieuwjaar duurde de afhandeling van de klacht iets langer, maar uiteindelijk willen ze hem voor me omruilen.
Fijn natuurlijk, maar dan moet dat defecte ding wel terug. Dit was de eerste keer dat ik wat vanuit China kocht en ik weet nu ook niet zo goed waar ik allemaal rekening mee moet houden. :').

Het past niet door de brievenbus, dus het wordt een pakketje tot 2kg. Heb al bij PostNL gekeken, maar ik weet niet zo goed wat ik nu allemaal moet invullen/meesturen. Hoe werkt dat bv nu met het douanedocument?

Iemand die me er doorheen kan loodsen? :).
Karma is a fucking bitch.
pi_160260423
Oh, voor de mods; aangezien dit over terugsturen gaat heb ik een nieuw topic aangemaakt. Als hij ergens in een centraal topic moet, hoor ik dat graag. Zit mobiel, dus zoeken ging niet echt lekker.
pi_160260784
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef MissLuna het volgende:
Oh, voor de mods; aangezien dit over terugsturen gaat heb ik een nieuw topic aangemaakt. Als hij ergens in een centraal topic moet, hoor ik dat graag. Zit mobiel, dus zoeken ging niet echt lekker.
is prima hoor ;). Ik gooide altijd een cn22 formulier erop, maar is ook afhankelijk van de waarde dacht ik. En het kost sowieso iets van 20 euro, is dat de moeite wel van het terugsturen of heb je PayPal retour aangezet destijds?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160260951
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

is prima hoor ;). Ik gooide altijd een cn22 formulier erop, maar is ook afhankelijk van de waarde dacht ik. En het kost sowieso iets van 20 euro, is dat de moeite wel van het terugsturen of heb je PayPal retour aangezet destijds?
Heb met cc betaald. Ik krijg de verzendkosten vergoed tot maximaal de helft van het product, dus dat komt wel uit. Ik krijg niet zomaar een nieuwe, moest ook eerst bevestiging krijgen van de fabrikant door een filmpje op te sturen. Wat moet er allemaal op zo'n document staan?
pi_160261424
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:51 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Heb met cc betaald. Ik krijg de verzendkosten vergoed tot maximaal de helft van het product, dus dat komt wel uit. Ik krijg niet zomaar een nieuwe, moest ook eerst bevestiging krijgen van de fabrikant door een filmpje op te sturen. Wat moet er allemaal op zo'n document staan?
cn22 is als je het zonder track en trace gaat verzenden, anders gebruik je het cn23 formulier. Beide zijn gewoon bij het postkantoor op te halen, moet wat simpele standaard info op. Voorbeelden zijn wel te vinden als je zoekt op cn23 postnl.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_161811328
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:25 schreef MissLuna het volgende:
Lokquote

Hoe is dit uitendelijk afgelopen?
pi_161824011
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:05 schreef vaduz het volgende:

[..]

Lokquote

Hoe is dit uitendelijk afgelopen?
Prima! Heb alles ingevuld op het formulier en uiteindelijk een nieuw product en verzendkosten retour gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')