Punt is dus dat je bagatelliseert als je zegt dat iets erg is (het is walgelijk), maar het in het grote geheel wel meevalt (maar 80% wordt door anderen gepleegd).quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon feiten benoemen? Dat hij het woordje maar gebruikt is dan wat onhandig maar ik zie niet in hoe hij hier bagatelliseert. Zou wat anders zijn als hij andere voorbeelden van massa-aanranding had gebruikt om de gebeurtenissen in Keulen te ontkrachten
Oke fair enough.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Punt is dus dat je bagatelliseert als je zegt dat iets erg is (het is walgelijk), maar het in het grote geheel wel meevalt (maar 80% wordt door anderen gepleegd).
Kan best waar zijn, maar daarom bagatelliseer je nog wel als je die twee direct na elkaar benoemt. Hij gebruikt in principe ook andere gebeurtenissen (die 80%) om de gebeurtenissen in Keulen minder te doen lijken (want 'maar').
Dat ze het niet weerlegd (er niet op in gaat) betekent niet dat ze het niet kan. Ze was door de eerste vragen al veel te emotioneel om inhoudelijk uit te leggen waarom Humberto z'n redenatie volslagen misplaatst is.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke fair enough.
Blijf erbij dat het ondanks wat bagatelliserende woorden van Humberto een zwaktebod is van de pvv dar ze die uitspraak nooit kunnen weerleggen en daarom de journalistiek maar beschuldigen dat de pvv weg wordt gezet als een tokkiepartij
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:22 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ga haar ten huwelijk vragen. Heerlijk die emotie en passie
Het is een vrouw met een eigen mening, weet niet of jij die aankunt zonder dat ze negers gaan neuken uit onvrede over jouw prestaties.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:22 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ga haar ten huwelijk vragen. Heerlijk die emotie en passie
Hoi jodenhater,quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:49 schreef bamibij het volgende:
Marine Le Pen is een fantastische vrouw.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is een vrouw met een eigen mening, weet niet of jij die aankunt zonder dat ze negers gaan neuken uit onvrede over jouw prestaties.
Vergeet tokkie, racistisch en achterlijk nietquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:51 schreef Vermon het volgende:
Oohja het is een PVV'er, dus per definitie dom, eng, nazistisch en gevaarlijk.
Precies dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:10 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
We hebben een liberalere versie van de D66 nodig.
Baart me zorgen dat Nederland het enige eerstewereldland is zonder een echte liberale partij in het parlement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |