Was hij ook ja. En die fector challenge fix.. een van de redenen dat ik het snel voor de fix gedaan heb. Ik zie het niet gebeuren Journey of the prairie king te doen zonder dood te gaan en wou het mezelf ook niet aandoen dat te proberenquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht dat hij snel na release teruggedraait was naar 1.04
jammer dat ze fector's challenge hebben gefixt![]()
volgens mij is dat ook niet te doenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Was hij ook ja. En die fector challenge fix.. een van de redenen dat ik het snel voor de fix gedaan heb. Ik zie het niet gebeuren Journey of the prairie king te doen zonder dood te gaan en wou het mezelf ook niet aandoen dat te proberen
Dit is toch geen net "niet"-kloon... Vrijwel alles (incl. het verhaal) komt overeen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:24 schreef Gutanoth het volgende:
Heb me even wat ingelezen, het kopieren van een spel is volledig legaal, de crux is dat je het niet mag afdoen als.
Heel vaag, maar het komt hierop neer;
als mensen Stardew valley zouden spelen en denken dat ze Harvest moon aan het doen zijn, kan Natsume de maker van stardew aanklagen.
Deze lijn is echter zo vaag, dat het amper te doen is. daarom zijn er zoveel "net niet" world of warcraft klonen bijvoorbeeld.
Hier een mooi voorbeeld:quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Dit is toch geen net "niet"-kloon... Vrijwel alles (incl. het verhaal) komt overeen.
haha, ja sowieso is gieter upgraden meer iets voor de winter. Al regent het in de zomer en herfst wel vaker dan de lente.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:35 schreef ems. het volgende:
De hele lente 1x regen gehadEn omdat het maar niet wil gaan regenen kan ik mijn gieter eigenlijk niet upgraden dus ik raak nu zo'n elke ochtend iets van 70% energy kwijt door alleen maar gieten
Kost het 1 dag om je items te upgraden?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
haha, ja sowieso is gieter upgraden meer iets voor de winter. Al regent het in de zomer en herfst wel vaker dan de lente.
2-3 dagen duurt een upgrade dus alleen de water can is lastig als je nog handmatig je crops moet bewateren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kost het 1 dag om je items te upgraden?
Meer algemene vraag:
Doet de game Automatisch updaten als ik hem van GoG heb of moet ik hem dan helemaal opnieuw downloaden?
das mooi klote danquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
2-3 dagen duurt een upgrade dus alleen de water can is lastig als je nog handmatig je crops moet bewateren.
2 dagen. Dus even op de TV kijken of het morgen regent. Zo ja, watering can naar de smit brengen en dan kan je hem overmorgen ophalen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
2-3 dagen duurt een upgrade dus alleen de water can is lastig als je nog handmatig je crops moet bewateren.
ik heb het zowaar gered gister naar copper te upfraden zonder dooie planten en geen regen , kost 2 dagenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
2 dagen. Dus even op de TV kijken of het morgen regent. Zo ja, watering can naar de smit brengen en dan kan je hem overmorgen ophalen.
ga naar het strand en gebruik je hoe daar.. genoeg clay te vinden danquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:44 schreef Awsom het volgende:
Pfff waarom is clay zo moeilijk te krijgen :/
Op het strand krijg ik ook super weinig clay :/ Moet meestal wel een keer heen en weer gaan voor ik 1 clay krijgquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar het strand en gebruik je hoe daar.. genoeg clay te vinden dan
ik probeer een bream te vangen, maar sofar no luck
en nu wel uiteraard
even rekensommetje: 30x bok choy gekocht a 50 g per zaadje..
nu 29 stuks verkocht voor totaal 2860g
prima winstmarge voor een product dat in een dag of 4 groeit (en je dus veel kan planten)
Ik zit aan de berries. 15-20k per oogst van 60 planten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op het strand krijg ik ook super weinig clay :/ Moet meestal wel een keer heen en weer gaan voor ik 1 clay krijg
doordat je niks kan verbouwen is dat wel een saai seizoen jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:44 schreef truedestiny het volgende:
Winter duurt wel te lang. Wordt iets te repetitief.
Nee, trap kan door beide spawnen. komt vaak genoeg voor dat ik zelfs meerdere trappen op dezelfde verdieping heb.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
doordat je niks kan verbouwen is dat wel een saai seizoen ja
Ik ga straks mijn eerste winter in, tijd om mijn terrein helemaal leeg te maken en de mijn verder te verkennen.
Ik krijg nog wel eens dat een monster een trap spawnt, en dat ik er 1 onder een steen vind, daar zit geen verschil tussen toch?
ja dat weet ik en was wat ik wilde zeggen, mijn vraag was: maakt het nog uit welke trap je neemt? (is er b.v. Bij een, door een monster gespawnde, trap meer monster activiteit op het volgende level?)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, trap kan door beide spawnen. komt vaak genoeg voor dat ik zelfs meerdere trappen op dezelfde verdieping heb.
Nee, compleet random allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat weet ik en was wat ik wilde zeggen, mijn vraag was: maakt het nog uit welke trap je neemt? (is er b.v. Bij een, door een monster gespawnde, trap meer monster activiteit op het volgende level?)
Ik verbouw ook berries ja, maar die geven geen clay :pquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik zit aan de berries. 15-20k per oogst van 60 planten.3/4 keer oogsten per seizoen
Ik kan niet wachten tot het winter is. Ben elke dagen die planten water geven wel zat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef mschol het volgende:
doordat je niks kan verbouwen is dat wel een saai seizoen ja
daarom is fall een briljant seizoen, vaak regenquote:Op zondag 13 maart 2016 10:44 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het winter is. Ben elke dagen die planten water geven wel zat.
Ja, die golden pumpkin uit de kist. verder geen cutscene oid. maar die pompoen is 2500 gold waard.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier al de prijs van Spirit's Eve te pakken gekregen? ik had een cutscene verwacht, maar ik loop maar terug..? (want er gebeurd niks)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |