Waar zag je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:22 schreef Proximo het volgende:
Leuk, ben van der kooi de bekende nazi is ook weer van de partij zo te zien
Dus juist alles over 1 kam scheren dus?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:23 schreef Glazenmaker het volgende:
Tegen islam in Europa zijn, maar de Afrikaantjes en Aziaatjes wel die barbaarse religie gunnen. Goed bezig.
Die man is Ben van der Kooi, derde van links hier op de foto:quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:25 schreef bamibij het volgende:
ah een sympathisant van voorpost. gezellige mensen zijn dat
Het is vooral erg irrelevant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Proximo het volgende:
Die palestina vlag wekt ook niet bepaald sympathie op wat mij betreft
ah dacht al dat ik die kop herkende. thanksquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:26 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Die man is Ben van der Kooi, derde van links hier op de foto:
[ afbeelding ]
Ik doe dat zeker ja. Ik ben ook tegen het christendom en het jodendom. Ik zie echter dat bijna alle christenen hun heilige boeken gelukkig wat minder serieus nemen. Bij moslims zie je dat een substantiële minderheid nog wel echt geloofd helaas. Daarom zie je denk ik ook wat meer anti islam reacties op het internet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:24 schreef flufffy het volgende:
[..]
Dus juist alles over 1 kam scheren dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |