fuck alweer, ze waren vorige maand toch ook al hier? En alweer bij Stoperaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Zet de hapjes en drankjes klaar.![]()
Vanaf 13.00 uur live hier te volgen:
http://www.at5.nl/live
Ik weet het.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:43 schreef bamibij het volgende:
Ga je zelf niet dan breindood2000? Blijft het bij schelden en janken op internet? Valt me tegen van iemand die vindt dat voorstanders van opvang zelf vluchtelingen in huis moeten nemen.
Leuk, het is net carnaval.quote:
Las gisteren dat ze de bommenlegger van de vorige keer van het bed gelicht hebben. Dus die houdt zich gedeisd vandaag.quote:
Godsamme van een sneu volkquote:
waar las je dat dan? Google komt niet met dit nieuwsquote:Op zaterdag 27 februari 2016 12:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze de bommenlegger van de vorige keer van het bed gelicht hebben. Dus die houdt zich gedeisd vandaag.
ze staan nu bij de Stopera, maar vorige keer ging het mis toen ze 20 meter moest opschuivenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar demonstreren deze irritante figuren? Ik ben 2e deel vd dag ook in Amsterdam, weinig zin om dit volk tegen het lijf te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |